Pokervinnaren Postad 24 Juni , 2009 Rapport Postad 24 Juni , 2009 Hej, orkar inte översätta men jag tror ni förstår min krassa engelska... "Hi, I have a friend from Sweden who wants help. He plays 50NL approx. 1 hour a day (2-3 tables) and he wants, when he signs up a new poker account, both rakeback and a good sign up bonus (not to hard since he only plays at 50NL), if possible. Since it is a big pokerdjungle out there I would like to hear where you think my friend should start bonuswhore (bonus + rakeback account if possible) So a good list with tips would be helpful. Like... 1 site to bonuswhore, 2nd, 3d and so on where the first one is the easiest. Would be nice if you can help :)" Så, vad är era tips och erfarenheter? Citera
Joeduck Postad 25 Juni , 2009 Rapport Postad 25 Juni , 2009 Hej, orkar inte översätta men jag tror ni förstår min krassa engelska...Troll? Det finns inga utlänningar som skriver så bra.. Citera
Donner Postad 25 Juni , 2009 Rapport Postad 25 Juni , 2009 Troll? Det finns inga utlänningar som skriver så bra.. Han både stavade fel på jungle och slog ihop poker jungle till ett ord ju = riktigt krass engelska.. Citera
Joeduck Postad 25 Juni , 2009 Rapport Postad 25 Juni , 2009 Han både stavade fel på jungle och slog ihop poker jungle till ett ord ju = riktigt krass engelska.. Jag syftade på svenskan iofs. Såg nu att det verkar vara en svensk och jag missade reg.året. Tänkte att det måste vara en öststatare eller nått.. Citera
heltok Postad 25 Juni , 2009 Rapport Postad 25 Juni , 2009 So a good list with tips would be helpful. Like... 1 site to bonuswhore, 2nd, 3d and so on where the first one is the easiest. Would be nice if you can help :)" Så, vad är era tips och erfarenheter? http://www.bonuswhores.com/bonus_whoring_101.php erfarenheten är att bonushora är fett ev- och livsev- jämfört med alternativen. Citera
tobias.andersson Postad 25 Juni , 2009 Rapport Postad 25 Juni , 2009 Vad menar du med att det är EV-? Varför skulle det vara det och vilka alternativ är isf bättre? Citera
upandcoming Postad 25 Juni , 2009 Rapport Postad 25 Juni , 2009 Vad menar du med att det är EV-? Varför skulle det vara det och vilka alternativ är isf bättre? att välja en sajt med bra RB och lägga ner tid på att förbättra sitt spel istället för att hoppa mellan sajter Citera
Recommended Posts