Gå till innehåll

Teh_MoUsE - allmänt fisk.


Teh_MoUsE

Recommended Posts

  • Svars 945
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Det verkar ju gå fint på svs hittills! Har du ändrat spelet nåt mtp 5-spelare, eller spelar du precis som på 6-max?

Några planer på att återvända till FTP snart, eller kör du på svs så länge det går bra?

 

Kärlek till grindmotivationen man har direkt när man bytt site och börjar med att springa bra:D

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

typ BE för dagen nu, avslutade ett kallt pass där jag fick ett par riktigt konstiga syner ibland. bl.a. där jag 4betar AKo mot suxelp som i mitt tycke är en ganska spewig reg. flopp kmr JT4ss, han c/r mig ai. jag måste syna. Hans QQ får stå. Är väl standardspel egentligen, men av hela min range som jag kan tänkas göra detta med slår han ... just det AK endast.

 

På det igen nu då svs var tvunget att starta om :( går ju inte att tableselecta då eftersom det startar om dirr om man går till lobbyn.

 

edit: +1200 nu

 

Det märkliga va väl att han inte 5bet-pusha pre sb vs bu. Tror dock jag hade checkat bakom flop med AK som spelat.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...