Gå till innehåll

Teh_MoUsE - allmänt fisk.

Teh_MoUsE

Recommended Posts

• Svars 945
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Är absolut ingen expert på allsvenskan. Jag tror AIK kommer tappa poäng mot Hammarby. IFK vinner med 3-0 mot BP.

Eftersom jag håller på Elfsborg hoppas jag AIK och IFK kollapsar och Elfsborg vinner allt! :-)

Hoppet är det sista som överger en.

AIK vinner mot HIF med 2-0.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Helgens La liga * Helgens finaste odds har Siena som gästas av Juventus. Som inte har imponerat de senaste. Tror de kan bli en skräll här. Om inte vinst så kanske kryss för Siena.

Siena är Juventus farmaklubb, Juve kan avlasta med utlåning av spelare(Albin bla) och här spelar det ingen roll angående Juventus form, dom måste vinna mot Siena 9/10 matcher.

Länk till kommentar

Fick inte in mkt i Laliga heller, -€400 blev de på helgens omgång. Får vänta med att höja insatserna till nästa gång kanske. Har nog kanske börjat spela allt för mkt chansningar. Men å andra sidan vinner man inget på 1,4 oddsen.

Fel, exakt dom man vinner pengar på. Öka insatserna och spela färre matcher men "säkrare matcher" :)

Intressant DB =)

Länk till kommentar

Nattens NHL-trippel!

Philadelphia - San Jose

Philadelphia 2.20

Los Angeles - Columbus

Columbus 2.75

Vancouver - Edmonton

Vancouver 1.90

Odds: 11,50

Låt mig vinna nu då! :)

Jag tror du kommer ha ungefär 0 rätt.. =) Säger en del om hur svårtippat NHL är.

EDIT: nä, vancouver vinner nog förresten.

Länk till kommentar

Varför?

Ju fler matcher ju större risk att åka dit på ngn så klart..

Förr när Oddset bara fanns och man endast fick lägga tripplar måste har varit en guldgruva för svenska spel..

Men dubblar är ju bra tycker jag. Kör endast dubblar, igår skulle jag gett fan i det i alla fall. Körde LIverpool och Man C, fan skulle jag ta med Man C för !? Bara dumt när Liverpool gav så bra ändå på singelodds.. :evil:

Länk till kommentar