Gå till innehåll

Starbreeze railtråd


Chofritz

Recommended Posts

Idag avgörs min närmaste framtid på 5/10. Har backat en hel del senaste tiden och är runt 1500 bb från ATH, vilket inte skulle vara så mycket om inte min totala livsrulle låg runt 40k kr. Backar jag mer än 4k så går jag ner på 2/4 och straffspelar 30k händer. Lycka till önskar jag mig själv =)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

EEEEpisk förfest, om nån skadad pokerspelare ska till baba ikväll kommer det bli grymt, jag har korta marinblåa kritsträcksrandia shorts, cremefärgad tshirt från human scales med knappar och hänger med den absolut minsta tjej ni kan tänka er som har på sig en hemmasydd kort klänning med princessor på tyget.

 

Om nån av er som läser detta vill bjuda mig på kokain kommer jag inte banga!!!

 

 

mmmmm

 

 

chofritz hälsar

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

EEEEpisk förfest, om nån skadad pokerspelare ska till baba ikväll kommer det bli grymt, jag har korta marinblåa kritsträcksrandia shorts, cremefärgad tshirt från human scales med knappar och hänger med den absolut minsta tjej ni kan tänka er som har på sig en hemmasydd kort klänning med princessor på tyget.

 

Om nån av er som läser detta vill bjuda mig på kokain kommer jag inte banga!!!

 

 

mmmmm

 

 

chofritz hälsar

 

muahahahhahahahhahjlasfljkasdfjlkasdf

asdfhjasfkljasfg

 

 

 

=D===D=D=D=D=D==D=DD==D=D

 

jsjklasdfljk

 

x

(hånglar med chofritz oc´g´h g hanna (hana är ekkrorflickan, finast av alla, 38 kg tung)

 

:)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Episk förfest, men hur ska det kunna misslyckas med en jäger, öl och mousserande rosévin. Lite onödigt dock det där med datorn. En lätt knuff, jag tappar balansen, ramlar baklänges och sätter mig rakt på opterons macbook så att skärmen böjs väldigt mycket längre bak än vad som är meningen. Nu är den skapligt skev och går inte att fälla ihop längre :S

 

Hoppas inte att det var någon som sprang runt och letade efter Opteron på baba för han var aldrig inne såvitt jag vet, utan spenderade större delen av kvällen i rännstenen med två fingrar i halsen tills det att polisen kom och tyckte att det var dags för honom att åka hem =) Men vad gör väl det efter den efterfesten! :D

 

Jag har allvarliga minnesluckor men vet att jag och en pokerspelar som jag träffat där förut var ute på dansgolvet och jagade tjejer. Minns inte alls hur det gick med det, eller hur jag kom hem, men vaknade iaf på morgonen med våffelflickan =)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Var lite molnig på så var nice med en riktig spåraur-fylla, plussade två paket och två påsa tuggummi från 7eleven =)

 

Den lätta knuffen råkade ske när chofritz hade en flaska rotari rose i skrevet för att alla så gärna ville suga av honom <3<3, är ute med hanna nu på en ö nära svartsö på tre dagars semester o firar den finaste midsommaren iaf =)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Fina fylleinlägg man skriver.

 

Drömt om te hela natten, jagat skiten runt halva landet och skulle precis dricka en kopp när jag vaknade. Helt uttorkad pga ölhelvetet och dödligt törstig. Hade verkligen sett fram emot te i drömmen. Som tur var så har jag ju te hemma så nu ska vi se om det är lika gott som jag drömde att det var.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Gillar inte att jämföra saker i allmänhet (munken-ferrari osv)

->

Vill också poängtera att om vi snackar tjejer (händer ganska ofta med er ) så är jag den som ligger sämst till i år och

 

Hmm...Men jag vill inte heller jämföra mig, som den guldmunk jag är :roll:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

mmm, så härlig dag, nästan nästan så jag funderar på att vara kär.

 

Men ska tänka på det mer lite senare för jag har just köpt en våtdräkt o ska köra mitt livs första kitesurfingpass =)

 

vilken våtdräkt blev det? funderar på att köpa en jag med...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

vilken våtdräkt blev det? funderar på att köpa en jag med...

 

hade bråttom eftersom jag skulle iväg o kita redan samma dag så köpte en budget-dräkt för 1800kr som verkar funka ok.

 

Så här såg min research ut dock:

 

http://www.surfzone.se/forum/showthread.php?t=74675

 

Nu ska jag försöka somna, har inte sovit på över 30 timmar av nån anledning, är jätteförvirrad över livet eftersom jag inte vet vad jag vill. Är inte jättemotiverad till någonting direkt och jag har ett för ospäckat schema vilket gör att jag känner mig lite inaktiv vilket i sig är mkt negativt.

 

Skulle vilja ha ett riktigt meningsfullt 9-5-jobb tror jag och sen ett späckat fritids-schema också, har varit lat på sistone på något sätt.

 

Känslan är förstås lite extra stark pga sömnbristen o nån sorts bakis-het men men :rolleyes:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Bah, hemma tillslut, försökte komma på 2315-bussen men det gick verkligen inte trots bra game, ägnade nån timme åt att försöka lifta men vi gav upp för att det var stendött. Jag skulle helst varit hemma vid nio imorse för att slippa p-böter på moppen och hanna ägnar hela dagen åt att flytta in i sin lägenhet med fyra vändor hyrbil. Sjuk har hon lyckats bli också så synd henne :-(

 

Vi kom fram vid 11 efter att ha kommit på ett slynigt 0610-tåg iaf, jag plankar t-banan som vanligt, glider upp ensam vid odenplansuppgången o säger hej till 5 biljettkontrollanter. Tvingas ägna 10 minuter åt att prata med dem för att slippa 1200kr i böter men de tvingar mig köpa en hel remsa iaf =/

 

Går vidare, plockar böteslappen av moppen och för ett sms på mobilen som säger: Arvika imorrn! börja packa :P

 

Är inte hundra på om jag orkar åka dit redan imorgon, om någon här ska dit och ska åka bil onsdag eller torsdag så vore det trevligt att få ett PM om det finns en plats över =)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Bah, hemma tillslut, försökte komma på 2315-bussen men det gick verkligen inte trots bra game, ägnade nån timme åt att försöka lifta men vi gav upp för att det var stendött. Jag skulle helst varit hemma vid nio imorse för att slippa p-böter på moppen och hanna ägnar hela dagen åt att flytta in i sin lägenhet med fyra vändor hyrbil. Sjuk har hon lyckats bli också så synd henne :-(

 

Vi kom fram vid 11 efter att ha kommit på ett slynigt 0610-tåg iaf, jag plankar t-banan som vanligt, glider upp ensam vid odenplansuppgången o säger hej till 5 biljettkontrollanter. Tvingas ägna 10 minuter åt att prata med dem för att slippa 1200kr i böter men de tvingar mig köpa en hel remsa iaf =/

 

Går vidare, plockar böteslappen av moppen och för ett sms på mobilen som säger: Arvika imorrn! börja packa :P

 

Är inte hundra på om jag orkar åka dit redan imorgon, om någon här ska dit och ska åka bil onsdag eller torsdag så vore det trevligt att få ett PM om det finns en plats över =)

 

Vad säger du för att slippa böta trots kontrollanter?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...