MacDaddy Postad 16 Juni , 2009 Rapport Postad 16 Juni , 2009 Enda jag observerat så här långt är hur sjukt omständig Marcus Berg är med bollen. Ska ta ner den lägga den till rätta och allt möjligt...Och detta i straffområdet...(?) Är det från att ha sett division 6 på sjuttiotalet han fått för sig att detta funkar lr är han bara så här kass? EDIT: scratch that... Citera
MacDaddy Postad 16 Juni , 2009 Författare Rapport Postad 16 Juni , 2009 Skön timing på de inlägget Aja men jag hade nog rätt för nu börja han göra allt på ett tillslag helt plötsligt. Insåg väl att det inte funka med 3-tillslag(jag vet, en dåres försvarstal) Citera
eyedol Postad 16 Juni , 2009 Rapport Postad 16 Juni , 2009 Lika hög standard på dina trådar som vanligt ser jag. Citera
Laagen13 Postad 16 Juni , 2009 Rapport Postad 16 Juni , 2009 Man kan inte annat än att hylla det svenska u21 landslaget! Alla, verkligen ALLA gör en mycket bra match, speciellt wernblom, gustav svensson och de två härliga anfallarna. I försvarsväg hade inte Vitryssland mycket att komma med. Men som kommentatorerna sa, 5plus till alla i försvaret för deras arbetsinsatts och lyckas få anfallarna utbytta ganska snabbt in i andra halvlek. Är bara att fortsätta att se u21 landslagets framfart! Citera
BosniskPatriot Postad 16 Juni , 2009 Rapport Postad 16 Juni , 2009 Dock får man inte glömma att laget sprang över EV som fan... Citera
Bluwajt Postad 16 Juni , 2009 Rapport Postad 16 Juni , 2009 Dock får man inte glömma att laget sprang över EV som fan... Resultat i förhållande till prestation eller prestation i förhållande till avgprestation? Väldigt positivt överraskad över insatsen. Kan nog roliga veckor om dom fortsätter så här Citera
bananuz Postad 16 Juni , 2009 Rapport Postad 16 Juni , 2009 Till skillnad från a-landslaget försöker dom iaf spela ett vettigt passningsspel med mkt rörlighet både med och utan boll vilket känns väldigt välkommet. Citera
Laagen13 Postad 20 Juni , 2009 Rapport Postad 20 Juni , 2009 Måste säga att det känns mycket lovande för flera av spelarna i U21 landslaget! Borde inte ta lång tid innan flera av dessa spelare tar plats i A-landslaget utöver de två som redan är med där. Matchen mot Italien hade jag inga större förhoppningar om vinst, men när man såg de första 20 min kände jag att det kan absolut gå! Härligt att ett svenskt landslag i fotboll visar anfallsglädje för omväxlingens skull! Tror på 1-1 mot Serbien i nästa match och förvånar mig inte om vi tar oss till final faktiskt. Citera
bananuz Postad 22 Juni , 2009 Rapport Postad 22 Juni , 2009 In med Özkan istället för Bajrami bara Citera
Basen Postad 22 Juni , 2009 Rapport Postad 22 Juni , 2009 Ingen petar Emiren. Dessutom går ju Özkan sönder hela tiden. Citera
Relativitet Postad 22 Juni , 2009 Rapport Postad 22 Juni , 2009 Tyckte Emir var riktigt pigg mot Italien. Jag skulle vilja ha Martin Olsson bakom honom i stället för Bajen-Emil bara. Resten av laget känns klockrent Citera
bananuz Postad 22 Juni , 2009 Rapport Postad 22 Juni , 2009 Ett alternativ är att köra tremannaanfall Özkan - Berg -Toivonen/Bajrami. Tungt tremannamittfält bakom med Svensson - Wernbloom - Elm. Och offensiva ytterbackar, Martin Olsson och han Lustig. Det vore fan nåt, det! Citera
Relativitet Postad 22 Juni , 2009 Rapport Postad 22 Juni , 2009 Det vore oerhört läckert, men chanserna att Sverige ställer upp så i en match där det räcker med kryss är lika troliga som C. Ronaldo blir kvar i United till hösten =) Citera
Basen Postad 22 Juni , 2009 Rapport Postad 22 Juni , 2009 Gnagarens förslag ser mkt intressant ut, och jag har verkligen jättesvårt att förstå varför det aldrig kan finnas alternativ till 4-4-2 i svensk landslagsfotboll. Vad beror det på? Lagerbäcks experiment med 4-3-2-1 för något år sedan hann ju inte ens testas ordentligt innan det avfärdades. Dessutom är det väl nästan bara IFK Göteborg (förutom landslaget) som fortfarande spelar 4-4-2, kanske bara de i hela världen. Om man inte vågar höja taket för U-landslagen när fan skall man då våga höja det? Citera
JNL Postad 22 Juni , 2009 Rapport Postad 22 Juni , 2009 Gnagarens förslag ser mkt intressant ut, och jag har verkligen jättesvårt att förstå varför det aldrig kan finnas alternativ till 4-4-2 i svensk landslagsfotboll. Vad beror det på? Lagerbäcks experiment med 4-3-2-1 för något år sedan hann ju inte ens testas ordentligt innan det avfärdades. Dessutom är det väl nästan bara IFK Göteborg (förutom landslaget) som fortfarande spelar 4-4-2, kanske bara de i hela världen. Om man inte vågar höja taket för U-landslagen när fan skall man då våga höja det? IFK Göteborg spelar inte 4-4-2. Citera
Basen Postad 22 Juni , 2009 Rapport Postad 22 Juni , 2009 IFK Göteborg spelar inte 4-4-2. Du ser, inte ens Blowitt längre alltså. My bad sry Citera
MacDaddy Postad 23 Juni , 2009 Författare Rapport Postad 23 Juni , 2009 Komsi komsi nu Sverige! Citera
MacDaddy Postad 23 Juni , 2009 Författare Rapport Postad 23 Juni , 2009 JAAAAAAaaaaaaaaaaAAAAaaaaa IGEN Citera
MacDaddy Postad 23 Juni , 2009 Författare Rapport Postad 23 Juni , 2009 NEEEEEEEEEEEEEEEeeeeeeeeeEEEJ Citera
MacDaddy Postad 23 Juni , 2009 Författare Rapport Postad 23 Juni , 2009 JAAAAAAAaaaaaaaaaaAAAAAAAAAAaaaaaaaa Citera
Recommended Posts