Gå till innehåll

Eurolinxproblem.


ponttuss

Recommended Posts

  • 2 weeks later...

Jag har också problem (på BetOnBet). Har dock bara väntat knappt 2 veckor än, men det är ändå bra mycket längre tid än det brukar ta.

 

Har varit i kontakt med live-supporten ett antal gånger men de snackar bara om "security checks" och att det är extra långa "delays" just nu. Försöker få tag i någon annan man kan prata med.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ja ser inte lovande ut detta, har nästan räknat bort dessa pengar nu, har väntat +1½ månad nu (eurolinx) på ett större uttag, och säkert 2v på lite växelpengar från betonbet.

Svaren från livechatten är ett skämt, ursäkterna är ett skämt. Kan inte vara något annat än att dem har likvida problem, dem försöker lösa det, därför halar dem på utbetalningarna ( som alla gjort efter 2+2 tråden ), sett att dem dragit igång tre promos för juli, men ingen kan ju vilja sätta in sina pengar där längre.

Hoppas jag har fel, men känns som gameover för dessa sajter och våra pengar.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag hade problem med Eurolinx för ca 3mån sedan.

hade också givit upp, men vips efter ca 6v så var pengarna på neteller,

hade samma prob med en annan site samtidigt (tror det var på everleaf-nätverket) tog exakt lika många dagar och exakt likadana svar i supporten..

 

(Detta var lagom frustrerande då dessa pengar var ca 85% av min rulle och de resterande 15% tiltades bort pga detta)..

 

Men som sagt, till slut så kom pengarna!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 2 weeks later...

Jag har nu fått in pengar till Neteller från ett uttag som gjordes 25:e juni ($2000). Jag mailade VIP-representanten på BetOnBet och efter det gick det snabbt. Jag har dock 2 andra uttag som jag också väntar på (ett till Neteller och ett till bank) men känner mig nu lite säkrare på att jag nog får pengarna till slut.

 

Detta är förklaringen som VIP-representanten gav:

Most of the delays occurred due to payment processor issues we experienced in May/ June. The problem has now been fixed, however, we have some withdrawal backlog to deal with.
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag har nu fått in pengar till Neteller från ett uttag som gjordes 25:e juni ($2000). Jag mailade VIP-representanten på BetOnBet och efter det gick det snabbt. Jag har dock 2 andra uttag som jag också väntar på (ett till Neteller och ett till bank) men känner mig nu lite säkrare på att jag nog får pengarna till slut.

 

Detta är förklaringen som VIP-representanten gav:

 

Jag har oxå mailat vip-rep, fått samma förklaring. Väntar dock fortfarande på ett uttag från 5juni på ~10k, har inte heller fått mina 1k från betonbet som jag tog ut i slutet på juni.

Enligt 2+2 tråden finns många stora uttag från Maj/juni som fortfarande inte kommit, den dagen jag får ( om ) mina pengar, kommer jag vara glad, men inte spela 1 enda hand till där.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...