Chofritz Postad 20 Oktober , 2010 Författare Rapport Share Postad 20 Oktober , 2010 Tycker nog inte att du behöver amfetamin för att bli speedad personligen tycker jag alkohol är mycket bättre än all jag prövat då det ger mig total hybris förmodligen skulle jag väl bli hookad som fan på koks så bäst att undvika imo. Hade ett riktigt givande samtal häromdagen, med en kille i min projektgrupp, om att sätta mål, disciplin, filosofi, medvetande osv. Blev riktigt inspirerad och tog en två timmars promenad hem från KTH tänkandes hela vägen. Fick mig att inse att disciplin kommer naturligt när man har ett starkt mål. Grind hos erik igår, slutade troligtvis back. Har tiltat sönder mot sneakyjack som hittar nötter mot mig varje hand. Spelat riktigt illa mot honom dessutom så han är nog upp x antal buyins, där x är ett reellt tal > 10. Ikväll blir det lightfylla på baba mums mums Edit: skrivet från ifeun därav bristen på lång utläggningar Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
FUNKYF1SH Postad 20 Oktober , 2010 Rapport Share Postad 20 Oktober , 2010 Läst igenom dagboken från början till slut. Väl värd läsning. Flummig bok - jag tar aldrig åt mig av de där filosofiska böckerna. Något lärde jag mig dock, när jag tänkte poängtera att spirituell inte alls betyder engelskans spiritual höll jag inne eftersom att jag bara snodde eran lycka (eller hur fan det nu var). Rekommenderar Er att läsa How to win friends and influence people (bra bok, och appealing titel för sådana som mig, HEH). Runkade ett antal gånger till era fyllehistorier, keep them coming, vill dock ha mer sexnoveller. Mer sjuka grejer i sängen, tack. Diggar hur du kombinerar allmän Lidingö-attityd (eller iaf vår wannabees uppfattning om er Lidingöare), så som mutning för att bära väskor et cetera, med mer random sosseattityd (hey, I don't give a fuck that's she's illegal). Jag gillar't. Sen att ni inte är braindöda (som man kanske kan tro), gör det hela så mycket skönare, det behövdes nästan för att bevisa att era namn inte slutar på Y. Ehh, Opteron, HP på lördag? 2.0 och handels? Samma mål där då, insett att det här iaf inte kommer göra mig rik. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
BruceBoa Postad 20 Oktober , 2010 Rapport Share Postad 20 Oktober , 2010 Funderar btw på att testa amfetamin på onsdag, bra skit, bara folk jag litar på i trygg miljö, gratis, tänkte bara göra det en gång. Fördelar/nackdelar? känns som du borde se över folket du litar på ? gratis säger du, har knarket inget o göra med Chris då? t__t //flashback Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Starfitter Postad 20 Oktober , 2010 Rapport Share Postad 20 Oktober , 2010 Funderar btw på att testa amfetamin på onsdag, bra skit, bara folk jag litar på i trygg miljö, gratis, tänkte bara göra det en gång. Fördelar/nackdelar? Skitdrog, kallas inte smuts utan anledning go MDMA or go home imo +1+1+1+1+1+1 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Chofritz Postad 20 Oktober , 2010 Författare Rapport Share Postad 20 Oktober , 2010 Läst igenom dagboken från början till slut. Väl värd läsning. Flummig bok - jag tar aldrig åt mig av de där filosofiska böckerna. Något lärde jag mig dock, när jag tänkte poängtera att spirituell inte alls betyder engelskans spiritual höll jag inne eftersom att jag bara snodde eran lycka (eller hur fan det nu var). Rekommenderar Er att läsa How to win friends and influence people (bra bok, och appealing titel för sådana som mig, HEH). Runkade ett antal gånger till era fyllehistorier, keep them coming, vill dock ha mer sexnoveller. Mer sjuka grejer i sängen, tack. Diggar hur du kombinerar allmän Lidingö-attityd (eller iaf vår wannabees uppfattning om er Lidingöare), så som mutning för att bära väskor et cetera, med mer random sosseattityd (hey, I don't give a fuck that's she's illegal). Jag gillar't. Sen att ni inte är braindöda (som man kanske kan tro), gör det hela så mycket skönare, det behövdes nästan för att bevisa att era namn inte slutar på Y. Ehh, Opteron, HP på lördag? 2.0 och handels? Samma mål där då, insett att det här iaf inte kommer göra mig rik. Haha skönt inlägg! Om du skriver såhär så antar jag att man borde ögna igenom din dagbok också =) Är ordentligt med sosse med Lidingömått mätt har till exempel aldrig (sanning med modifikation) satt min fot på en stureplansklubb eller ägt mer än 100k kr. Angående tjejernas ålder så antar jag att du syftar på opteron =) Och sist men inte minst vill jag poängtera att jag är i allra högsta grad braindöd Angående boktipset så är den sedan länge avverkad och det är inte för inte som den anses vara en av de stora klassikerna inom självhjälpsgenren. Blev också lite sugen på högskoleprov och handels, kanske man borde styra. Hur svårt kan det vara liksom? =) Min polare fick ju 2.0 i gymnasiet och kommer ju aldrig i hela mitt liv skriva sämre än honom. Hörde dessutom rykten om att orddelen var bantad till förmån för logiska delar så då känns det ju som ett surebet Fast det är väl för sent att anmäla sig, ohh well... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Chofritz Postad 20 Oktober , 2010 Författare Rapport Share Postad 20 Oktober , 2010 Skit i knarket imo. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Teh_MoUsE Postad 20 Oktober , 2010 Rapport Share Postad 20 Oktober , 2010 Hörde dessutom rykten om att orddelen var bantad till förmån för logiska delar så då känns det ju som ett surebet Hoppas det stämmer, orddelen är ju helt hopplös Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Chofritz Postad 20 Oktober , 2010 Författare Rapport Share Postad 20 Oktober , 2010 Pokerupdate: Har än en gång lyckats stympa rullen med diverse obehagliga utgifter, bland annat tandläkarräkningar för ett par tusen, så nu blir det pedantiskt tandborstande och tandtrådande ett tag framöver. Poker rullen, aka livsrullen, är nere på 25k kr, så det är riktigt bra läge för att springa över EV nu (igen). Jag ser dock optimistiskt på framtiden och ska pressa in redigt med händer nu i slutet på månaden för att sedan någon gång 27-28 flyga till London och hälsa på syrran, eller okej jag erkänner, såg just att dessa skönheter som tydligen ska bo i den engelska huvudstaden: Lagom till svs online-SM planerar jag att ha en rulle för 5/10. Om så ej är fallet, planerar jag att vinna SM. Skulle jag hamna i det mycket osannolika tillstånd då båda dessa planer har misslyckats så kommer jag att köpa en flygbiljett till Amsterdam för att hälsa på en polare och där bli oändligt full. Notera att plan 1 och 2 inte utesluter plan 3! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
boman Postad 20 Oktober , 2010 Rapport Share Postad 20 Oktober , 2010 fyfan vad sjukt men ändå osjukt Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Chofritz Postad 20 Oktober , 2010 Författare Rapport Share Postad 20 Oktober , 2010 fyfan vad sjukt men ändå osjukt Jag håller med! (tror jag) Lagat mat och grejer. Pasta med salami och olivsås toppat med lite mascarpone. Vart inte rätt så bra =) Blir micromatlådor (notera ordvitsar osv). Ikväll blir det babababababababa =) Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Crappy Postad 20 Oktober , 2010 Rapport Share Postad 20 Oktober , 2010 Lagom till svs online-SM planerar jag att ha en rulle för 5/10. Om så ej är fallet, planerar jag att vinna SM. Deal heads up? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
najvik Postad 20 Oktober , 2010 Rapport Share Postad 20 Oktober , 2010 Deal heads up? Jag kommer ju obv vinna..pls Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Chofritz Postad 20 Oktober , 2010 Författare Rapport Share Postad 20 Oktober , 2010 Jag kommer ju obv vinna..pls Tsss.. Tänk T9s Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Setcho Postad 20 Oktober , 2010 Rapport Share Postad 20 Oktober , 2010 Att ta droger är ju jättekul om jag gör det med folk man litar på och i en säker miljö. Jag tycker ju det är glammigare med MDMA men whatever. Tänk på att ha nån form av röka hemma som nedåttjack. Trist när man kommer hem från efter-efter-efter festen 16.00 och inte kan sova på ytterligare 12 timmar. Det här med bakfyllan är ju sjukt individuellt. Är du ej neurotiskt lagt och i bra fysisk form så ska det ju inte vara så jobbigt. Förövrigt så är ju flashbacks forum utmärkt för information om sånt här. Dem är som Phil Galfond i knarkkunskap helt enkelt. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Emilio Postad 20 Oktober , 2010 Rapport Share Postad 20 Oktober , 2010 där ser man. inte visste jag att phil galfond var en rutinerad pundare. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Opteron Postad 20 Oktober , 2010 Rapport Share Postad 20 Oktober , 2010 Läst igenom dagboken från början till slut. Väl värd läsning. Flummig bok - jag tar aldrig åt mig av de där filosofiska böckerna. Något lärde jag mig dock, när jag tänkte poängtera att spirituell inte alls betyder engelskans spiritual höll jag inne eftersom att jag bara snodde eran lycka (eller hur fan det nu var). Rekommenderar Er att läsa How to win friends and influence people (bra bok, och appealing titel för sådana som mig, HEH). Runkade ett antal gånger till era fyllehistorier, keep them coming, vill dock ha mer sexnoveller. Mer sjuka grejer i sängen, tack. Diggar hur du kombinerar allmän Lidingö-attityd (eller iaf vår wannabees uppfattning om er Lidingöare), så som mutning för att bära väskor et cetera, med mer random sosseattityd (hey, I don't give a fuck that's she's illegal). Jag gillar't. Sen att ni inte är braindöda (som man kanske kan tro), gör det hela så mycket skönare, det behövdes nästan för att bevisa att era namn inte slutar på Y. Ehh, Opteron, HP på lördag? 2.0 och handels? Samma mål där då, insett att det här iaf inte kommer göra mig rik. Jag tror jag är nöjd med 1.9 på HP på lördag, gjorde mitt första i vår och hade 105 poäng, ett från 1.9, 2.0 känns rätt svårt men hoppas iaf. 1.9 borde vara gränsen för halndels väl? Min tjej är 20, uttalade ett konstaterande idag att jag har betydligt mindre lust att ligga med 15-16-åringar och betydligt mer dragning åt att ligga tillsammans med lite äldre tjejer. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Chofritz Postad 20 Oktober , 2010 Författare Rapport Share Postad 20 Oktober , 2010 Jag tror jag är nöjd med 1.9 på HP på lördag, gjorde mitt första i vår och hade 105 poäng, ett från 1.9, 2.0 känns rätt svårt men hoppas iaf. 1.9 borde vara gränsen för halndels väl? Min tjej är 20, uttalade ett konstaterande idag att jag har betydligt mindre lust att ligga med 15-16-åringar och betydligt mer dragning åt att ligga tillsammans med lite äldre tjejer. Jag drar hemifrån nu! jobba jobba! Edit, måste ändra dagboksrubrik nu då... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
FUNKYF1SH Postad 20 Oktober , 2010 Rapport Share Postad 20 Oktober , 2010 Bra saker det där. Dracks nog minst 100 liter sådana på ett år Okej, kanske inte låter så jävla mycket, men jag vill också vara cool (ska jag tillägga att jag inte var myndig majoriteten av det året, VAA!?) Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
cabriolet Postad 20 Oktober , 2010 Rapport Share Postad 20 Oktober , 2010 Tjenare! Lirade en spännande hand på 5/10 där jag hittade lite value...Dock var killen ifråga inte nån dålig spelare. Har ingen lust att visa handhistoriken för hela världen:-) så, kan jag skicka ett mail el nåt o bolla med dig på det viset? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
FUNKYF1SH Postad 20 Oktober , 2010 Rapport Share Postad 20 Oktober , 2010 Jag tror jag är nöjd med 1.9 på HP på lördag, gjorde mitt första i vår och hade 105 poäng, ett från 1.9, 2.0 känns rätt svårt men hoppas iaf. 1.9 borde vara gränsen för halndels väl? Min tjej är 20, uttalade ett konstaterande idag att jag har betydligt mindre lust att ligga med 15-16-åringar och betydligt mer dragning åt att ligga tillsammans med lite äldre tjejer. Förhoppningsvis räcker 1.9, tvivlar dock. Har för mig att de lottade bort med 1.9 i år, eller är jag ute och cyklar nu? Själv fick jag "bara" 1.6 första gången, lyckades med att klonka 18/40 på orden, episkt misslyckande. Jag har som livsmål att ligga med någon som är dubbelt så gammal som mig själv (är 19 nu så får ta tag i det), samt en med halva åldern (får man väl vänta nåååågot med). De målen borde ni anamma också. 48 är inte så gammalt ändå Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Kimzors Postad 20 Oktober , 2010 Rapport Share Postad 20 Oktober , 2010 Förhoppningsvis räcker 1.9, tvivlar dock. Har för mig att de lottade bort med 1.9 i år, eller är jag ute och cyklar nu? Själv fick jag "bara" 1.6 första gången, lyckades med att klonka 18/40 på orden, episkt misslyckande. Jag har som livsmål att ligga med någon som är dubbelt så gammal som mig själv (är 19 nu så får ta tag i det), samt en med halva åldern (får man väl vänta nåååågot med). De målen borde ni anamma också. 48 är inte så gammalt ändå äääääääH VADÅ pedobear approved ju.... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Elitloppet Postad 20 Oktober , 2010 Rapport Share Postad 20 Oktober , 2010 ord-delen är fortfarande lika stor, efter nästa högskoleprov kommer det göras om dock, men detta som kommer nu och ett till är i samma format som tidigare. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Chofritz Postad 21 Oktober , 2010 Författare Rapport Share Postad 21 Oktober , 2010 ord-delen är fortfarande lika stor, efter nästa högskoleprov kommer det göras om dock, men detta som kommer nu och ett till är i samma format som tidigare. Killkompisdrama is the best drama... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Chofritz Postad 21 Oktober , 2010 Författare Rapport Share Postad 21 Oktober , 2010 Kanske inte helt motiverad quote. Hmmm Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Chofritz Postad 21 Oktober , 2010 Författare Rapport Share Postad 21 Oktober , 2010 Jag kan omöjligt vara såhär bakis Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts