trexter Postad 6 Maj , 2005 Rapport Postad 6 Maj , 2005 Hmm, har lyssnat ett par kvällar nu och tror att jag hört "You should never sit down at the table with less than ... " minst 10 gånger. Visst är det ett bra ips - men inte _så bra! Medvetet för att få mer pengar i omlopp? Citera
butcha Postad 6 Maj , 2005 Rapport Postad 6 Maj , 2005 Jag kunde titta på det hela kvällen igår, men idag står det bara o tuggar när jag försöker ansluta. Varför? Citera
LiLLEN Postad 6 Maj , 2005 Rapport Postad 6 Maj , 2005 Det fungerar för mig. Så sändningen finns där. Citera
slampen Postad 6 Maj , 2005 Rapport Postad 6 Maj , 2005 För mig står det connecting. Sedan blir allting vitt och skiten hänger sej. kan det ha något att göra med att jag sitter på en windows 98a ? Citera
LiLLEN Postad 6 Maj , 2005 Rapport Postad 6 Maj , 2005 Jag kör XP och klistarde in länken som finns längre upp direkt i mediaspelaren. Citera
butcha Postad 6 Maj , 2005 Rapport Postad 6 Maj , 2005 Det fungerar för mig. Så sändningen finns där. Det kommer upp direkt för dig eller? För igår när det funkade för mig så tuggade det precis som nu, sen efter kanske 5 minuter kom det igång. Men nu har det ju tuggat i 3 timmar snart. Du kör Windows Xp eller? Vilken mediaspelare? Citera
LiLLEN Postad 6 Maj , 2005 Rapport Postad 6 Maj , 2005 Tog inte många sekunder att starta. Använder media player 9. Citera
slampen Postad 6 Maj , 2005 Rapport Postad 6 Maj , 2005 Lillen menar du att linken är den som det står: pokerzone TV in action ? Citera
LiLLEN Postad 6 Maj , 2005 Rapport Postad 6 Maj , 2005 http://www.global-mix.net/channel.php?m=gameintv klistra in den länken i windows media player under "öppna url" så kan ni se det i mediaspelaren och ändra storlek m.m Den menar jag Citera
babyface10 Postad 6 Maj , 2005 Rapport Postad 6 Maj , 2005 det är nån codec det är fel på ta hjälp av närmaste datasnille Citera
butcha Postad 6 Maj , 2005 Rapport Postad 6 Maj , 2005 det är nån codec det är fel på ta hjälp av närmaste datasnille Jo, för slampen verkar det vara så, men knappast för mig eftersom det funkade igår. Förbannat irriterande, mest intressanta jag sett i pokersammanhang på länge. Citera
slampen Postad 6 Maj , 2005 Rapport Postad 6 Maj , 2005 när jag klistrade in länken så hände följande: Står connecting. Tickar ner 10-9-8-7-6-5-4-3-2-1-0 Sedan hänger sej skiten! HJÄLP ÖNSKAS ! Citera
babyface10 Postad 6 Maj , 2005 Rapport Postad 6 Maj , 2005 själv lirar jag bara för välgörenhetes skull, alltså lära ut min överlägsna stil // olsalvatore Citera
butcha Postad 6 Maj , 2005 Rapport Postad 6 Maj , 2005 själv lirar jag bara för välgörenhetes skull, alltså lära ut min överlägsna stil // olsalvatore Hahahaha.. e Hit n' Run din överlägsna stil? Snygg var den hur som helst Citera
Hector Postad 6 Maj , 2005 Rapport Postad 6 Maj , 2005 själv lirar jag bara för välgörenhetes skull, alltså lära ut min överlägsna stil // olsalvatore Haha nice salvatore, men det var inte dåligt spelat idag. Citera
Hector Postad 6 Maj , 2005 Rapport Postad 6 Maj , 2005 själv lirar jag bara för välgörenhetes skull, alltså lära ut min överlägsna stil // olsalvatore Hahahaha.. e Hit n' Run din överlägsna stil? Snygg var den hur som helst Han köpte in sig för max idag på 5/10 som dem visade och mer än dubblade, igår var det för att bli TV star Citera
butcha Postad 6 Maj , 2005 Rapport Postad 6 Maj , 2005 Lyckans dag! Efter lite grävande hittade jag en URL som funkade att öppna i Media Player Classic. Nu slipper man sug Windows MP. http://www.global-mix.net/services/clients/gameintv/gameintv.gmixa.nsc Varsegod Citera
trexter Postad 6 Maj , 2005 Rapport Postad 6 Maj , 2005 Lyckans dag!Efter lite grävande hittade jag en URL som funkade att öppna i Media Player Classic. Nu slipper man sug Windows MP. http://www.global-mix.net/services/clients/gameintv/gameintv.gmixa.nsc Varsegod Det var inte du som spelaade för en timme sedan på 25(?)/50? Tror han hette som du? Citera
butcha Postad 6 Maj , 2005 Rapport Postad 6 Maj , 2005 Lyckans dag!Efter lite grävande hittade jag en URL som funkade att öppna i Media Player Classic. Nu slipper man sug Windows MP. http://www.global-mix.net/services/clients/gameintv/gameintv.gmixa.nsc Varsegod Det var inte du som spelaade för en timme sedan på 25(?)/50? Tror han hette som du? Nej, jag är inte riktigt där ännu Gjorde ett par misslyckade hit n runs för ett par dagar sedan, men det var inte på tv-borden. Citera
slampen Postad 6 Maj , 2005 Rapport Postad 6 Maj , 2005 NU funkar det ibland. Men det laggar som SATAN ! EXTRA HJÄLP ÖNSKAS ! Citera
butcha Postad 6 Maj , 2005 Rapport Postad 6 Maj , 2005 NU funkar det ibland. Men det laggar som SATAN !EXTRA HJÄLP ÖNSKAS ! Om det laggar beror det nog bara på din dator eller uppkoppling. Tankar du nåt samtidigt? Citera
eurythmech Postad 6 Maj , 2005 Rapport Postad 6 Maj , 2005 Nej. Bara online på msn. chattar du väldigt mycket och väldigt snabbt? med stor fontstorlek typ? Citera
slampen Postad 6 Maj , 2005 Rapport Postad 6 Maj , 2005 chattar inte alls nu. Gjorde inte det heller när jag försökte att kolla via länken. Citera
Recommended Posts