Gå till innehåll

Summit Points för oanvända Steps-biljetter


XeroxFin

Recommended Posts

Hej!

 

Konverteringen är $0.004 per Summit Point.

 

Mvh,

Angelica

 

Är inte det här ett goddag yxskaft-svar? Frågan var ju hur många summit points man får för en token, inte hur många $ man får per point. Eller e det jag som sovit för lite?

 

/SK

 

EDIT: Eller gäller koverteringen åt andra hållet oxå? Dvs värdet av token/0,004=antal summit points?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hej!

 

Konverteringen är $0.004 per Summit Point.

 

Mvh,

Angelica

 

 

Som SK påpekade blev detta lite osäkert. Jag har 2 stycken Step 1 tokens och 2 stycken Step 3 tokens. Innebär detta att jag får

 

(2*2,7+2*36)/0,004 = 19.350 Summit Points

 

om jag inte använder dem?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Som SK påpekade blev detta lite osäkert. Jag har 2 stycken Step 1 tokens och 2 stycken Step 3 tokens. Innebär detta att jag får

 

(2*2,7+2*36)/0,004 = 19.350 Summit Points

 

om jag inte använder dem?

 

Ok, här kommer ett tydligare svar. :-)

 

Varje WSOP Step token har ett kontant värde. Dessa kommer at konverteras till Summit Points via standard kursen på 250 SP per $1.00.

 

Exempel, om en spelare vann en WSOP Step 2 turnering så fick han en WSOP Step 3 token + $4.00. Vi kommer att växla värdet av token till Summit Points och kreditera spelaren med 9000 SP kontant delen på $4 kommer att stanna kvar på spelarens konto.

 

Om ni har fler frågor så säg till!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ok, här kommer ett tydligare svar. :-)

 

Varje WSOP Step token har ett kontant värde. Dessa kommer at konverteras till Summit Points via standard kursen på 250 SP per $1.00.

 

Exempel, om en spelare vann en WSOP Step 2 turnering så fick han en WSOP Step 3 token + $4.00. Vi kommer att växla värdet av token till Summit Points och kreditera spelaren med 9000 SP kontant delen på $4 kommer att stanna kvar på spelarens konto.

 

Om ni har fler frågor så säg till!

 

När kommer dessa poäng att trilla in om man han oanvända Tokens?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 2 weeks later...
Undrar jag också. Har en oanvänd Step 3-ticket.

 

står den kvar under ditt konto? om inte så kan du ha fått pointsen utan att märka det... jag fick min i mitten av juni nån gång, trodde oxå dom missat mig för ja märkte inte att ja fått pointsen men så såg ja att dom tagit bort mina tokens så ja räknade hur mkt ja spelat o hur mkt points ja borde ha o kom fram till att ja faktiskt fått mina points!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

står den kvar under ditt konto? om inte så kan du ha fått pointsen utan att märka det... jag fick min i mitten av juni nån gång, trodde oxå dom missat mig för ja märkte inte att ja fått pointsen men så såg ja att dom tagit bort mina tokens så ja räknade hur mkt ja spelat o hur mkt points ja borde ha o kom fram till att ja faktiskt fått mina points!

 

Ja den låg kvar under mitt konto men nu har de reglerat det efter ett mail till supporten.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...