PokerStars_Karl Postad 25 Juni , 2009 Rapport Postad 25 Juni , 2009 Hej, Det hittar man inte. Det är en specifik pokerklient endast öppen för spelare från Italien. Varför är det så? Pga av de italienska lagarna. Mvh, Karl PokerStars Support Citera
Blackbird Postad 25 Juni , 2009 Rapport Postad 25 Juni , 2009 Annars så hade den inte hettat den italienska ligan. :Ö) Citera
Donner Postad 25 Juni , 2009 Rapport Postad 25 Juni , 2009 Hej, Det hittar man inte. Det är en specifik pokerklient endast öppen för spelare från Italien. Varför är det så? Pga av de italienska lagarna. Mvh, Karl PokerStars Support Denna italienska klient som jag hört talas om tidigare, delar den cg-bord med "riktiga" pokerstarsklienten? Citera
MJ Postad 25 Juni , 2009 Författare Rapport Postad 25 Juni , 2009 Om nu får gå off-topic igen, så förstår jag inte varför Italian Poker Tour skrevs om i AB (när man inte kan spela satelliter). Men fortsätt betala för artiklar så kommer det skrivas. Ganska smutsigt samarbete. Annars tycker jag Stars är toppen. Citera
PokerStars_Karl Postad 25 Juni , 2009 Rapport Postad 25 Juni , 2009 Hej, För att i samband med att det skrevs om turneringen så kunde man spela satelliter til IPT. Flytten till pokerstars.it har skett nyligen. Mvh, Karl PokerStars Support Citera
Donner Postad 27 Juni , 2009 Rapport Postad 27 Juni , 2009 Denna italienska klient som jag hört talas om tidigare, delar den cg-bord med "riktiga" pokerstarsklienten? PokerKarl/PokerAlex/nån annan, nån som kan svara på denna fråga? Ställt den i andra trådar oxå men den förblir obesvarad. Citera
kurtan Postad 27 Juni , 2009 Rapport Postad 27 Juni , 2009 Denna italienska klient som jag hört talas om tidigare, delar den cg-bord med "riktiga" pokerstarsklienten? Nej. PokerStars.it is the best place to play poker online. You can find a game starting any time of day, giving you the chance to improve your skills and compete against other players from across Italy. Citera
PokerStars_Karl Postad 3 Juli , 2009 Rapport Postad 3 Juli , 2009 Hej, Nu kan man även kvalificera sig till IPT Venice på PokerStars.com. Man hittar satelliterna om man väljer flikarna "Events" -> "Special". Mvh, Karl PokerStars Support Citera
Timmi Postad 3 Juli , 2009 Rapport Postad 3 Juli , 2009 Hej, Nu kan man även kvalificera sig till IPT Venice på PokerStars.com. Man hittar satelliterna om man väljer flikarna "Events" -> "Special". Mvh, Karl PokerStars Support Har redan kvalat till mainsatten som e i morgon. Ska bli kul Citera
Solle_sol Postad 24 Juli , 2009 Rapport Postad 24 Juli , 2009 Den självklara frågan är: - varför IPT, räcker det inte med att ha med Italien i EPT? eller är det för att poker är så sjukt stort i Italien? Den naturliga följdfrågan lyder således: - lär vi få se fler xPT's? Typ LPT (Luxemburg Poker Tour)... Citera
Recommended Posts