Gå till innehåll

Jag försöker spela ihop en Aston Martin


Kåkfararen

Recommended Posts

Jag ser att man kan beställa en Aston Martin DB9 i Everest vipshop som kostar 52 miljoner poäng. Nu undrar jag vilken den bästa taktiken är för att spela ihop till den? Hur många bord ska jag spela och på vilken nivå? Vilken är maxsumman i summitpoints man kan få per hand, är den begränsad till 3 p eller? Känns som det kan ta en helg eller två att skrapa ihop poängen...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag ser att man kan beställa en Aston Martin DB9 i Everest vipshop som kostar 52 miljoner poäng. Nu undrar jag vilken den bästa taktiken är för att spela ihop till den? Hur många bord ska jag spela och på vilken nivå? Vilken är maxsumman i summitpoints man kan få per hand, är den begränsad till 3 p eller? Känns som det kan ta en gulning eller två att skrapa ihop poängen...

 

fyp

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag ser att man kan beställa en Aston Martin DB9 i Everest vipshop som kostar 52 miljoner poäng. Nu undrar jag vilken den bästa taktiken är för att spela ihop till den? Hur många bord ska jag spela och på vilken nivå? Vilken är maxsumman i summitpoints man kan få per hand, är den begränsad till 3 p eller? Känns som det kan ta en livstid eller två att skrapa ihop poängen...

 

FYP

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ok tack för tipsen. Ser ut som jag får vänta tills jag stapplar in på ålderdomshemmet med rullator och käpp viftandes med bilnycklarna "Jag klarade det!!! Vad var det jag sa?".

Jag har faktiskt fått ihop 13000 poäng vilket räcker till en mugghållare (en bra start) eller så jag kan beställa Negreanus bok...med den som hjälp står DB9an snart på garageuppfarten. 8-)

 

Vet någon om gränsen för summitpoints per hand är 3 p eller får man mer på högre bord?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Vet någon om gränsen för summitpoints per hand är 3 p eller får man mer på högre bord?

 

svar ja... dock är det max 1p om du spelar HU.

 

Tänk på att bilen är högerstyrd. Gl!

 

tänkte precis säga desamma. hade själv tänkt att försöka spela in bilen, men det går ju inte köra en högerstyrd bil... hur kan dom sälja en högerstyrd bil på evp när det knappt finns några britter där?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Kommer ihåg att man kunde köpa ett eget jetplan i 24h-pokers shop.

 

Behövde bara spela typ 20 bord, 20 timmar om dygnet i 30 år eller nåt sånt.

Men tillslut lyckades jag. Dock har jag inte orkat ta pilotlektioner så aldrig använt det lol.

 

Det där känns påhittat. Du sålde det säkert till Al Quaida 2001.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...