Unicum Postad 13 Juni , 2009 Rapport Postad 13 Juni , 2009 och om man vinner supersatten får man CASH. återigen; CASH! Yep, så därför väljer jag att spela. Någon mer som vill tillkännage att vederbörande spelar och i sådant fall -Vad nickar ni? Citera
Runnerx2 Postad 13 Juni , 2009 Rapport Postad 13 Juni , 2009 Yep, så därför väljer jag att spela. Någon mer som vill tillkännage att vederbörande spelar och i sådant fall -Vad nickar ni? Jag spelar, nick hemligt Om man mot all förmodan skulle klonka men inte vill spela main, vet någon om det går något mindre (billigare) Texas el. PLO event samtidigt så att man kan utnyttja hotellet som ingår i paketet? Citera
PokerStars_Karl Postad 13 Juni , 2009 Rapport Postad 13 Juni , 2009 Hej, Du kan ta ut hotellet ($1000) i kontanter om du inte vill åka. Main event är sista eventet i WSOP-serien så det finns vad jag vet inte några WSOP-alternativ. Däremot finns det andra turneringar i stan. Mvh, Karl PokerStars Support Citera
Runnerx2 Postad 13 Juni , 2009 Rapport Postad 13 Juni , 2009 Hej, Du kan ta ut hotellet ($1000) i kontanter om du inte vill åka. Main event är sista eventet i WSOP-serien så det finns vad jag vet inte några WSOP-alternativ. Däremot finns det andra turneringar i stan. Mvh, Karl PokerStars Support Ok, tack för snabbt svar! Citera
Bojen Postad 13 Juni , 2009 Rapport Postad 13 Juni , 2009 Hej, Du kan ta ut hotellet ($1000) i kontanter om du inte vill åka. Main event är sista eventet i WSOP-serien så det finns vad jag vet inte några WSOP-alternativ. Däremot finns det andra turneringar i stan. Mvh, Karl PokerStars Support Man kan väl även ta inköpet till Main i kontanter om man vill? Dvs. 11 000$ i cash om man vill. Citera
PokerStars_Karl Postad 13 Juni , 2009 Rapport Postad 13 Juni , 2009 Hej, Det stämmer. Du får dels fickpengar/pengar för resa $1000 krediterat när du vinner paketet och inköpet om $10000 krediteras efter ett par dagar man har vunnit sitt paket. Vad gäller hotellet så får man välja om man vill ha vistelsen eller $1000 till för att boka eget allternativ. Totalt blir det altså $12000. Mvh, Karl PokerStars Support Citera
Recommended Posts