Gå till innehåll

Recommended Posts

Postad
Hur säger man upp prenumerationen hos dom? Mailade dom på mailen där prenumerationsärenden skulle komma och fick inget svar tillbaka. Fick tidningen igen efter det........

Ring deras prenumerationsservice

• Svars 815
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Postad

"zuupah; lita inte på Pokermagazine i allmänhet och "Turk" i synnerhet.

Efter att tidningen publicerade min insändare skulle jag erhålla ett bokpaket och få det hemskickat.

Efter att ha mailat tidningen svarade "Turk" att de inte fått min adress.

Nu har jag mailat den 3 ggr och fortfarande inte fått det utlovade bokpaketet.

Detta var i april i år..... fortfarande har inget bokpaket kommit på posten.

Svikare!

:evil:"

Äsch, Zuupah har helt rätt.

Det är USELT av mig och jag kan icke skylla ifrån mig. Det har inget med hur PM sköts för övrigt utan jag som har schabblat. Har liksom haft det där i bakhuvudet ganska länge men NU kommer dina böcker. Ber tusenfaldigt om ursäkt att det har dröjt. Ber också om ursäkt för att du behövde skriva här innan jag fick tummen loss så ska det givetvis inte behöva vara.

MVH/

TerribleTurk

PS det tar ca 14 dagar from nu för förlaget att skicka.

Postad

Efter att tidningen publicerade min insändare skulle jag erhålla ett bokpaket och få det hemskickat.

Efter att ha mailat tidningen svarade "Turk" att de inte fått min adress.

Nu har jag mailat den 3 ggr och fortfarande inte fått det utlovade bokpaketet.

Detta var i april i år..... fortfarande har inget bokpaket kommit på posten.

Svikare!

:evil:"

Det är USELT av mig och jag kan icke skylla ifrån mig. Det har inget med hur PM sköts för övrigt utan jag som har schabblat. Har liksom haft det där i bakhuvudet ganska länge men NU kommer dina böcker. Ber tusenfaldigt om ursäkt att det har dröjt. Ber också om ursäkt för att du behövde skriva här innan jag fick tummen loss så ska det givetvis inte behöva vara.

MVH/

TerribleTurk

Lol vilket ruttet svar. Kan inte se varför någon skulle vilja köpa PM. Riktigt usel blaska, nästan i klass med First Poker.

Postad

MVH/

TerribleTurk

Intressant. Jag väntar......

• 3 weeks later...
Postad
Den damp ner idag. Intressant intervju med Sonnert bl a.

Japp, jag fick den idag också. Trevligt. Läste precis Sonnert-intervjun. Intressant intervju. Lustiga bilder. Det lustiga är alltså att Sonnert bär tre olika uppsättningar kläder på bilderna! :lol: Wtf?

• 7 months later...
Postad
När kommer nästa nummer ut? Hittar ingen info på websidan om det.

Lustigt med daglig nyhetsuppdatering på hemsidan samtidigt som ingen info om själva tidningen finns uppdaterad sedan några nummer tillbaka. :-)

• 1 year later...
Postad

Tidningen har blivit allt sämre. Senaste numret blir också mitt sista som köpare/läsare. Droppen som fick bägaren att rinna över var Analysen sid 62-65. Handen mellan Tom Dwan och Doyle Brunson spelades i Poker After Dark och inte i High Stakes Poker som det står både i rubriken och på flera ställen i texten. Inte konstigt att William Thorson i sin analys inte förstår hur han har kunnat missa den här handen trots att han sett alla avsnitt av HSP. LOL!!!

• 11 months later...
Postad

Nej minsann!

Jag har läst PM från början och visst har den tappat klass.

Men nu är det väl nästan en scam att sälja den till fullt pris.

Otroligt fattigt innehåll.

Synd tycker jag, ty jag älskar tidningar.

Måste väl gå att få till nåt, finns det inte kompetens att hämta från Firstpoker tillexempel.

Sorry om jag gnäller, men det är rent egoistiska skäl, jag vill verkligen ha bra tidningar att läsa.

• 3 months later...
Postad

Ja, den säljer ju inte direkt bättre genom att ha ett sämre innehåll. Blir sjukt missnöjd rätt ofta jag köper den numera. Förut missade jag inte ett nr. Känns som att tidningen inte hänger med i utvecklingen av poker dom senaste åren.