Snygglenn Postad 8 Augusti , 2009 Rapport Postad 8 Augusti , 2009 Kan ni inte bara byta tillbaka till dem gamla servrarna så skiten fungerar? Citera
devalanteriel Postad 8 Augusti , 2009 Författare Rapport Postad 8 Augusti , 2009 Hmm... nej? Jag håller med om att det är pinsamt att det inte funkar dock... tyvärr har jag ingen aning om vad som är fel, det får teknikerna lösa. Citera
LappRoffe Postad 8 Augusti , 2009 Rapport Postad 8 Augusti , 2009 För mig laggar det nåt gudförbannat, men bara när jag ska kritisera Devvan... Citera
kurtan Postad 9 Augusti , 2009 Rapport Postad 9 Augusti , 2009 Tråkigt att det krånglar så mycket... Citera
Haslo Postad 9 Augusti , 2009 Rapport Postad 9 Augusti , 2009 Grattis poker.se ni har vunnit pris för sämsta serverflytt i världshistorien! Citera
devalanteriel Postad 9 Augusti , 2009 Författare Rapport Postad 9 Augusti , 2009 Det verkar som att det är gamla cron jobs som totaldödar servern på helgerna. Det hände iofs förut också, men inte lika extremt. Vi, eller snarare folk som inte är jag, jobbar på det iaf. Vill också passa på att välkomna Haslo till internet, hoppas du kommer att trivas. Citera
Haslo Postad 9 Augusti , 2009 Rapport Postad 9 Augusti , 2009 Vill också passa på att välkomna Haslo till internet, hoppas du kommer att trivas. Tack! Poker.se är mitt liv i stort sett. Så när inte mitt liv funkar många delar av dygnet blir man lite irriterad. Citera
devalanteriel Postad 9 Augusti , 2009 Författare Rapport Postad 9 Augusti , 2009 Visst. Jag gillar det inte heller. Vi jobbar iaf på det och det är ju inte som att vi inte är medvetna om problemen... Citera
Haslo Postad 9 Augusti , 2009 Rapport Postad 9 Augusti , 2009 Visst. Jag gillar det inte heller. Vi jobbar iaf på det och det är ju inte som att vi inte är medvetna om problemen... Jag tror dig! Hoppas det fixar sig snart då. Citera
Alzorcho Postad 9 Augusti , 2009 Rapport Postad 9 Augusti , 2009 Har ni kollat upp så att det inte är Dilba som hackat sig in och sabbar servrarna som hämd för allt skitsnack om henne på forumet? Har ni polisanmält det? Kontaktat tidningarna?... Alzorcho Citera
LappRoffe Postad 9 Augusti , 2009 Rapport Postad 9 Augusti , 2009 Har ni kollat upp så att det inte är Dilba som hackat sig in och sabbar servrarna som hämd för allt skitsnack om henne på forumet? Har ni polisanmält det? Kontaktat tidningarna?... Alzorcho Anmälan är gjord till forumpolisen.(Legato) Ett flertal serietidningar är kontaktade. Efter en snabb IQ-test, visade det sig att Dilba omöjligen kunnat hacka den här sajten. Det visade sig att hon inte ens kunde hacka lök... Citera
devalanteriel Postad 17 Augusti , 2009 Författare Rapport Postad 17 Augusti , 2009 Ingen downtime i helgen... det tar sig. Dilba är ännu inte polisanmäld vad jag vet. Citera
popquee Postad 17 Augusti , 2009 Rapport Postad 17 Augusti , 2009 När man ser vilka ämnen som det nyligen skrevs i på poker.se så blir det konstiga tecken istället för åäö, varför? Har kommit efter serverflytten, vad jag vet. Citera
devalanteriel Postad 17 Augusti , 2009 Författare Rapport Postad 17 Augusti , 2009 Antagligen utf8-strul, ser att de står som åäö istf html-varianterna i koden. Citera
Recommended Posts