Swalling Postad 16 Oktober , 2006 Rapport Postad 16 Oktober , 2006 Jag fick min dvd snabbt som attan, någon tidning har jag dock inte sett röken av... tvärtom för mig, Richard: Jag skickar mail. Citera
Pires Postad 19 Oktober , 2006 Rapport Postad 19 Oktober , 2006 Nån mer än jag som inte fått min tidning? Citera
gdaily Postad 19 Oktober , 2006 Rapport Postad 19 Oktober , 2006 Nån mer än jag som inte fått min tidning? Jag har inte heller fått din tidning. Min egen hoppas jag få den 27 oktober. Citera
Pires Postad 20 Oktober , 2006 Rapport Postad 20 Oktober , 2006 Haha okej. bra att du har koll. Citera
PeO Postad 20 Oktober , 2006 Rapport Postad 20 Oktober , 2006 Idag kom det nya numret (nr 6 2006). Iallafall vi som bor i Sthlm fick den. Okej nummer, dock lite väl mycket reklam överallt. Dödarns numera tilt-dagbok dock lika underhållande som vanligt... Citera
Eldkvarn Postad 20 Oktober , 2006 Rapport Postad 20 Oktober , 2006 Alla som bor i Västerås får den på Måndag, jag fick den idag....men det beror på att jag jobbar på Posten...... Citera
Asjon78 Postad 20 Oktober , 2006 Rapport Postad 20 Oktober , 2006 WTF långsamma j*vla brevbärare, jag bor i sthlm och har minsann inte fått någon tidning. Det skulle ha lindrat min annars så plågsamma dag... Citera
jessve Postad 20 Oktober , 2006 Rapport Postad 20 Oktober , 2006 Jag fick min idag! Jag bor i söderförort till Stockholm. Citera
vetgirig Postad 20 Oktober , 2006 Rapport Postad 20 Oktober , 2006 Alla som bor i Västerås får den på Måndag, jag fick den idag....men det beror på att jag jobbar på Posten...... Jag fick den idag - det är fredag och jag bor i Västerås. Citera
schoolbook Postad 24 Oktober , 2006 Rapport Postad 24 Oktober , 2006 Idag kom det nya numret (nr 6 2006). Iallafall vi som bor i Sthlm fick den. Okej nummer, dock lite väl mycket reklam överallt. Dödarns numera tilt-dagbok dock lika underhållande som vanligt... Och givetvis fanns en ingående artikel om Kengate med.... Skojade bara. Citera
Lantash Postad 25 Oktober , 2006 Rapport Postad 25 Oktober , 2006 Det var en jävla liten cd-skiva till PartyPoker man fick med i tidningen..är den till gamecube ifall man äger en sån eller???? Citera
Ekenstar Postad 25 Oktober , 2006 Rapport Postad 25 Oktober , 2006 Det var en jävla liten cd-skiva till PartyPoker man fick med i tidningen..är den till gamecube ifall man äger en sån eller???? Är nog till PC:n. Är en liten försjunkning i cdracket som är lika stor som den lilla cd:n. Citera
marcamannen Postad 25 Oktober , 2006 Rapport Postad 25 Oktober , 2006 Kul att läsa om Antonius liv och leverne. Hoppas det blir ett stående inslag i tidningen. BB-Elitas arselreklam var kanske lite tveksam. Min flickvän började undra vad det var för tidning jag läste egentligen... Citera
PeO Postad 25 Oktober , 2006 Rapport Postad 25 Oktober , 2006 BB-Elitas arselreklam var kanske lite tveksam. Min flickvän började undra vad det var för tidning jag läste egentligen... Porrker Magazine... Citera
Lantash Postad 25 Oktober , 2006 Rapport Postad 25 Oktober , 2006 Det var en jävla liten cd-skiva till PartyPoker man fick med i tidningen..är den till gamecube ifall man äger en sån eller???? Är nog till PC:n. Är en liten försjunkning i cdracket som är lika stor som den lilla cd:n. Titt på faan, det stämde. Hade nog inte lagt märke till det ifall du inte hade sagt det det. Någon som vet hur mkt data dessa cd rymmer Citera
Loveless Postad 25 Oktober , 2006 Rapport Postad 25 Oktober , 2006 Tillräckligt för en partypoker installation skulle jag tro. Citera
Lantash Postad 25 Oktober , 2006 Rapport Postad 25 Oktober , 2006 Tillräckligt för en partypoker installation skulle jag tro. Hmmm, jaooo, dom ligger väl på en 10 meg eller så, antar att dom kan rymma lite mer än så Citera
Pokermicke Postad 27 Oktober , 2006 Rapport Postad 27 Oktober , 2006 När jag startade min datorn med skivan i så blev den helknäpp. Windows kom aldrig igång utan det blev bara svart skärm med lite vit text. Vore najs om nån annan kunde prova, om det blir likadant kanske man kan stämma dom neerå men det vore kul o veta om det blir så för fler än mig =). Citera
oknytt Postad 27 Oktober , 2006 Rapport Postad 27 Oktober , 2006 svart skärm med lite vit text. Den där texten, det är inte så att det verkligen står någonting också som kanske kan vara en ledtråd? Kan ju vara så att din dator försöker boota på skivan av någon anledning. Sätt i skivan efter att datorn startat så går det säkert bättre. Citera
KungXerxes Postad 27 Oktober , 2006 Rapport Postad 27 Oktober , 2006 När jag startade min datorn med skivan i så blev den helknäpp. Windows kom aldrig igång utan det blev bara svart skärm med lite vit text. Vore najs om nån annan kunde prova, om det blir likadant kanske man kan stämma dom neerå men det vore kul o veta om det blir så för fler än mig =). Du borde kanske inte starta datorn med CD:n i? Pröva att sätta i den när Windows är igång. Citera
Karl_Rove Postad 29 Oktober , 2006 Rapport Postad 29 Oktober , 2006 Är det bara jag som sagt upp min prenumeration efter att Ken-gate verkar ha "glömts" bort? Citera
Swalling Postad 29 Oktober , 2006 Rapport Postad 29 Oktober , 2006 Är det bara jag som sagt upp min prenumeration efter att Ken-gate verkar ha "glömts" bort? hur känslig får man bli.. jag slutade inte för de inte gjorde en grejj om när FEG-MATS vann Deuville. Citera
gdaily Postad 29 Oktober , 2006 Rapport Postad 29 Oktober , 2006 Det är en månads pressläggning på en tidning... gäller både Deauville och Ken (får vi hoppas i det senare fallet). Citera
Karl_Rove Postad 30 Oktober , 2006 Rapport Postad 30 Oktober , 2006 Är det bara jag som sagt upp min prenumeration efter att Ken-gate verkar ha "glömts" bort? hur känslig får man bli.. jag slutade inte för de inte gjorde en grejj om när FEG-MATS vann Deuville. Förlåt... Iremark är grym. Världens bäste och tillika världens tuffaste. Har jag prisat din Gud tillräckligt? Är det verkligen "känsligt" att finna det något olustigt att man bara bortser från en så stor skandal? Nu är det kanske som Gdaily säger att det har att göra med pressläggningen...vi får vänta och se. Citera
frekje Postad 30 Oktober , 2006 Rapport Postad 30 Oktober , 2006 Trevligt och läsvärt nummer! Stort plus för fint foto. Minus för de usla bikini-annonserna. Citera
Recommended Posts