Neuen Postad 17 Augusti , 2009 Rapport Postad 17 Augusti , 2009 yo dude.. vad nickar du på svs? Citera
easylife Postad 17 Augusti , 2009 Rapport Postad 17 Augusti , 2009 (redigerade) . Redigerad 21 Juni , 2016 av easylife Citera
Starfitter Postad 17 Augusti , 2009 Rapport Postad 17 Augusti , 2009 härligt att se att du drar in storkorvan på svs nl50 bord! du är sannerligen vinnande där och duktiga spelare förtjänar sannerligen tur! +1 Citera
John_teh_Donk Postad 18 Augusti , 2009 Rapport Postad 18 Augusti , 2009 Det verkar ju gå fint på svs hittills! Har du ändrat spelet nåt mtp 5-spelare, eller spelar du precis som på 6-max? Några planer på att återvända till FTP snart, eller kör du på svs så länge det går bra? Citera
simonlofberg Postad 18 Augusti , 2009 Rapport Postad 18 Augusti , 2009 Det verkar ju gå fint på svs hittills! Har du ändrat spelet nåt mtp 5-spelare, eller spelar du precis som på 6-max? Några planer på att återvända till FTP snart, eller kör du på svs så länge det går bra? Kärlek till grindmotivationen man har direkt när man bytt site och börjar med att springa bra:D Citera
Rasto Postad 18 Augusti , 2009 Rapport Postad 18 Augusti , 2009 typ BE för dagen nu, avslutade ett kallt pass där jag fick ett par riktigt konstiga syner ibland. bl.a. där jag 4betar AKo mot suxelp som i mitt tycke är en ganska spewig reg. flopp kmr JT4ss, han c/r mig ai. jag måste syna. Hans QQ får stå. Är väl standardspel egentligen, men av hela min range som jag kan tänkas göra detta med slår han ... just det AK endast. På det igen nu då svs var tvunget att starta om går ju inte att tableselecta då eftersom det startar om dirr om man går till lobbyn. edit: +1200 nu Det märkliga va väl att han inte 5bet-pusha pre sb vs bu. Tror dock jag hade checkat bakom flop med AK som spelat. Citera
gollum1 Postad 18 Augusti , 2009 Rapport Postad 18 Augusti , 2009 Verkar ju gå bra endå. Hur mycket ligger du plus för månaden? kyss Citera
Snygglenn Postad 19 Augusti , 2009 Rapport Postad 19 Augusti , 2009 härligt att se att du drar in storkorvan på svs nl50 bord! du är sannerligen vinnande där och duktiga spelare förtjänar sannerligen tur! Varför attityden? Citera
bigdwarf Postad 19 Augusti , 2009 Rapport Postad 19 Augusti , 2009 KK handen är ju standard om du väljer att bara syna pre imo. Snygga resultat annars btw. GL Citera
Recommended Posts