Gå till innehåll

APPT säsong 3


PokerStars_Karl

Recommended Posts

Trevligt, ju mer svenskt blod på plats desto... trevligare. :-D

 

 

 

Bra, återkom så fort du vet och pusha gärna för en sådan möjlighet, för det kan väl inte vara mer tekniskt krävande än hålla på med banköverföringar?

 

Hej Solle_sol,

 

Beklagar att svaret dröjde lite. Sex veckor innan eventet kommer det att vara möjligt att registrera sig direkt via klienten för PlatinumStar- och SuperNova-spelare, samt endast med W$. Det kommer tyvärr inte gå att köpa in sig med kontanter.

 

Mvh,

 

Alexander

PokerStars Support

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hej Alexander PokerStars Support,

 

tack för ditt svar. Jag vill dock att du framför en önskan (när tillfället ges) till PS ledning att det finns en önskan ute i etern att kunna köpa in sig direkt via sitt PS-konto. För håll med om att det vore enklast möjligt för dem som har en jä.. som har lite dollar på sitt konto.

 

Glöm inte att återkomma så fort ni vet vilket hotell man får bo på vid en eventuell satellitvinst.

Jag har en massa frågor till angående detta event, eller snarare runt hela APPT faktiskt. Är det bara att mata på?

 

Med vänliga solstrålar från yttre förorten.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hej Alexander PokerStars Support,

 

tack för ditt svar. Jag vill dock att du framför en önskan (när tillfället ges) till PS ledning att det finns en önskan ute i etern att kunna köpa in sig direkt via sitt PS-konto. För håll med om att det vore enklast möjligt för dem som har en jä.. som har lite dollar på sitt konto.

 

Hej,

 

Det är legala orsaker som gör att det inte är möjligt. Vissa länder har en strikt reglering av pengar som kommer från onlineöverföringar och som hindrar oss från att erbjuda direktinköp. Har det varit möjligt så hade vi mer än gärna erbjudit möjligheten för samtliga event, men det legala sätter tyvärr stopp för det i somliga länder. Det är dock troligt att det kommer finnas direktinköp till APPT Macau.

 

Glöm inte att återkomma så fort ni vet vilket hotell man får bo på vid en eventuell satellitvinst.

Jag har en massa frågor till angående detta event, eller snarare runt hela APPT faktiskt. Är det bara att mata på?

 

Det är bara att fråga på. Vi svarar gärna på de frågor du har. Om eventet ligger långt fram i tiden kanske vi inte kan ge ett direkt svar på alla frågor, men återkommer i så fall när vi vet mer.

 

Mvh,

 

Alexander

PokerStars Support

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

har du cash på kontot går det ju att köpa W$ på diverse siter. Du får ju tom lite rabatt på inköpet på det viset...

Det kan man ja. Problemet är att jag har sällan platinum nivå eller högre. Man får väl ta sig ett par dagars maraton-spelande så är man dock snabbt där =)

 

Tack för tipset!

 

Det är bara att fråga på. Vi svarar gärna på de frågor du har. Om eventet ligger långt fram i tiden kanske vi inte kan ge ett direkt svar på alla frågor, men återkommer i så fall när vi vet mer.

 

Mvh,

 

Alexander

PokerStars Support

 

Tack för ditt svar angående direktinköp.

 

 

Här är en fråga angående avsnitt 8 i http://www.appt.com/about/rules/ Rules and Regulations:

 

"Players that win an event forming part of the APPT will be offered by the Sponsor a seat in the Grand Final event of the APPT (the "Final") subject to such Player consenting to wear the Sponsor branded clothing provided by the Sponsor exclusively throughout the entirety of the Final."

 

Betyder "forming part" som jag tolkar det att en vinst i ett side event även ger en plats i finalen (Sydney), och inte bara vinst i main event?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Det kan man ja. Problemet är att jag har sällan platinum nivå eller högre. Man får väl ta sig ett par dagars maraton-spelande så är man dock snabbt där =)

 

Tack för tipset!

 

 

 

Tack för ditt svar angående direktinköp.

 

 

Här är en fråga angående avsnitt 8 i http://www.appt.com/about/rules/ Rules and Regulations:

 

"Players that win an event forming part of the APPT will be offered by the Sponsor a seat in the Grand Final event of the APPT (the "Final") subject to such Player consenting to wear the Sponsor branded clothing provided by the Sponsor exclusively throughout the entirety of the Final."

 

Betyder "forming part" som jag tolkar det att en vinst i ett side event även ger en plats i finalen (Sydney), och inte bara vinst i main event?

 

Hej,

 

Det gäller endast för Main Event.

 

Mvh,

 

Alexander

PokerStars Support

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 4 months later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...