Gå till innehåll

Starbreeze railtråd


Chofritz

Recommended Posts

kuktilt, back 7.5k, chofrtz har feeeeta smilet i ansiktet o nu vill han äta sushi också fast jag inte är sugen på sushi, han som ska bjuda så är nästan tvungen.

 

Vi var på hybris igår iaf, dött men helt absurd ratio, 40 pers i lokalen typ, 30 tjejer, 20 som jag verkligen skulle kunna tänka mig att ligga med. sista på baba fanns det 1 jag kunde tänka mig att ligga med o det var bara på gränsen. Jag fixade ihop oss med två brunetter iaf, en som var sångerska i nån amatör-indiepopband o en som skulle på audition till miss universum idag, båda lika tighta men ms universumflickan var hela 173cm lång.

 

Sen blev det efterfest hos mig =)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

hur gammla är ni?

 

jag 85a, chifritz 86a

 

Plurre klättrarN

 

hmm?

 

 

Går hem ensam ikväll =( rätt segt eftersom jag är kåt, var väldigt dåligt med jättesnygga tjejer men hittade ett par iaf, hade väldigt bra game ändå ("hej, ska vi pussas?") tycker jag så har lite o göra i veckan =)

 

Chofritz är typ kär i våffeltjejen, inte bra typ så här i början av sommaren, våffeltjejen är typ ännu kärare i chofritz. hon gick hem från sitt uteställe vid halv ett, chofritz säger att han ska stanna kvar, hon säger att hon ändå inte är trött o ska sitta uppe o äta kakor. Han ringer vid tre o är överkåt, 24min till tunnelbanan till henne, 10 hem till honom. Våffeltjejen är naken o har bara fyra min till nästa tbana så hon måste avböja att åka till honom, skulle inte hunnit med. Hon lovar iaf fixa tortellini o cykla ner o hämta honom vid tbanan, hyfsat bra pli liksom =)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

http://www.holdemmanager.net

NL Holdem $10(BB) Boss Game#1314971832

 

joche89 ($4,190)

bemeer ($419)

Opteron ($3,305)

NickLeeson ($2,000)

 

bemeer posts (BB) $10

joche89 posts (SB) $5

 

Dealt to Opteron Ks Kc

Opteron raises to $30

fold,

joche89 raises to $100

fold,

Opteron calls $70

FLOP ($210) Jd 5h 6c

joche89 bets $160

Opteron calls $160

TURN ($530) Jd 5h 6c As

joche89 bets $360

Opteron calls $360

RIVER ($1,250) Jd 5h 6c As 6s

joche89 bets $630

Opteron raises to $2,685 (AI)

joche89 folds

Opteron shows Ks Kc

 

Opteron wins $2,495

 

inte varje dag jag skickar 300bb-bluffen =)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Postad (redigerade)
Chofritz är typ kär i våffeltjejen, inte bra typ så här i början av sommaren, våffeltjejen är typ ännu kärare i chofritz. hon gick hem från sitt uteställe vid halv ett, chofritz säger att han ska stanna kvar, hon säger att hon ändå inte är trött o ska sitta uppe o äta kakor. Han ringer vid tre o är överkåt, 24min till tunnelbanan till henne, 10 hem till honom. Våffeltjejen är naken o har bara fyra min till nästa tbana så hon måste avböja att åka till honom, skulle inte hunnit med. Hon lovar iaf fixa tortellini o cykla ner o hämta honom vid tbanan, hyfsat bra pli liksom =)

 

Åkte ju med er och skulle byta. Satte mig och väntade de sista 10 minuterna och som tur var hade jag ipoden med så jag slog igång "fuck forever" av babyshambles. Helt plötsligt slår jag upp ögonen och ser 3 tjejer lutade över mig, fnittrande som om de precis skulle göra något jätteroligt (läs: typ smeta in mitt ansikte med pommes-frites-dipp). De blir skrämda som fan och springer typ därifrån. Jag kollar upp och ser att jag precis har missat min tunnelbana, gaaaaaah! Joggar upp till bankomaten, kollar kontot och inser att jag inte har råd med taxi. Skiter i det och tar en iaf, med planen att hon får betala. Kommer fram och hoppar ut i regnet, då mitt kort gick igenom trots allt. Det verkar som om de drar taxiresor några dagar senare, eller så frirullade jag den. Flickan kommer fram med paraply, en skål nykokta tortellini och en gaffel, så att jag kan fyllekäka i lugn och ro hela vägen hem till henne.

 

Sammanfattning, ja jag är nog lite kär och nej det är inte optimalt inför sommaren. Lite svårt att motivera sig själv att ragga dock när hon typ uppfyller alla mina krav på hur en tjej ska vara.

 

Idag ska det eventuellt spelas poker. Jag har ju fortfarande inte haft min första 10k-plusdag vilket jag tycker borde komma snart. Tror att löningen på tisdag kan hjälpa till, då det blir lockdown med Opteron. Kul att se också att joche89 till slut har gått upp på 5/10, det var fan på tiden då han var på tok för bra för 2/4, ska se till att följa hans exempel mycket snart =)

Redigerad av Chofritz
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...