Gå till innehåll

Recommended Posts

Postad

Jag tycker mig bara ha sett 100% 50$ bonusen men den ser man å andra sidan överallt...

Tar mig även frihet att låna tråden lite och höra hur lätt det är att knäcka den bonusen om man lirar NL holdem FR på micronivåer (0,01/0,02-0,02/0,04)?

Postad
Tar mig även frihet att låna tråden lite och höra hur lätt det är att knäcka den bonusen om man lirar NL holdem FR på micronivåer (0,01/0,02-0,02/0,04)?

1. Earn FPP credits for cash game play

First Frequent Player Point (FPP) is awarded for playing a hand in which the rake reaches:

* $0.40 for fixed limit poker games with stakes $1/$2 and lower

* $0.40 for NL/PL poker games with blinds $1/$2 and lower

* $0.40 for ‘1-on-1’ poker games (this applies only to ‘1-on-1’ tables, not to regular tables which have only two players seated)

* $1.00 for all other games

Nu spelar jag inte på Pokerstars så jag har lite dålig koll, men om man inte får delar av FPPs för mindre potter så måste potten upp till $8 för att du ska få 1 FPP för potten. Du ska alltså för att cleara bonusen spela 500 potter om 200BB på 0.02-0.04. Nån som spelar på Pokerstars kanske kan svara på om det räcker att få kort i handen eller om man måste bidra till potten för att få poäng.

Postad
Tjenna!

Finns det någon bonus eller möjlighet till rakeback när man lirar på Pokerstars. Eller är den enda möjligheten 100% up till $50?

/Jacks

Rakeback är omöjligt och det skulle förvåna mig mycket om du hittar bättre bonus än forumets någonstans.
Postad
Att man får en Pike-tröja? Registrera dig via pokersource så får du $90 extra efter 250FPP.
Sorry, var otydlig. Bättre bonus än $50 från Stars går inte att få vad jag vet. Resterande goodies kommer från de andra sajterna, inte från Stars.