Iszonyatos Postad 11 Juni , 2009 Rapport Share Postad 11 Juni , 2009 Spelar på tre 1/2 bord just nu. Inget märkvärdigt hittills. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
IBetUFold Postad 11 Juni , 2009 Rapport Share Postad 11 Juni , 2009 94 raka nu säger Sharkscope... Når han 100? Spänningen är olidlig.... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
IBetUFold Postad 11 Juni , 2009 Rapport Share Postad 11 Juni , 2009 Verkar som Sharkscope har fixat det nu. Borttagen från leaderboarden och förluster är inräknade i hans resultatlista. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
KungKroon Postad 11 Juni , 2009 Rapport Share Postad 11 Juni , 2009 synd att det inte var nåt mer spännande än så Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
blää Postad 11 Juni , 2009 Rapport Share Postad 11 Juni , 2009 sharkscope är inte helt tillförlitlig för svs, av mina 403 turrar jag enligt egna anteckningar spelat där saknas 44 i sharkscope. Till skillnad från detta fall är det dock övervägande pengaplaceringar som saknas i mitt fall.....min graf skulle se mycket bättre ut om allt var med.... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Caroline87 Postad 11 Juni , 2009 Rapport Share Postad 11 Juni , 2009 synd att det inte var nåt mer spännande än så +1, hade hoppats på något saftigare.. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Danka Postad 12 Juni , 2009 Rapport Share Postad 12 Juni , 2009 +1, hade hoppats på något saftigare.. Ja det vore ju verkligen guld om tidningarna kunde skrämma upp fisken ännu mer. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
D Postad 12 Juni , 2009 Rapport Share Postad 12 Juni , 2009 synd att det inte var nåt mer spännande än så Äh, var inte så fantasilösa. Det här bevisar ju bara att Sharkscope också är inblandade i fusket. Konspirationen bara växer! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Pistol Pete Postad 12 Juni , 2009 Rapport Share Postad 12 Juni , 2009 Hehe. Då kan man inte anklaga han för att göra som Potripper som skulle lira dom högsta stakesen direkt. väldigt smart att lira 3st 1/2 bord, då kan det inte vara många som tror han fuskar! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Big Less Postad 12 Juni , 2009 Rapport Share Postad 12 Juni , 2009 Hehe. Då kan man inte anklaga han för att göra som Potripper som skulle lira dom högsta stakesen direkt. väldigt smart att lira 3st 1/2 bord, då kan det inte vara många som tror han fuskar! Särskilt om han backar rakt ut. Då kommer INGEN misstänka honom. Vilken masterplan! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Thomas73 Postad 12 Juni , 2009 Rapport Share Postad 12 Juni , 2009 Vet inte om detta är noterat men han har nu förlorat en HU. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Hoit Postad 12 Juni , 2009 Rapport Share Postad 12 Juni , 2009 Stulna kreditkort kan vi väl utesluta i det här läget? Det har väl SvS för bra rutiner för, med sin personkoll. Det är möjligt att dom har bra koll på kreditkorten men ingen kontroll över banköverförning. Jag har själv fört över pengar från 6 olika bankkonton till svenska spel och inget av dom bankkontona var mina ( nej jag har inte stulna kontouppgifter, jag har helt enkelt inte internetbank ). Sen när jag cashat ut så går det direkt till mitt bankkonto, utan problem. Om det är chipdumpning så kan det kanske vara stulna koder från folks internetbank. 92 sng i rad låter ändå rätt otroligt för att vara sant. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
pokerabc123 Postad 12 Juni , 2009 Rapport Share Postad 12 Juni , 2009 lurigt sånt här Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Riggdevil Postad 14 Juni , 2009 Rapport Share Postad 14 Juni , 2009 Så mycket hotseat-sickness som jag har sett genom åren så är det inte ett dugg naivt att tro på ett riggat pokersystem. Inte för att backa upp individuella spelare utan generellt för att öka vinsterna och därmed raken (alla vet t ex att AA-KK misstänkt ofta möter QQ och JJ och att initiativ till all in i sngs väldigt ofta belönas mot bättre preflop-händer). Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Riggdevil Postad 14 Juni , 2009 Rapport Share Postad 14 Juni , 2009 När jag sökte på Vargflock så stod det 64 winning streaks och 63 losing streaks HU (vilket förstås är skumt bara det). Vad fick du 92 ifrån? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Riggdevil Postad 14 Juni , 2009 Rapport Share Postad 14 Juni , 2009 lol nu fattas de bara att de kan bevisa att ss styr riggen oxå Word Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Haslo Postad 14 Juni , 2009 Rapport Share Postad 14 Juni , 2009 När jag sökte på Vargflock så stod det 64 winning streaks och 63 losing streaks HU (vilket förstås är skumt bara det). Vad fick du 92 ifrån? whaaaaaat? E det skumt att ha 64 winning streaks? Vinner du 1 sng och loosar nästa har du 1 winning streak. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
-samba- Postad 25 Juni , 2009 Rapport Share Postad 25 Juni , 2009 Fel post Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Duekass Postad 25 Juni , 2009 Rapport Share Postad 25 Juni , 2009 ÖÖ svs support suger getdolme! självklart skulle dom aldrig erkänna en sådan grej, och klart dom spelare som d talas om skulle förlora med flit då dom nu vet att folk har ögonen öppna, Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Riggdevil Postad 28 Juni , 2009 Rapport Share Postad 28 Juni , 2009 whaaaaaat? E det skumt att ha 64 winning streaks? Vinner du 1 sng och loosar nästa har du 1 winning streak. Ett winningstreak på 64 innebär naturligtvis 64 segrar på raken. Annars är det ju inget streak, inte sant? Förklara annars för mig vad ett winningstreak är Mr Besserwisser?? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Drunken_Penguin Postad 28 Juni , 2009 Rapport Share Postad 28 Juni , 2009 Kan ingen vänlig mod låsa den här tråden nu när det framkommit för länge sen att det var Sharkscope det var fel på? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Partyjack Postad 28 Juni , 2009 Rapport Share Postad 28 Juni , 2009 Ett winningstreak på 64 innebär naturligtvis 64 segrar på raken. Annars är det ju inget streak, inte sant? Förklara annars för mig vad ett winningstreak är Mr Besserwisser?? 64 st winningstreaks inte en 64 matchers lång winningstreak.. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Riggdevil Postad 28 Juni , 2009 Rapport Share Postad 28 Juni , 2009 64 st winningstreaks inte en 64 matchers lång winningstreak.. Okej då hade jag feltolkat det hela. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
nutshellcracker Postad 30 Juni , 2009 Rapport Share Postad 30 Juni , 2009 Jag spelade en del 5 och 10 Euro SnG HU Omaha H/L matcher på iPoker ett tag, och var rankad 2a i den kategorin, precis före en spelare som heter Propellerhead på iPoker. Men jag fick ta bort nicket från SharkScope, för tillslut får man ju ingen action. Varför vill man ens synas på Sharkscope är frågan? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Sweetchuck Postad 30 Juni , 2009 Rapport Share Postad 30 Juni , 2009 Men jag fick ta bort nicket från SharkScope, för tillslut får man ju ingen action. Varför vill man ens synas på Sharkscope är frågan? För att få ligga, givetvis. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts