Gå till innehåll

Starbreeze railtråd


Chofritz

Recommended Posts

Episk dag idag, vakna vid 12 solitt bakis efter att ha lyckats spy :oops: o ta 660kr taxi hem, kommer väl ur sängen ordentligt vid fyra och drar igång en grindpass. Blir genast på mkt bättre humör =)

 

Sen hör en gammal klasskompis av sig spontant o undrar om han får bjuda mig och ekorrflickan på middag, instasyn sas, 12-tablar in 2500 händer lite snabbt innan vi drar dit och äter en supermysig middag.

 

[

På vägen hem sen får Hanna kramp i vaden och vi drar slutsatsen att hon har fått en blodpropp, taxi till sjukhuset där det konstateras att det är kramp så vi tar taxi tillbaka, sätter mig vid datorn vid ett skadat matkomad o trött medans Hanna fixar en espresso och jag börjar öppna upp bord.

 

Avslutar vid halv fem efter att ha spelat som gud, helt knarkad på naturligt amfetamin eller nåt för har verkligen suttit som speedad o bara mosat in jätte-explo nit-poker utan att behöva sänka blicken i en sekund typ :shock:

 

siktar på 150k händer på månaden =D

 

dagoo.jpg

 

rrr

 

 

Vet inte vad jag mår sämst av att se, en bild på den grafen lr en bild på ett drunknat barn.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Trots att forumet har medlemmar som drroland, ferna, soni, killerwolf, lolzor, macc etc så lyckas du stå ut som den störste idioten. Det är inte illa. Detta tom före krampstoryn.

 

Det måste ha varit skönt för dig att du till slut fick lätta ditt hjärta och berätta detta =)

 

 

Tiltade loss ordentligt vid borden i lördags och backade 5k på 2,5/5. Har inte spelat något sen dess men pluggat lite spel- och pokerteori. Har varit sjuk hela helgen och fick till slut idag lite antibiotika så nu borde man ju vara tillbaka på banan igen om några dagar. Hoppas på utgång imorgon om kroppen orkar och på måndag så ska jag låtsas gå i en polares klass och hänga på hans nollning om ingen sparkar ut mig därifrån vill säga. Då kommer jag även att tillåta mig själv att supa för första gången på några veckor.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Utgång och sjukdom mums. På måndag får jag reda på om jag har klamydia eller något annat härligt. Vore rätt nice att få ringa runt till lite gamla ligg iofs, så det är väl bara att hoppas ;-)

 

Back på poker den här månaden över typ massa händer. Har en idé om hur jag ska bli bättre dock, alltid något.

 

Sämsta uppdateringsfrekvensen från mig senaste tiden. Hoppas komma igång igen snart. Puss

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Spelade just en härlig 525 minuters-session utan paus. Hade tänkt fortsätta men då dog datorn av överhettning. Kanske kan köpa en ny om jag lyckas plussa någon gång, hoppas hoppas =)

 

Fick reda på i torsdags att jag har flickvän.

 

C: Är vi tillsammans?

V: JA, vi sa ju det förut!?

C: Aha, nice :D

V: ?

C: Jag hånglade med en annan tjej igår :roll:

V: Jag är inte förvånad :evil:

C: Meh, hon var ju ginger!

 

Ärlighet varar längst. Är väl dags att skärpa till sig nu och ge det här förhållandet en ordentlig chans =)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

bramoral.gif

 

Monstersession avslutad. Hade mycket kul hela vägen. 18 h spel i sträck utan några som helst pauser, med undantag då för de 5 min då datorn dog av värmeslag, och utan föda. Tror att jag ska äta någonting nu och sen kanske sova lite.

 

20k händer spelade för månaden och 4k back. Allt på 2/4 och 2,5/5. Kanske är dags att bli bättre på poker.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Fick reda på i torsdags att jag har flickvän.

 

C: Är vi tillsammans?

V: JA, vi sa ju det förut!?

C: Aha, nice :D

V: ?

C: Jag hånglade med en annan tjej igår :roll:

V: Jag är inte förvånad :evil:

C: Meh, hon var ju ginger!

 

Ärlighet varar längst. Är väl dags att skärpa till sig nu och ge det här förhållandet en ordentlig chans =)

 

wat

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Mkt nöjd med Chofritz insats i min soffa, själv gav jag upp min session vid halv sex imorse och månaden ser ut såhär:

 

augu.jpg

 

 

är riktigt fysiskt o mentalt utmattad känns det som o har inte fått in så många timmar sömn som jag önskat senaste dagarna. Kör pokerfritt idag men har haft en produktiv dag ändå filosifiskt och tänker komma tillbaka starkare än någonsin imorgon =)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

 

Monstersession avslutad. Hade mycket kul hela vägen. 18 h spel i sträck utan några som helst pauser, med undantag då för de 5 min då datorn dog av värmeslag, och utan föda. Tror att jag ska äta någonting nu och sen kanske sova lite.

 

20k händer spelade för månaden och 4k back. Allt på 2/4 och 2,5/5. Kanske är dags att bli bättre på poker.

 

om det är svs så kan du klicka bort ev-linjen när du ska kolla grafer då det inte stämmer. stämmer iofs inte med vanliga siter heller för den delen, men extra kasst med svs.

 

opteron, grym grind! vart lirar du? vad har du för kamera? ni får alltid till riktigt bra bilder :-)

 

gl

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

tyty <3

 

spelar party just nu, hade en gammal 3k-bonus som väntade som krävde att jag blev vip för att kunna hämta ut. Samtidigt så startade de ett 50k race för icke VIP-spelare som jag bestämde mig för att vinna och nu ligger etta i, sen startade ett till 50k race som jag ligger fyra i och så kör de nån oktoberfest-promotion där jag får en helg i tyskland med fest, turre, öl och femstjärnigt om jag orkar kötta resten av månaden också för =)

 

hittat lillbacket i både juni o juli och har aldrig raceat i mitt liv förut så hög motivation...

 

 

Kameran är en Iphone 3gs med hipstamatic samt en Canon 5D (gamla) med sigma 50mm f/1.4

 

fram till i våras hade jag dock en canon 35mm f/1.4 L som verkligen är GTO-linsen nr 1, saknar den mkt o ska byta tillbaka nästa gång en kompis ska en vända till usa..

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

om det är svs så kan du klicka bort ev-linjen när du ska kolla grafer då det inte stämmer. stämmer iofs inte med vanliga siter heller för den delen, men extra kasst med svs.

 

Jag skrev ett långt inlägg men firefox dog precis innan jag postade. Iaf,

 

Du har helt rätt, EV-grafen kom med av bara farten. Brukar ha den att titta på för att njuta av hur bra jag springer (för är man ovanför EV-kurvan på svs, eller annan site där muckade kort ej visas, då springer man riktigt jälva grymt :D).

 

Har satt som mål att spela 100 h den här månaden och så här långt är väl ungefär 40h avklarade. Hade även som mål att plugga teori i 15 h och som vanligt släpar jag efter med detta, men jag menar ett 15 h-pass är ju ingenting.

 

Jag och en polare som jobbar som säljare på 3 stod häromdagen och diskuterade iphone 4. Samma kille sålde en telefon till mig och en till Opteron, som valde 16 gig istället för 32 gig-modellen. Vi funderar på anledningen till detta och lyckas då snubbla över en perfekt beskrivning av Opterons kvinnoideal:

 

C: Han trodde förmodligen att det var en brud och att 16 vad åldern.

H: Ja, eller hennes BMI!

 

16 16

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tänkte bara säga att jag verkligen gillar dagboken. Shysst livstil/mat/tjej-kombo :)

 

ty, just nu rakeracear jag =S

 

Min kropp vrider sig i smärtsamma spasmiska kramper på tanken att grinda 50k händer till denna månad, all form av alkohol luktar oerhört gott, speciellt gin tror jag, eller champagne, eller tanken på det iaf :roll:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...