Gå till innehåll

TIDNING: Poker Magazine


niceguyhank

Recommended Posts

  • Svars 815
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Det var en jävla liten cd-skiva till PartyPoker man fick med i tidningen..är den till gamecube ifall man äger en sån eller????

 

Är nog till PC:n. Är en liten försjunkning i cdracket som är lika stor som den lilla cd:n.

 

Titt på faan, det stämde. Hade nog inte lagt märke till det ifall du inte hade sagt det det.

 

Någon som vet hur mkt data dessa cd rymmer

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

svart skärm med lite vit text.

 

 

Den där texten, det är inte så att det verkligen står någonting också som kanske kan vara en ledtråd? :roll:

 

Kan ju vara så att din dator försöker boota på skivan av någon anledning. Sätt i skivan efter att datorn startat så går det säkert bättre.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

När jag startade min datorn med skivan i så blev den helknäpp. Windows kom aldrig igång utan det blev bara svart skärm med lite vit text.

 

Vore najs om nån annan kunde prova, om det blir likadant kanske man kan stämma dom :D neerå men det vore kul o veta om det blir så för fler än mig =).

 

Du borde kanske inte starta datorn med CD:n i? Pröva att sätta i den när Windows är igång.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Är det bara jag som sagt upp min prenumeration efter att Ken-gate verkar ha "glömts" bort?

hur känslig får man bli.. jag slutade inte för de inte gjorde en grejj om när FEG-MATS vann Deuville.

 

Förlåt... Iremark är grym. Världens bäste och tillika världens tuffaste. Har jag prisat din Gud tillräckligt?

 

Är det verkligen "känsligt" att finna det något olustigt att man bara bortser från en så stor skandal? Nu är det kanske som Gdaily säger att det har att göra med pressläggningen...vi får vänta och se.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...