Gå till innehåll

Kan inte logga in, Låst konto?


mahjar

Recommended Posts

Hej, gjorde ett uttag idag på morgonen.

Lite senare får jag ett mail om att mitt uttag har blivit avbryten, står inte

nåt om varför dem avbröt mitt uttag.

Men vet att många som har spelat på samma IP blivit bannade, Och jag har på den senaste tiden spelat mycket hos en kompis (Har min dator hos honom), och både jag och min kompis spelar på FTP, såg att det finns en representant från FTP här, om jag och min kompis skulle skicka in kopia på våra ID, så ni ser att vi inte är samma person, öppnar ni konton då eller är det kört?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Skickade nyligen ett e-mail angående mitt konto och fick det här svaret.

 

"Our IP Blocking feature is in place to protect our players and maintain the integrity of our games. If two or more players are logged in from the same location, the IP Blocking feature prevents them from sitting together at cash tables, Sit & Gos, and play money games.

 

We understand that poker is a social game, so we allow players sharing an IP address to play in the same multi-table tournaments and heads-up Sit & Gos."

 

Tydligen får du spela MTT's och HU SnG's men inget annat tillsammans med din kompis. Men om ni nu sitter och spelar på olika bord ska det inte spela någon roll.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...