Gå till innehåll

Vilket djur spöar du varannan gång?


Hakflem

Recommended Posts

  • Svars 185
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Va?

 

En krokodil vet man väl i alla fall i teorin hur man ska döda med bara händerna (håll dig borta från munnen och svansen, upp på ryggen på den och attackera ögonen). På plan mark utan några tillhyggen så har man absolut noll chans mot en brunbjörn. De är sjukt mycket större, mycket starkare, har naturliga och otroligt dödliga vapen och tål i princip allting en människa skulle kunna göra mot den. Människan är väl förvisso snabbare att förflytta sig i sidled och på små ytor men jag har svårt att se hur det skulle hjälpa.

 

"Piteborna äro djärva och starka män som dödar björnar och annat med bara händerna. De är ett vilt och trotsigt släkte, ättlingar till de grekiska gudarnas giganter"

- Petrus Stecksenius-Graan 1731

 

Enkel match 8-)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Det är sjukt nötigt att gå in i en diskussion om något och hitta på egna regler. Man kan ju aldrig ha fel då.

 

Ja, fast i de flesta fall blir ju frågeställningen rent akademisk.

Skulle vilja veta hur man tex får en ko på humör för att gå en death match:shock:

Några kor som har dött av högt blodtryck känner jag inte till, därav uttrycket kolugn.

 

Konstigt förresten att ingen har nämnt den klassiska "death matchen".

Tjur vs människa.

 

Hur har du tänkt att döda en krokodil med bara händerna?

 

Man sätter sig på svansen och håller igen käkarna tills den svälter ihjäl?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hur fan kan en "deathmatch" gå i mer än en match?

Hur räknar man procenten, typ 50%? Coinflip?

50% av gångerna måste ju vara fel på nåt sätt.

Nu har jag ju ingen aning om vad jag pratar om. Det är för varmt för mig.:-(

 

Som någotsånär jämbördig motståndare skulle jag välja en Komodovaran.

Bort med ögonen och sen är det bara att hoppa ihjäl den jäveln...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Vapnet mot giraffen:

 

"Extreme care must be taken when scientists catch Giraffes for study or for capture for a zoo exhibit. If the Scientists run the Giraffe too long, the Giraffe will suffer a heart attack due to its high blood pressure. Scientists typically target younger Giraffes for this reason. "

http://terranaturals.com/giraffe-facts-a-23.html

 

Som sagt, vi vinner mer än 50%, därför kvalar inte giraffen i tråden.

 

En giraff är snabbare än en häst på korta sträckor. Är en genomsnittslig 30-årig man det? Giraffen spöar människan varje gång.

 

Ja, fast i de flesta fall blir ju frågeställningen rent akademisk.

Skulle vilja veta hur man tex får en ko på humör för att gå en death match:shock:

Några kor som har dött av högt blodtryck känner jag inte till, därav uttrycket kolugn.

 

Konstigt förresten att ingen har nämnt den klassiska "death matchen".

Tjur vs människa.

 

Det är inte meningen att någon faktiskt tänker anordna en deathmatch på riktigt. DET hoppas jag att du förstod i alla fall.

 

Ingen har nämnt tjuren för att den obv skulle ha högre än 50% chans mot random person.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Som någotsånär jämbördig motståndare skulle jag välja en Komodovaran.

Bort med ögonen och sen är det bara att hoppa ihjäl den jäveln...

Själv skulle jag välja T-Rexen, bara slita av den armar och ben först sen är det bara formalia kvar. :rolleyes:

 

Vad gäller giraffen så tror jag inte ens vi skulle ha i närheten av en flip om vi fick ta med oss ett rejält spjut in.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Lägg ner den här diskussionen nu. Rätt svar är någon typ av hund. Vilken ras osv kan ju diskuteras men hund är iaf det svar man hade givit om man vill vinna förstapriset.

 

Det här har spårat ur för längesen. 90% av postarna fattar inte ens frågeställningen. Man ska alltså döda ett djur med sina bara händer och dessutom ska djuret ha lika stor chans att slakta människan och då kommer folk med tapirer och giraffer? Niggaz, please säger jag bara...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Låter ju sexigt :ola:

Dock är man ju lite avundsjuk på att han har fler än en penis.

 

Honorna är motsträviga och gör motstånd med sina klor och tänder under de tidigaste stadierna av parningen. Hanen måste därför helt låsa fast honan under samlaget för att undvika att skadas. Parning äger rum då hanen inför en av sina hemipenisar in i honans kloaköppning.

 

eidt: Komodovaran

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Lägg ner den här diskussionen nu. Rätt svar är någon typ av hund. Vilken ras osv kan ju diskuteras men hund är iaf det svar man hade givit om man vill vinna förstapriset.

 

Det här har spårat ur för längesen. 90% av postarna fattar inte ens frågeställningen. Man ska alltså döda ett djur med sina bara händer och dessutom ska djuret ha lika stor chans att slakta människan och då kommer folk med tapirer och giraffer? Niggaz, please säger jag bara...

 

Visenten då?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Låter ju sexigt :ola:

Dock är man ju lite avundsjuk på att han har fler än en penis.

 

 

 

eidt: Komodovaran

 

Avundssjuk, visst, med tanke på att Hemimotorer är the real deal. En Hemipenis måste ju vara något utöver det vanliga.

Däremot skulle jag nog tveka ett par sekunder, innan jag kallade frugans gloryhole för "kloak"...:mrgreen:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Det här har spårat ur för längesen. 90% av postarna fattar inte ens frågeställningen. Man ska alltså döda ett djur med sina bara händer ...

Ja, det där ska så klart tolkas som att man inte får ta med sig tillhyggen. Givetvis är det ok att, genom egen fysisk ansträngning, stressa ihjäl djuret.

 

...och dessutom ska djuret ha lika stor chans att slakta människan och då kommer folk med tapirer och giraffer? Niggaz, please säger jag bara...

Precis, det var den insikten jag kom fram till förut. Man måste vända på frågeställningen. Inte en chans att en giraff klarar av att döda en människa 50% av gångerna. Hur skulle det liksom gå till? Snabbt böja sig fram och gnaga av oss halspulsådern*?

Det jag argumenterar för de senaste inläggen är påståendet att människan inte har en chans.

 

 

edit: * och nej, den kommer inte sparka eller stånga ihjäl oss 50%, vi är för kvicka

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

edit: * och nej, den kommer inte sparka eller stånga ihjäl oss 50%, vi är för kvicka

 

Jo, eftersom en av förutsättningarna är att i det här fallet giraffen gör allt för att även döda människan. Alltså kommer den att sparka människan åt helvete. Och om inte lejon är för snabba för att få sig en giraffklöv i rectum så är fan i mig inte människor det heller.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Alltså en malariamygg med tålamod vad tror ni om det, den väntar tills man somnar liksom, fast en del mygg dör när dom sugit sitt blod va?

 

Jag har aldrig hört talas om att någon insekt som biter för att suga blod dör. Det är insekter som sticker för att försvara sig/boet som avlider, typ getingar och sånt.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...