papiPope Postad 25 Augusti , 2009 Författare Rapport Share Postad 25 Augusti , 2009 gay att man i 10k kan göra 1 rebuy/addon.. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
papiPope Postad 25 Augusti , 2009 Författare Rapport Share Postad 25 Augusti , 2009 fds Pfdsfas Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
gollum1 Postad 25 Augusti , 2009 Rapport Share Postad 25 Augusti , 2009 ÅMG! Verklisch! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
papiPope Postad 25 Augusti , 2009 Författare Rapport Share Postad 25 Augusti , 2009 Verklisch! :shock: Går bra nu, nix! ..........Kvar i två på stars, ute ur resten.. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
papiPope Postad 26 Augusti , 2009 Författare Rapport Share Postad 26 Augusti , 2009 17/21 i $15k på stars. Jobba rush nu!! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
papiPope Postad 26 Augusti , 2009 Författare Rapport Share Postad 26 Augusti , 2009 ffdsrlorade med par i sexor Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
papiPope Postad 26 Augusti , 2009 Författare Rapport Share Postad 26 Augusti , 2009 Gah vad dumt, nere på 150k. 99 vs KK... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
papiPope Postad 26 Augusti , 2009 Författare Rapport Share Postad 26 Augusti , 2009 MEn åååååååååååhhhh, ute som 11a efter att åka på en coinflip IGEN! 175 dollar, woho............tilt Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
papiPope Postad 27 Augusti , 2009 Författare Rapport Share Postad 27 Augusti , 2009 SETUP PÅ SETUP PÅ SETUP!!!!!!!!!!!!!!!!! FY FAN JÄVLA SKITSIDA JÄVLA HELVETES CASH GAME + att jag suger på det.... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
papiPope Postad 27 Augusti , 2009 Författare Rapport Share Postad 27 Augusti , 2009 Seriöst så kommer detta projekt gå åt helvete känns det som. Kommit fram till att dealen egentligen inte är så bra när det är mer än ett halvt inköp till typ en ept som vi inte får ut i rb pga att vi ska få resan och allt. Tiltad som fan när jag skriver detta men känns så VÄRDELÖST! Har god lust att ta rbn jag har nu från bögsidan och casha ut och börja nån annans stans...-€300 på förmiddagen.. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
HSvensson Postad 27 Augusti , 2009 Rapport Share Postad 27 Augusti , 2009 Paus resten av månaden PUNKT Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
HSvensson Postad 27 Augusti , 2009 Rapport Share Postad 27 Augusti , 2009 Ska pausa från pokern resten av månaden pga det går skit ofc men lirar ändå 4 turrar ikväll: 20.30 Sverigerankingen 250:- 20.30 Deep €3.5k GTD €22 21.35 €3.5k GTD €11 22.00 €4k GTD €27.5 klonk? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
HSvensson Postad 27 Augusti , 2009 Rapport Share Postad 27 Augusti , 2009 Var beredd på spam i dagboken med mina rapporter från turneringarna, änsålänge har inget hänt i de två som har startat ... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
HSvensson Postad 27 Augusti , 2009 Rapport Share Postad 27 Augusti , 2009 Priserna i de två som startat: Sverigerankingen 1. 12729:- 2. 7956:- 3. 6099:- Deep €3.5k GTD 1. €915 2. €655 3. €455 Sådär ja, då fick ni den onödiga informationen Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
HSvensson Postad 27 Augusti , 2009 Rapport Share Postad 27 Augusti , 2009 Sitter förresten med laptopen i soffan och lyssnar på soft musik, riktigt soft! Hoppas bara detta kan hjälpa mig till en klonk också ... 15 minuter spelat och inte vunnit en hand än men det kommer! Ovanligt aggressivt spel i Sverigerankingen till en början tycker jag... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
HSvensson Postad 27 Augusti , 2009 Rapport Share Postad 27 Augusti , 2009 Tappar en del i SR när jag synar ett nötfärgdrag och ett hålstegdrag på turn i en stor pott men missar, funderar på bluff på river som iofs hade hållt men skippade det .. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
HSvensson Postad 27 Augusti , 2009 Rapport Share Postad 27 Augusti , 2009 Tappar en hel del i deepen och inte vunnit en enda hand på kvällen än och det har nu gått över 30 minuter ...ser ju bra ut det här ... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
HSvensson Postad 27 Augusti , 2009 Rapport Share Postad 27 Augusti , 2009 Där vann jag min första hand! Bluff dessutom i Sverigerankingen, grattis efter 40 min Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
HSvensson Postad 27 Augusti , 2009 Rapport Share Postad 27 Augusti , 2009 Tog en hyffsad pott i SR med KK! Dock ska jag lugna ner mig med skrivandet innan pfs servrar crashar.. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
HSvensson Postad 27 Augusti , 2009 Rapport Share Postad 27 Augusti , 2009 Dubbling i deepen på MYCKET tur! 77 vs. QQ ai pre, rivrar en hålstege, sickness! Känns härligt att skriva här när man är medriggad också Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
HSvensson Postad 27 Augusti , 2009 Rapport Share Postad 27 Augusti , 2009 Tappar halva stacken i €3.5k GTD Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
HSvensson Postad 27 Augusti , 2009 Rapport Share Postad 27 Augusti , 2009 Möter världens största idiot i deepen !!!! Han limpar pre och så gör 3 till, jag sitter på AK på BB och höjer 5.5 BBs och får bara syn av denna idiot. Flopp kommer K Q 9, jag betar 3/4, han blixtställer och jag tar givetvis syn. Han visar Q3 !! :S:S Turn blank, river Q. Och ute i den såklart, vill fan bara spy när jag ser ett så dåligt spel och en spelare som förlitar sig på turen, sjuk jävla tomte! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
HSvensson Postad 27 Augusti , 2009 Rapport Share Postad 27 Augusti , 2009 Möter ytterligare en tomte, denna gång i SR och denna gång med ett bra resultat. Alla lägger fram till mig på knappen, jag höjer 4bb med A3 ruter och får syn av BB. Flopp kommer A T 4 med alla hjärter, han checkar varpå jag betar pott, han ställer vilket ser sjukt fiskigt ut och jag misstänker starkt endast ett hjärterdrag. Med bättre ess hade han nog slått om pre dessutom, så jag tar synen och han visar upp K 9 med nian i hjärter som, som tur var missar draget, hade skrikigt högt annars ... Riktigt bra i SR nu alltså men långt kvar! Nu har ju även €4k gtd börjat Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
HSvensson Postad 27 Augusti , 2009 Rapport Share Postad 27 Augusti , 2009 €4k gtd börjar riktigt risigt och har redan tappat från startstacken på 2k till 1.2k men gogogo ! Snart ställdags i €3.5k ... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
HSvensson Postad 27 Augusti , 2009 Rapport Share Postad 27 Augusti , 2009 €4k gtd börjar riktigt risigt och har redan tappat från startstacken på 2k till 1.2k men gogogo !Snart ställdags i €3.5k ... Och det slutade illa, JJ blev handen men fick två motståndare varav en träffade sin KQ, trist! 2 2 go .. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts