ANGRYKOREAMAN Postad 23 Juli , 2009 Rapport Share Postad 23 Juli , 2009 Mot samma reg som den tidigare postade AQ handen. Han är som sagt halvduktig. En bit in i matchen, blinds 20/40, effektiva stackar 1280. Hero QdTs Fi raise 120, Hero syn 120. JhTc7h Hero check, Fi check JhTc7h9h Hero check, Fi bet 120, Hero syn 120 JhTc7h9h9s Hero check, Fi bet 280, Hero syn 280 Looks okay? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
dekutree Postad 23 Juli , 2009 Rapport Share Postad 23 Juli , 2009 Vik/push pre, vik turn vik river. Med reservation för att jag är fisk Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
jkkman Postad 23 Juli , 2009 Rapport Share Postad 23 Juli , 2009 tror det ser okej ut. Vik river kanske, men tror det är ganska close. vik pre är i alla fall apdåligt. vik turn bör vara dåligt. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
dekutree Postad 23 Juli , 2009 Rapport Share Postad 23 Juli , 2009 Vik pre är kanske dåligt men på turn och river slår du ju bara bluffar med den brädan.. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Rebonius Postad 23 Juli , 2009 Rapport Share Postad 23 Juli , 2009 Vik/push pre, vik turn vik river.Med reservation för att jag är fisk Vill du folda turn på riktigt? wp tror jag Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ANGRYKOREAMAN Postad 24 Juli , 2009 Författare Rapport Share Postad 24 Juli , 2009 lol @ folda turn. lol lol lol. Tack för input Rebonius och jkkman, det uppskattas! Verkar som är det var okej. Angående river behöver jag ju bara vinna 27%, vilket jag tror att jag gör, även om det nog är marginellt. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
dekutree Postad 24 Juli , 2009 Rapport Share Postad 24 Juli , 2009 Nej jag vet inte vad jag tänkte, har bara tittat in i nötter i 3 dar så det är väl mest det. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Amutu Postad 9 December , 2009 Rapport Share Postad 9 December , 2009 Oj läste fel. wp Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts