Opteron Postad 25 Augusti , 2010 Rapport Postad 25 Augusti , 2010 Jag fick visst ligga, fu. <3 Citera
freddyponken Postad 25 Augusti , 2010 Rapport Postad 25 Augusti , 2010 är det fjortisdisco som är 10-tablearen? Citera
Opteron Postad 25 Augusti , 2010 Rapport Postad 25 Augusti , 2010 är det fjortisdisco som är 10-tablearen? Ca 25år, såg ut som 30, superblond med blont skäggstubb, håret färgat kolsvart, fullring spelandes 40/10 bumhuntandes "jättefiskarna", även på 0.25/0.5. Drog in 10-15k/mån på 150h spel på dubbla account o tyckte det var jobbigt när man hade en 10k händers downswing. Fortfarande fjortisdisco vi snackar om? Citera
Rooney Postad 25 Augusti , 2010 Rapport Postad 25 Augusti , 2010 Jisses hur fan super man sådär Och samtidigt kommer ihåg vad som skett Citera
Teh_MoUsE Postad 25 Augusti , 2010 Rapport Postad 25 Augusti , 2010 Och samtidigt kommer ihåg vad som skett Lider också av det, spelar ingen roll hur mkt eller vad man dricker. Kommer alltid ihåg hela kvällarna även om det slutar illa ibland har länge undrat varför. Någon som vet vad det kan bero på? Citera
ryanatwood Postad 25 Augusti , 2010 Rapport Postad 25 Augusti , 2010 Lider också av det, spelar ingen roll hur mkt eller vad man dricker. Kommer alltid ihåg hela kvällarna även om det slutar illa ibland har länge undrat varför. Någon som vet vad det kan bero på? inte full nog Citera
denario Postad 25 Augusti , 2010 Rapport Postad 25 Augusti , 2010 Lider också av det, spelar ingen roll hur mkt eller vad man dricker. Kommer alltid ihåg hela kvällarna även om det slutar illa ibland har länge undrat varför. Någon som vet vad det kan bero på? sup oftare så du börjar få minnesluckor, drick starkare grejer och gå bananaz Citera
Chofritz Postad 26 Augusti , 2010 Författare Rapport Postad 26 Augusti , 2010 (redigerade) . Redigerad 18 Januari , 2016 av Chofritz Citera
mr-flow Postad 26 Augusti , 2010 Rapport Postad 26 Augusti , 2010 Jag har byggt upp mina minnesförluster som en försvarsmekanism för att förmildra bakisångest/stela möten med människor jag träffat på fyllan. Citera
Kimzors Postad 26 Augusti , 2010 Rapport Postad 26 Augusti , 2010 sup oftare så du börjar få minnesluckor, drick starkare grejer och gå bananaz så sant nu vill jag inte leka ball men jag får oftast minnesluckor när jag går på spriten ...true story Jag har byggt upp mina minnesförluster som en försvarsmekanism för att förmildra bakisångest/stela möten med människor jag träffat på fyllan. +1111 :mrgreen: Citera
Chofritz Postad 26 Augusti , 2010 Författare Rapport Postad 26 Augusti , 2010 (redigerade) . Redigerad 18 Januari , 2016 av Chofritz Citera
Chofritz Postad 27 Augusti , 2010 Författare Rapport Postad 27 Augusti , 2010 Precis kört löprunda med Opteron. Hängde på i hans tempo första 2-3 kilometerna, vilket ju givetvis var ett misstag då jag fick springa resterande 7-8 km med mjölksyra upp till öronen. Är dock jävligt nöjd med viljeinsatsen. Tänkte på will smith's "running and reading"-speech hela vägen och vägrade stanna. Citera
Opteron Postad 27 Augusti , 2010 Rapport Postad 27 Augusti , 2010 Precis kört löprunda med Opteron. Hängde på i hans tempo första 2-3 kilometerna, vilket ju givetvis var ett misstag då jag fick springa resterande 7-8 km med mjölksyra upp till öronen. Är dock jävligt nöjd med viljeinsatsen. Tänkte på will smith's "running and reading"-speech hela vägen och vägrade stanna. Har sprungit ganska mycket i aug sen jag fick mina fina blåa fivefingers, körde med GPS idag för första gången. 9.71km och medelhastighet 4.42min/km mkt nöjd =) Citera
Chofritz Postad 29 Augusti , 2010 Författare Rapport Postad 29 Augusti , 2010 Avslutade just ett kort pass på 500 händer. Blev bara tvåoutad en gång så jag antar att jag behöver få in mer volym =) Är dock rätt så nöjd med spelet. Annars har dagen varit en sån där dag som bara försvinner. Jag och flickvännen vaknade kl 14 och drog och handlade på gateau och vi. Efter det hem igen och laga sushi och kikärtsröra till gateau-brödet. När middagen är intagen så kollar jag klockan som hunnit bli 22:30 typ, wtf liksom. Ska lägga ner för kvällen tror jag. Imorgon börjar jag plugga, ska bli intressant att se hur det känns Blir nog episkt Siktar på att få in 4k händer imorgon så att jag kan ha min första 50k-händer-månad för i år. Är totalt upp 4k för månaden, antar att det kunde varit värre med tanke på hur illa jag spelat. Citera
Chofritz Postad 30 Augusti , 2010 Författare Rapport Postad 30 Augusti , 2010 Blev lurad av en forumit att spela en satellit till online-SM på svs. Paus nu 9 platser 10 kvar. Jag är short. Edit: Klonk! Citera
Chofritz Postad 30 Augusti , 2010 Författare Rapport Postad 30 Augusti , 2010 Cash gamet har rullat på helt okej. Är upp 1,7k på 1600 händer. Nu blir det paus och en vända till närmaste nattöppna butik. Citera
Chofritz Postad 30 Augusti , 2010 Författare Rapport Postad 30 Augusti , 2010 grats!! Ty =) Ska bara vinna SM nu då =) Citera
Crappy Postad 30 Augusti , 2010 Rapport Postad 30 Augusti , 2010 Ty =) Ska bara vinna SM nu då =) Pfffssst Jag ska dra ut dig Gratz till platsen och GL Citera
obvspeltorsk Postad 30 Augusti , 2010 Rapport Postad 30 Augusti , 2010 Blev lurad av en forumit att spela en satellit till online-SM på svs. Paus nu 9 platser 10 kvar. Jag är short. Edit: Klonk! happy to help Citera
Chofritz Postad 30 Augusti , 2010 Författare Rapport Postad 30 Augusti , 2010 PfffssstJag ska dra ut dig Gratz till platsen och GL Du kan ju inte dra ut någon som aldrig får in det som favorit GL du med! happy to help Tack för övertalningen =) Ska bjuda på något fint när jag har vunnit SM Citera
Chofritz Postad 30 Augusti , 2010 Författare Rapport Postad 30 Augusti , 2010 Såja, har laddat med nötter och annat tilltugg. Min månad slutar vid 05:00 så det är 5 timmar kvar för att få in de sista 2k händerna. Nu kör vi! Citera
Mahirov Postad 30 Augusti , 2010 Rapport Postad 30 Augusti , 2010 Blev lurad av en forumit att spela en satellit till online-SM på svs. Paus nu 9 platser 10 kvar. Jag är short. Edit: Klonk! Gz Vad kosta satelliten?? Citera
Chofritz Postad 30 Augusti , 2010 Författare Rapport Postad 30 Augusti , 2010 GzVad kosta satelliten?? tack, den kostade 200 kr Citera
Recommended Posts