Gå till innehåll

HSvensson feat. papiPope


papiPope

Recommended Posts

  • Svars 3,1k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

En sak om en av domarna kanske missar det men dem är tre stycken och bollen är för fan precis där. NÅN måste ju ha sett det. Bisarrt!

 

Aa den har jag tyvärr inte lyckats förtränga :rolleyes:

 

Man undrar ju vad tex linjemannen på den sidan gjorde. Spanade på fåglarna? Letade Wigans fans?

 

Helt otroligt.

 

Det blir inte ens frispark. Frisparken döms av en hands som bara det skulle varit ett gult på McManaman 5 sekunder efter.

 

Hur får jag in videon?

 

Här är iaf länk:

 

http://www.youtube.com/watch?v=_TTuVKjO_9E

 

Hemskt att lyssna på Haidara, fy fan den smärtan :S

 

Spelar det någon roll om han träffar bollen först? Ser det inte ut som han gör det? (Kan ingenting om fotboll)

 

Haha nä verkligen inte i den situationen. Han verkar bara ha flax att han ens nuddar bollen. Ren brutalitet.

 

 

 

Blir intressant att se hur många matcher FA stänger av honom, om de ens gör det. Förmodligen får John Carver(ass. tränare i newcastle) längre straff för att han skällde ut idioten när det blev paus.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Huvuddomaren som sa att han inte såg, kan jag förstå lite (29sek in i klippet) men hur fan kan linjedomaren ha mage att säga att han inte heller såg (55sek in i klippet).

 

http://www.youtube.com/watch?v=sujTgcS5YVg

 

 

Det Carver gjorde var bra. Ska Carver som skällde ut McManaman få värre straff än McManaman som kan ha förstört hela Haidaras karriär?

 

Visa var ni står nu FA.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Iochmed att domaren inte såg det kommer det bli en rätt ordentlig avstängning. Eller 4-5 matcher iaf gissar jag. Om domaren säger att han sett det och inte tyckte var nåt tror jag inte FA kan gå in och ändra beslutet. Men jag är inte säker längre, var några röda kort för ett tag sen som ändrades till gula i efterhand.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Han måste ju vara dum i huvudet den där linjemannen, står ju och glor på situationen:shock:

 

Förhoppningsvis så ger FA honom en rejäl avstängning. Skulle vilja se typ 10 matcher eller mer för en sån tackling, utan att överdriva.

Men man vet ju aldrig med FA. Tex denna(iofs fem år sedan) gav, om jag inte är fel ute, EN match...

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ja jösses. Så rättvist va............................................................................................

 

Alltså får McManaman spela vidare utan bestraffning och tjäna sina miljoner i drygt 15 år till, medan en jämnårig Haidara kanske aldrig mer kan spela professionell fotboll...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 2 weeks later...

Försöker vinna lite deg på cg nu när folk har fått lön. Första handen på bordet så tänkte att jag trollar lite pre denna tiden en skärtorsdag. Funkade tydligen, men mest troligt gjorde jag det mot ett troll...

 

blinds 1/2

 

SB (459)

Hero (400)

UTG (452)

BTN (461)

 

Dealt to Hero :Qd::Qs:

 

fold, call, fold, hero raises to 16, call

 

FLOP (33) :Jh::Ts::3d:

 

Hero bets 22, UTG raises to 44, Hero raises to 130, UTG raises to 216, Hero raises to 384, call

 

TURN (786) :Jh::Ts::3d::5s:

 

RIVER (786) :Jh::Ts::3d::5s::Kh:

 

Hero shows :Qd::Qs:

 

UTG shows :Jd::Ks:

 

UTG wins 786

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Projekt: Vakna kl 08.00. Inte somna om.

 

Chans att lyckas: 5% eftersom jag är ledig. En 2outare på river sitter då och då. One time?!

 

Btw, plussa 1200 bb idag. Micro såklart, men ändå skön start på månaden för en fattig student. Samt att Luleå släppte en match idag så att vi får dricka på lördag när finalplatsen säkras. Det är uppskattat! :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Satelliter på svs måste vara det största skämtet någonsin. Vet inte hur många jag bubblat/semibubblat senaste månaden pga sjuka jävla utdragningar från alla håll och kanter.

 

 

:(

 

Får man fortfarande avregga sig från turren man kvalar in till och få turrepoletter för det?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

beskriv känslan med 200 ord

 

Taggad. Laddad. Öl. Biljettsugen. Avis. Kåt. Upphetsad. Eufori. Peppad. Kick. Upprymd. Lyckorus. Rädd. Exalterad. Jultomten. Glad. Galen. Hoppfull. Grillpremiär. Kristet. Nervös. Lugn. Guld. Frallan. Osten. Stum. Nu ska jag dra och dricka så hinner inte mer. Hej Hej Hej Hej Hej Hej Hej Hej Hej Hej Hej Hej Hej Hej Hej Hej Hej Hej Hej Hej Hej Hej Hej Hej Hej Hej Hej Hej Hej Hej Hej Hej Hej Hej Hej Hej Hej Hej Hej Hej Hej Hej Hej Hej Hej Hej Hej Hej Hej Hej Hej Hej Hej Hej Hej Hej Hej Hej Hej Hej Hej Hej Hej Hej Hej Hej Hej Hej Hej Hej Hej Hej Hej Hej Hej Hej Hej Hej Hej Hej Hej Hej Hej Hej Hej Hej Hej Hej Hej Hej Hej Hej Hej Hej Hej Hej Hej Hej Hej Hej Hej Hej Hej Hej Hej Hej Hej Hej Hej Hej Hej Hej Hej Hej Hej Hej Hej Hej Hej Hej Hej Hej Hej Hej Hej Hej Hej Hej Hej Hej Hej Hej Hej Hej Hej Hej Hej Hej Hej Hej Hej Hej Hej Hej Hej Hej Hej Hej Hej Hej Hej Hej Hej Hej Hej Hej Hej Hej Hej Hej Hej Hej Hej Heja!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...