Roob Postad 4 Oktober , 2009 Rapport Share Postad 4 Oktober , 2009 Sitter på bussen hem från matchen atm. Jag tycker att vi, med något gulsvarta ögon, hade maoriteten av matchen. Så de är bara allmänt plotter som ställer till de att de inte blir en etta i IFE - AIK matchen. Visst, aik var vassa i omställningarna men vi förde spelet. mousie, vad har du för roll för betting? ser ut som du inte följer brm obv. /Rob Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Teh_MoUsE Postad 4 Oktober , 2009 Författare Rapport Share Postad 4 Oktober , 2009 . Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Roob Postad 4 Oktober , 2009 Rapport Share Postad 4 Oktober , 2009 Jag håller med dig, kryss var rättvisast. haha, std sportsbetting misstake. imo Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
John_teh_Donk Postad 5 Oktober , 2009 Rapport Share Postad 5 Oktober , 2009 Trist att det gick så illa med bettandet Blir det några fler seriösa försök eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Teh_MoUsE Postad 5 Oktober , 2009 Författare Rapport Share Postad 5 Oktober , 2009 . Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Erikk Postad 5 Oktober , 2009 Rapport Share Postad 5 Oktober , 2009 Varför sitout i SR? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Teh_MoUsE Postad 5 Oktober , 2009 Författare Rapport Share Postad 5 Oktober , 2009 . Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Teh_MoUsE Postad 7 Oktober , 2009 Författare Rapport Share Postad 7 Oktober , 2009 . Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Starfitter Postad 7 Oktober , 2009 Rapport Share Postad 7 Oktober , 2009 Hittade $600 som jag tydligen hade glömt på FTP. TOg ut 500 av dem och gambla för de resterande 100 som blev till 250 innan jag torska en flip. usch. men lite poker blev det iaf aaah the life of a baller! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Teh_MoUsE Postad 7 Oktober , 2009 Författare Rapport Share Postad 7 Oktober , 2009 . Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
okocha Postad 7 Oktober , 2009 Rapport Share Postad 7 Oktober , 2009 skulle inte sätta nånting typ, känslan av att förlora>känslan av att vinna imo. särskilt på minusEVspel Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
kingsofcards Postad 7 Oktober , 2009 Rapport Share Postad 7 Oktober , 2009 skulle inte sätta nånting typ, känslan av att förlora>känslan av att vinna imo. särskilt på minusEVspel absolut this.. skulle kanske kunna sätta 5k nån gång för skojs/spelberoendets skull Skulle definitivt bli på svart även för mig. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
kingsofcards Postad 7 Oktober , 2009 Rapport Share Postad 7 Oktober , 2009 Drar du 13 rätt på den så bjuder jag på en fylla om vi springer på varandra nån gång Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
nordkvist Postad 7 Oktober , 2009 Rapport Share Postad 7 Oktober , 2009 Skulle aldrig lira roulette och din rad är vidrig, gambler. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Teh_MoUsE Postad 8 Oktober , 2009 Författare Rapport Share Postad 8 Oktober , 2009 . Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Qhunden Postad 8 Oktober , 2009 Rapport Share Postad 8 Oktober , 2009 lol vafan gör han.. gillar dock inte din syn heller, fi är ju inte kass vad jag minns. kanske är überread han gör och får in det skitbra. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Rooney Postad 9 Oktober , 2009 Rapport Share Postad 9 Oktober , 2009 Någon särskild anledning du checkar flopp? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
bigdwarf Postad 9 Oktober , 2009 Rapport Share Postad 9 Oktober , 2009 ez call when checKD imo! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Teh_MoUsE Postad 9 Oktober , 2009 Författare Rapport Share Postad 9 Oktober , 2009 . Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Starfitter Postad 9 Oktober , 2009 Rapport Share Postad 9 Oktober , 2009 c/r är kallt imo. Beta och sen foldar vi när han shovar, din syn är kall imo Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts