Chofritz Postad 21 Juni , 2010 Författare Rapport Share Postad 21 Juni , 2010 Idag avgörs min närmaste framtid på 5/10. Har backat en hel del senaste tiden och är runt 1500 bb från ATH, vilket inte skulle vara så mycket om inte min totala livsrulle låg runt 40k kr. Backar jag mer än 4k så går jag ner på 2/4 och straffspelar 30k händer. Lycka till önskar jag mig själv =) Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Opteron Postad 23 Juni , 2010 Rapport Share Postad 23 Juni , 2010 EEEEpisk förfest, om nån skadad pokerspelare ska till baba ikväll kommer det bli grymt, jag har korta marinblåa kritsträcksrandia shorts, cremefärgad tshirt från human scales med knappar och hänger med den absolut minsta tjej ni kan tänka er som har på sig en hemmasydd kort klänning med princessor på tyget. Om nån av er som läser detta vill bjuda mig på kokain kommer jag inte banga!!! mmmmm chofritz hälsar Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Opteron Postad 23 Juni , 2010 Rapport Share Postad 23 Juni , 2010 Chofritz ramlade just över min stero o min macobook pro är trasig, lol, life is goooooot Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Opteron Postad 23 Juni , 2010 Rapport Share Postad 23 Juni , 2010 (redigerade) muahahahhahahahhahjlasfljkasdfjlkasdf asdfhjasfkljasfg =D===D=D=D=D=D==D=DD==D=D jsjklasdfljk x (hånglar med chofritz oc´g´h g hanna (hana är ekkrorflickan, finast av alla) Redigerad 2 Februari , 2016 av Opteron Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
heltoker Postad 23 Juni , 2010 Rapport Share Postad 23 Juni , 2010 EEEEpisk förfest, om nån skadad pokerspelare ska till baba ikväll kommer det bli grymt, jag har korta marinblåa kritsträcksrandia shorts, cremefärgad tshirt från human scales med knappar och hänger med den absolut minsta tjej ni kan tänka er som har på sig en hemmasydd kort klänning med princessor på tyget. Om nån av er som läser detta vill bjuda mig på kokain kommer jag inte banga!!! mmmmm chofritz hälsar muahahahhahahahhahjlasfljkasdfjlkasdfasdfhjasfkljasfg =D===D=D=D=D=D==D=DD==D=D jsjklasdfljk x (hånglar med chofritz oc´g´h g hanna (hana är ekkrorflickan, finast av alla, 38 kg tung) Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Chofritz Postad 25 Juni , 2010 Författare Rapport Share Postad 25 Juni , 2010 Episk förfest, men hur ska det kunna misslyckas med en jäger, öl och mousserande rosévin. Lite onödigt dock det där med datorn. En lätt knuff, jag tappar balansen, ramlar baklänges och sätter mig rakt på opterons macbook så att skärmen böjs väldigt mycket längre bak än vad som är meningen. Nu är den skapligt skev och går inte att fälla ihop längre Hoppas inte att det var någon som sprang runt och letade efter Opteron på baba för han var aldrig inne såvitt jag vet, utan spenderade större delen av kvällen i rännstenen med två fingrar i halsen tills det att polisen kom och tyckte att det var dags för honom att åka hem =) Men vad gör väl det efter den efterfesten! Jag har allvarliga minnesluckor men vet att jag och en pokerspelar som jag träffat där förut var ute på dansgolvet och jagade tjejer. Minns inte alls hur det gick med det, eller hur jag kom hem, men vaknade iaf på morgonen med våffelflickan =) Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Starfitter Postad 25 Juni , 2010 Rapport Share Postad 25 Juni , 2010 glad misssomararrar festboken nr 1! (gått förbi st på sistens) Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Opteron Postad 25 Juni , 2010 Rapport Share Postad 25 Juni , 2010 Var lite molnig på så var nice med en riktig spåraur-fylla, plussade två paket och två påsa tuggummi från 7eleven =) Den lätta knuffen råkade ske när chofritz hade en flaska rotari rose i skrevet för att alla så gärna ville suga av honom <3<3, är ute med hanna nu på en ö nära svartsö på tre dagars semester o firar den finaste midsommaren iaf =) Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Chofritz Postad 25 Juni , 2010 Författare Rapport Share Postad 25 Juni , 2010 (redigerade) . Redigerad 18 Januari , 2016 av Chofritz Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Chofritz Postad 26 Juni , 2010 Författare Rapport Share Postad 26 Juni , 2010 Fina fylleinlägg man skriver. Drömt om te hela natten, jagat skiten runt halva landet och skulle precis dricka en kopp när jag vaknade. Helt uttorkad pga ölhelvetet och dödligt törstig. Hade verkligen sett fram emot te i drömmen. Som tur var så har jag ju te hemma så nu ska vi se om det är lika gott som jag drömde att det var. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Chofritz Postad 28 Juni , 2010 Författare Rapport Share Postad 28 Juni , 2010 Entourage season 7 <3 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Donorb Postad 28 Juni , 2010 Rapport Share Postad 28 Juni , 2010 Gillar inte att jämföra saker i allmänhet (munken-ferrari osv) -> Vill också poängtera att om vi snackar tjejer (händer ganska ofta med er ) så är jag den som ligger sämst till i år och Hmm...Men jag vill inte heller jämföra mig, som den guldmunk jag är Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Chofritz Postad 28 Juni , 2010 Författare Rapport Share Postad 28 Juni , 2010 (redigerade) . Redigerad 18 Januari , 2016 av Chofritz Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Opteron Postad 29 Juni , 2010 Rapport Share Postad 29 Juni , 2010 mmm, så härlig dag, nästan nästan så jag funderar på att vara kär. Men ska tänka på det mer lite senare för jag har just köpt en våtdräkt o ska köra mitt livs första kitesurfingpass =) Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Chofritz Postad 29 Juni , 2010 Författare Rapport Share Postad 29 Juni , 2010 (redigerade) . Redigerad 18 Januari , 2016 av Chofritz Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
JELLJUN Postad 29 Juni , 2010 Rapport Share Postad 29 Juni , 2010 Hultsfred inställt. Förslag på saker att göra istället som involverar flickor och sprit? (fml) Fattar inte varför de bokar band över huvud taget om de ska GULA. Bättre att köra bara camping ffs! Arvika kanske!? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Opteron Postad 30 Juni , 2010 Rapport Share Postad 30 Juni , 2010 Jag ska till arvika iaf =) Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
heltok Postad 30 Juni , 2010 Rapport Share Postad 30 Juni , 2010 mmm, så härlig dag, nästan nästan så jag funderar på att vara kär. Men ska tänka på det mer lite senare för jag har just köpt en våtdräkt o ska köra mitt livs första kitesurfingpass =) vilken våtdräkt blev det? funderar på att köpa en jag med... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Opteron Postad 4 Juli , 2010 Rapport Share Postad 4 Juli , 2010 vilken våtdräkt blev det? funderar på att köpa en jag med... hade bråttom eftersom jag skulle iväg o kita redan samma dag så köpte en budget-dräkt för 1800kr som verkar funka ok. Så här såg min research ut dock: http://www.surfzone.se/forum/showthread.php?t=74675 Nu ska jag försöka somna, har inte sovit på över 30 timmar av nån anledning, är jätteförvirrad över livet eftersom jag inte vet vad jag vill. Är inte jättemotiverad till någonting direkt och jag har ett för ospäckat schema vilket gör att jag känner mig lite inaktiv vilket i sig är mkt negativt. Skulle vilja ha ett riktigt meningsfullt 9-5-jobb tror jag och sen ett späckat fritids-schema också, har varit lat på sistone på något sätt. Känslan är förstås lite extra stark pga sömnbristen o nån sorts bakis-het men men Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Opteron Postad 11 Juli , 2010 Rapport Share Postad 11 Juli , 2010 Mkt nice vecka i halmstad med hanna, nu sitter vi fast i göteborg dock o vill verkligen till stockholm. Finns ingen son vi kan lifta med ikväll? Vore supergrymt isf, ring 073-774 71 26 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Namlleh Postad 12 Juli , 2010 Rapport Share Postad 12 Juli , 2010 Var inte rädd Opteron, du har kommit till sveriges framsida, så se det positiva o stanna några dagar Bara ben på glenn hysen! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Opteron Postad 12 Juli , 2010 Rapport Share Postad 12 Juli , 2010 Bah, hemma tillslut, försökte komma på 2315-bussen men det gick verkligen inte trots bra game, ägnade nån timme åt att försöka lifta men vi gav upp för att det var stendött. Jag skulle helst varit hemma vid nio imorse för att slippa p-böter på moppen och hanna ägnar hela dagen åt att flytta in i sin lägenhet med fyra vändor hyrbil. Sjuk har hon lyckats bli också så synd henne Vi kom fram vid 11 efter att ha kommit på ett slynigt 0610-tåg iaf, jag plankar t-banan som vanligt, glider upp ensam vid odenplansuppgången o säger hej till 5 biljettkontrollanter. Tvingas ägna 10 minuter åt att prata med dem för att slippa 1200kr i böter men de tvingar mig köpa en hel remsa iaf =/ Går vidare, plockar böteslappen av moppen och för ett sms på mobilen som säger: Arvika imorrn! börja packa Är inte hundra på om jag orkar åka dit redan imorgon, om någon här ska dit och ska åka bil onsdag eller torsdag så vore det trevligt att få ett PM om det finns en plats över =) Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Opteron Postad 14 Juli , 2010 Rapport Share Postad 14 Juli , 2010 Styr upp en tele o ring mig, kram! Fixa en oslagbar preflopstrategi också tills jag kommer hem =) Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ANGRYKOREAMAN Postad 14 Juli , 2010 Rapport Share Postad 14 Juli , 2010 Bah, hemma tillslut, försökte komma på 2315-bussen men det gick verkligen inte trots bra game, ägnade nån timme åt att försöka lifta men vi gav upp för att det var stendött. Jag skulle helst varit hemma vid nio imorse för att slippa p-böter på moppen och hanna ägnar hela dagen åt att flytta in i sin lägenhet med fyra vändor hyrbil. Sjuk har hon lyckats bli också så synd henne Vi kom fram vid 11 efter att ha kommit på ett slynigt 0610-tåg iaf, jag plankar t-banan som vanligt, glider upp ensam vid odenplansuppgången o säger hej till 5 biljettkontrollanter. Tvingas ägna 10 minuter åt att prata med dem för att slippa 1200kr i böter men de tvingar mig köpa en hel remsa iaf =/ Går vidare, plockar böteslappen av moppen och för ett sms på mobilen som säger: Arvika imorrn! börja packa Är inte hundra på om jag orkar åka dit redan imorgon, om någon här ska dit och ska åka bil onsdag eller torsdag så vore det trevligt att få ett PM om det finns en plats över =) Vad säger du för att slippa böta trots kontrollanter? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Rammy Postad 14 Juli , 2010 Rapport Share Postad 14 Juli , 2010 Varför plankar du på t-banan? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts