Gå till innehåll

Online Turneringar: Synkade pauser!

Timmi

Recommended Posts

Är väldigt trött på att få panikpissa medan man väntar på att få nästa hand om man spelar många turneringar. Och alla sajter har olika tider. Borde inte alla sajter kunna lägga alla pauser samtidigt i onlineturrar för oss spelares skull.

Kan inte någon slänga upp en namnunderskift eller något som man kan skicka till de olika nätverken?

Så vad tycks om mitt förslag?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Du menar att du tror att du kan få onlinespelare att organisera sig till någonting alls?

Börja själv med att skapa namnunderskriftlistan som du sedan kan skicka till de olika nätverken.

Min datorkunskap när det gäller sånt är ungefär 0, däremot så har jag papper som jag kan gå runt med på stan :D

Skämtåsido så kan jag inte vara ensam om att tycka att det är jobbigt. Tror ärligt talat inte heller att det är bra för hälsan att behöva skynda sig hela tiden heller.

Länk till kommentar

Tror ärligt talat inte heller att det är bra för hälsan att behöva skynda sig hela tiden heller.

Skynda långsamt =) Minns på klubben när Marwan skulle gå och pissa, sen efter 10 sekunder ropar någon och säger att det är hans tur... Marwan kommer utspringandes från toa och drar först i knät på en stol och sedan faller handfatt ner i marken och slår i ansiktet. Efter att alla ställt sig upp från bordet och frågat hur det gick hör vi bara ett garv och sen "pott".

Länk till kommentar

Min datorkunskap när det gäller sånt är ungefär 0, däremot så har jag papper som jag kan gå runt med på stan :D

Skämtåsido så kan jag inte vara ensam om att tycka att det är jobbigt. Tror ärligt talat inte heller att det är bra för hälsan att behöva skynda sig hela tiden heller.

Jag håller med om att de e jobbigt, men brukar köra med laptop som jag tar med mig till skithuset :)

Länk till kommentar

• 4 weeks later...