Gå till innehåll

HSvensson feat. papiPope


papiPope

Recommended Posts

Ser ju riktigt illa ut just nu, Rögle förlorar trots en mycket fin insats. DIF borde avgjort matchen mot MODO i första perioden men istället vinner MODO efter förlängning. Enda ljuset i tunneln var väl Skellefteå.

 

Tungt back just nu, men barcas kvar + att jag drog in en trippel nu precis, Frölunda -1,5, barca -1,5 och valencia.

 

Återkommer med resultat när alla är klara.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • Svars 3,1k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Malaga - Barcelona

Barcelona -1,5

Odds: 1,775

Insats: 250 kr

 

Portsmouth - Everton 2

Odds: 1.90

Insats: 250 kr

Blackburn - Aston Villa 2

Odds: 2.37

Insats: 250 kr

Portsmouth - Everton 2

Blackburn - Aston Villa 2

Odds: 4.52

Insats: 250 kr

Brynäs - Skellefteå 2

Odds: 2.80

Insats: 250 kr

Djurgården - Modo 1

Odds: 1.95

Insats: 1250 kr

 

Kalmar FF - IFK Göteborg 2

Odds: 2.90

Insats: 250 kr

Frölunda HC - Timrå IK

Frölunda HC -1.5

Djurgårdens IF - Modo Hockey 1

Blackburn - Aston Villa 2

Malaga - Barcelona

Barcelona -1.5

Odds: 18.19

Insats: 100 kr

 

Frölunda HC - Timrå IK

Frölunda HC -1.5

Malaga - Barcelona

Barcelona -1.5

Valencia - Atletico Madrid 1

Odds: 7.54

Insats: 250 kr

 

Dagens resultat: -2179 kr

Bankrullen: 9158 kr

 

FY FAN!!!! Jävla pissdag. Djurgården skapar sjukt många chanser i första perioden, bl a två stolpträffar men nä...

 

Sen drar man in en trippel där frölunda och barca gör sina jobb men... Valencia leder med 2-1 fram tills den 93e minuten då Atletico kvitterar, kul jul! Hade annars haft mycket bättre resultat idag men är bara att bita i det sura äpplet, riktigt jävla tungt!!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Efter att ha dampat lite på Atleticos sena mål, samt haft otur i cashgame tänkte jag presentera morgondagens bets, vi ska inte vara sena att ta igen backet idag! Änsålänge bara 2 bets, men kanske kommer mer senare...

 

HC Örebro - Mora IK 2

Odds: 1.80

Insats: 500 kr

(gjorde detta bet i förrgår, därför är insatsen inte direkt rimlig med tanke på rullen...)

 

Espanyol - Xerez

Espanyol -1,5

Odds: 1.75

Insats: 250 kr

 

Ska till swedbank stadion senare idag och se MFF - Bajen, MFF har presterat sjukt bra på sistone och gör kanske det även imorgon. Får se om det blir nån bet där.

 

EDIT: Kommer snabbt med två till här!

 

Trelleborgs FF - Helsingborg 2

Odds: 2.37

Insats: 200 kr

 

Malmö FF v -Hammarby

Malmö FF / Malmö FF (h/f)

Odds: 2.37

Insats: 200 kr

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

AIK - Djurgården

Under 2.5 mål

Odds: 1.85

Insats: 200 kr

 

Färjestad - Timrå 1

Odds: 1.68

Insats: 200 kr

 

Luleå - Linköping 1

Odds: 2.00

Insaats: 200 kr

 

HV71 - MODO 1

Odds: 1.62

Insats: 200 kr

 

Färjestad - Timrå 1

Luleå - Linköping 1

HV71 - MODO 1

Odds: 5.49

Insats: 100 kr

 

Dagens resultat: +1079kr

Bankrullen: 9766 kr

 

:-D

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Södertälje - Rögle BK X2

Odds: 1.76

Insats: 200 kr

 

Brynäs - Frölunda 2

Odds: 2.20

Insats: 200 kr

Skellefteå - Djurgården X2

Odds: 1.76

Insats: 200 kr

 

AZ Alkmaar - Standard Liege X2

Odds: 1.80

Insats: 250 kr

 

Rangers - Sevilla 1X

Odds: 1.80

Insats: 250 kr

 

Störigt att alla går hem förutom det jag satte i efterhand... suck...

 

Dagens resultat: +497 kr

Bankrullen: 10 263 kr

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Sheriff Tiraspol - Fenerbahce 2

Odds: 1.61

Insats: 250 kr

 

Levski Sofia - Lazio 1 (felbet)

Odds: 3.80

Insats: 100 kr

 

Levski Sofia - Lazio 1X

Odds: 1.72

Insats: 250 kr

 

Werder Bremen - Athletic Bilbao 1

Odds: 1.66

Insats: 250 kr

 

Rögle BK - Luleå HF 1X

Odds: 1.62

Insats: 250 kr

 

Frölunda HC - Djurgårdens IF 1

Odds: 1.60

Insats: 250 kr

 

Timrå IK - Södertälje SK 1

Odds: 1.60

Insats: 250 kr

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag har inte någon direkt bakgrund som sportsbettare, men jag hade tänkt att köra in en rulle någonstans och testa mig fram.

Jag har hört att man "enbart" ska lira singlar för att vinna i längden, och någon gång ibland slänga in någon 6-ling på skoj.

 

Däremot har jag hört att man ska ligga på ett odds på 1.80 -> för att det ska kunna löna sig att betta på många singlar/dag. Något jag fått om bakfoten kanske? Det känns som att odds på 1.60 är för ovärt.

 

Dementera.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Peppande å läsa MattiasJ's whine om hur tråkigt lumpen är, när man själv har inryck i januari och man inte är så jättemotiverad på det... Men jaja, jag slipper ju helvetet Boden iaf. Och skulle jag ha oturen och bli omplacerad till insatssoldat när jag rycker jag, kommer jag hoppa av omedelbart. Hört att den tjänsten ska vara så sjukt tråkig och lökig och att döma av dina upplevelser stämmer ju det minst sagt.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Kan redan nu säga att den kommer bli Fail.

Luleå ser så grymt starka ut och att rögle har förlorat Jönsonn och Abbots gör dryga 2ggr pengarna på Lule det till en guldgruva! ALL IN på Luleå!

 

Jag håller med dig om Luleå. Tippar själv dem högt upp i år men jag vet hur starka Rögle brukar och kan vara på hemmais, stämningen i den arenan är magisk!

 

Jag har inte någon direkt bakgrund som sportsbettare, men jag hade tänkt att köra in en rulle någonstans och testa mig fram.

Jag har hört att man "enbart" ska lira singlar för att vinna i längden, och någon gång ibland slänga in någon 6-ling på skoj.

 

Däremot har jag hört att man ska ligga på ett odds på 1.80 -> för att det ska kunna löna sig att betta på många singlar/dag. Något jag fått om bakfoten kanske? Det känns som att odds på 1.60 är för ovärt.

 

Dementera.

 

Att man nästan bara ska hålla sig till singlar har jag också hört, dock inte hört något om minst 1.80, experter på de stora tidningarna i landet lägger ibland in bets som har 1.25 i odds osv. Jag brukar köra en gräns på 1.50.

 

Du hittar nog inte jätte många troliga odds som ligger på 1.80 och över, isåfall måste man sätta sig in i lagen som fan.

 

Och btw så tippar jag faktiskt bara för det är skoj, räknar inte direkt med nån inkomst. Det ger bara skön extra spänning :) BE är bra för mig ;)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Månadsresultat September

 

Pokerspel: -26877 kr (Tack till b2b!)

Rakeback+race: +27100 kr

Totalt poker: +223 kr :mrgreen: :mrgreen:

 

Totalt betting: +14635 kr

 

TOTALT: +14858 kr

Ändå nöjd att jag räddar upp månaden rent pokermässigt med tanke på den horibla start jag ändå fick. Kom till sist 6a i racet för €600. Tappade ca €500 på NL50 mot slutet vilket var mycket tungt :(

 

På bettingsidan är resultatet så bra i stora drag beroende på 2 olika bets; 5k på bomben och 8.5k på en annan.

 

Förhoppningsvis är det tvärtom på siffrorna i oktober (och lite mer plus på pokern ofc)

 

Mål för oktober kommer senare...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Kan redan nu säga att den kommer bli Fail.

Luleå ser så grymt starka ut och att rögle har förlorat Jönsonn och Abbots gör dryga 2ggr pengarna på Lule det till en guldgruva! ALL IN på Luleå!

 

Rögle BK - Luleå HF 3-0

 

Kasta in sten i glashus, ropa inte hej förrän du .... Ja du förstår vad jag menar ;-)

 

Hur mycket förlorade du, om du nu betade?

 

Sheriff Tiraspol - Fenerbahce 2

Odds: 1.61

Insats: 250 kr

Levski Sofia - Lazio 1 (felbet)

Odds: 3.80

Insats: 100 kr

 

Levski Sofia - Lazio 1X

Odds: 1.72

Insats: 250 kr

 

Werder Bremen - Athletic Bilbao 1

Odds: 1.66

Insats: 250 kr

 

Rögle BK - Luleå HF 1X

Odds: 1.62

Insats: 250 kr

 

Frölunda HC - Djurgårdens IF 1

Odds: 1.60

Insats: 250 kr

 

Timrå IK - Södertälje SK 1

Odds: 1.60

Insats: 250 kr

 

Dagens resultat: +179 kr

Bankrullen: 10 442kr

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

FY FAN

 

Denna månaden kunde inte börjat sämre, rent pokermässigt, 12 inköp back på bara 6h spel. Blir fullständigt förnedrad...träffar inget, spelar mot idioter som re-raisar allt vad dem har preflop med AQ mot min KK eller QQ, självklart träffar dem det jävla esset ...alltid...

 

Verkligen ingenting funkar, blir så jävla förbannad och less. Detta skulle ju bli en bra pokermånad, med plus och framförallt stabilitet men har ju börjat i rena fiaskotakter :cry: :cry:

 

Inget mer lir idag lördag och inget imorgon heller.

 

Nya tag på måndag antar jag, se hur mkt piss man får på sig då ...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Kan redan nu säga att den kommer bli Fail.

Luleå ser så grymt starka ut och att rögle har förlorat Jönsonn och Abbots gör dryga 2ggr pengarna på Lule det till en guldgruva! ALL IN på Luleå!

 

Rögle BK - Luleå HF 3-0

 

Kasta in sten i glashus, ropa inte hej förrän du .... Ja du förstår vad jag menar ;-)

 

Fail på mig=(

 

 

Ja lirar inte för några summor på elitserien bara för att den är så sjukt oförutsägbar. Typ djurgårn som krossa frölunda kommer åka på däng med 8-0 av södertälje nästa omgång eller nått. Går fan inte att tippa rätt.:evil:

 

 

Men losade väl en helt hunka och att jag får i skamvrån efter mitt uttalande oxå;P

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Djurgårdens IF - Brynäs IF 1

Odds: 1.74

Insats: 500 kr

 

HV 71 - Timrå IK 1

Odds: 1.60

Insats: 500 kr

HV 71 - Timrå IK

HV 71 -1.5

Odds: 2.05

Insats: 250 kr

Bolton - Tottenham 2

Odds: 2.00

Insats: 250 kr

Wolverhampton - Portsmouth X2

Odds: 1.66

Insats: 250 kr

 

Bari - Catania

Under 2.5 mål

Odds: 1.65

Insats: 250 kr

 

Teneriffa - D Coruna 2

Odds: 2.75

Insats: 250 kr

 

STL Blues - DET Redwings 2

Odds: 1.83

Insats: 500 kr

 

Gårdagens resultat: -282 kr

Bankrullen: 10224 kr

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tung kväll och natt men har väl piggnat till nu och kollat in dagens utbud, helt ok ändå :)

 

Gårdagen var ju både bra och dålig, missar två 500 kr bets i Djurgården och Detroit. Fortsätter att tro på DIF i hockeyn och kommer nog så att göra stora delar av denna säsong, samma sak gäller Everton i PL.

 

Everton - Stoke 1

Odds: 1.57

Insats: 500 kr

 

Getafe - Osasuna 1

Odds: 2.05

Insats: 250 kr

 

Racing Santander - Valencia 2

Odds: 2.00

Insats: 250 kr

 

Sevilla - Real Madrid 2

Odds: 2.20

Insats: 250 kr

 

Svårtippad match men för det oddset känner man ju sig tvingad att lägga in en insats..

 

Örebro SK - Malmö FF

Under 2.5 mål

Odds: 1.85

Insats: 250 kr

 

Villarreal - Espanyol 1

Odds: 1.72

Insats: 500 kr

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Peppande å läsa MattiasJ's whine om hur tråkigt lumpen är, när man själv har inryck i januari och man inte är så jättemotiverad på det... Men jaja, jag slipper ju helvetet Boden iaf. Och skulle jag ha oturen och bli omplacerad till insatssoldat när jag rycker jag, kommer jag hoppa av omedelbart. Hört att den tjänsten ska vara så sjukt tråkig och lökig och att döma av dina upplevelser stämmer ju det minst sagt.

 

Börjar väl kännas lite bättre nu fast tycker fortfarande det suger. Går snart på vakten vilket betyder att vi varannan vecka sitter i vakten varannan dag och ledig varannan. Så alla dom som ryckte in i januari säger att laptop är ett måste om man ska orka sitta där för blir riktigt långtråkigt.

 

Du är i Boden? Är du farlig?

 

Jag? Jag är ju alltid(typ) i boden och ses som rätt farlig.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Behövde stanna i boden under helgen pga att det var nån besökshelg på i19 så blivit rätt mycket dötid. Ingen poker alltså...

Vi tänkte gå ut igår, men boden är verkligen stendött och nu när alla lumpare var kvar under helgen så måste det verkligen ha varit kul på nattklubben som finns här. Eller inte..

 

Får iaf åka hem på torsdag och förhoppningsvis fixar jag laptop under helgen:-)

 

Funderar om jag ska dra och se sevilla mot real ikväll, men är ju svinkallt att gå och har inte med mig en vinterjacka. Men kanske går ner och kollar den ändå.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...