Gå till innehåll

Recommended Posts

Postad

Får också passa på att gratulera! Jävligt snyggt gjort på Isner imo.. Sjuk avslutning! Ångrar lite att jag inte ryggade Stepanek utan bettade på tyskjäveln, han var den enda jag bomma på en lång radda av matcher till 15 i odds..Kanke är så att man får rygga nåt lir idag!!

• Svars 1,9k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Postad
Hoppas att våra lirare gör sitt jobb då :mrgreen:

Jag ska iväg i eftermiddag men kommer att spela det sena $530 eventet.

annars så vet du vad jag skyller på ;)

Postad

Svor förut över att jag inte hann hem för att spela på Simon och Berdych. Rätt nöjd med det nu :)

Håller igen idag och kör bara en dubbel på Pennetta&Clijsters som jag bombar ganska hårt. Vore fint med en Ding!

Postad

Orealistiskt men spelar Dent mot Murray för 34x.

Har fått för mig att du inte gillar Murray då du konstant spelar mot honom i stort sett vem han än möter.

Jag kör visserligen samma taktik mot äckel-nadal, ojoj vad han kostat mig pengar. Fick iof tillbaka en hel del när söderling slog till i paris:-)

Postad

Haha hoppas ni såg på Del Potro-Koellerer.

Säga vad man vill om Koelllerer och hans tidigare beteende men så som han agerade på banan idag kan man ju inte annat än att tycka om!

Precis vad tennisen behöver imo, jag är som sagt stort fan av Federer vilket säger emot mig själv nu ganska jävla mycket, men spelare som showar lite och visar mycket känslor är det alldeles för lite av nuförtiden!

Nu hejjar vi på Pennetta!

Postad

Igång med WCOOP $530. 2 timmar spelade och jag ligger på avg änsålänge. Mina tennisbets har inte gått speciellt bra idag :-(

Simon bröt sin match och Schiavone var en stor besvikelse. Hon var kanske trött efter urladdningen mot Azarenka... Va fan vet ja...

Blev jätteglad att mina 2 bets på Tsonga (-5.5 games och 3-0 i set) satt, tills jag upptäckte att jag glömt att lägga dessa bets! TILT

Har fått för mig att du inte gillar Murray då du konstant spelar mot honom i stort sett vem han än möter.

Jag kör visserligen samma taktik mot äckel-nadal, ojoj vad han kostat mig pengar. Fick iof tillbaka en hel del när söderling slog till i paris:-)

Haha ja det är så sant så sant! Murray gillar jag inte så när man får guldodds är det ju bara att lira och heja. 1000kr bettat på tandläkaren!

Hörde att Nadal tydligen har nån bristning i magmuskel nu, kan kanske vara värde i att spel emot honom nästa match. Tyckte för övrigt inte att han imponerade speciellt mycket mot Almagro.

Haha hoppas ni såg på Del Potro-Koellerer.

Säga vad man vill om Koelllerer och hans tidigare beteende men så som han agerade på banan idag kan man ju inte annat än att tycka om!

Precis vad tennisen behöver imo, jag är som sagt stort fan av Federer vilket säger emot mig själv nu ganska jävla mycket, men spelare som showar lite och visar mycket känslor är det alldeles för lite av nuförtiden!

Nu hejjar vi på Pennetta!

Jag tittade tyvärr inte så mycket på den matchen :/

Pennetta håller vi verkligen på! Har stora bets på henne ikväll, helst ska hon vinna med 2-0 och det gör hon enligt statistiken ;-)

Postad

Haha ja det är så sant så sant! Murray gillar jag inte så när man får guldodds är det ju bara att lira och heja. 1000kr bettat på tandläkaren!

Hörde att Nadal tydligen har nån bristning i magmuskel nu, kan kanske vara värde i att spel emot honom nästa match. Tyckte för övrigt inte att han imponerade speciellt mycket mot Almagro.

Japp han lär få Monflis i åttondelen, blir given bet. Såg inte mkt alls av Almagro - Nadal, men det lilla jag såg tycker jag inte nadal var ngt spec. Orkar sällan se nadals matcher då varje set tar minst en timme även om nadal vinner med 6-0..

Postad

Hittils gör hon fan inte sitt jobb. Nu är det skärpning på henne och på producenten som lika gärna kunde valt att köra utan bild med den jävla kameravinkeln.

ryggade på pennetta! Kör du bara bet365?

Nej, kör betfair.

Postad

Hade förväntat mig att Pennetta skulle föra matchen mer än vad hon gjort. Nån som livebetter på servegenombrott? :mrgreen:

Nerver nu!

Hur dömer domaren att bollen ska spelas om när Pennetta slår ett dödande slag som döms ut och visar sig vara rätt???? Surt om hon skulle förlora detta gamet.

Postad

Nu har Zvon hunnit böla och gråta över sitt knä. Tror fan man ska spela emot Pennetta i nästa omgång om hon går vidare, denna match lär ta musten ur henne =)

Postad

Weeee där var marginalerna på vår sida, fast Zvonareva får skylla sig själv som inte vågade spela tennis när det blev som viktigast att vinna.

Jag smyger med i WCOOP, ligger strax över avg. Sitter på ett bra bord för min del.

Nu håller vi på Dentisten!

Postad

Nerverna på Zvonareva var som man brukar säga utanpå kläderna.. Hennes andraserve på matchboll nummer 6(?) var fan lösare än min kassa andraserve.

Har inga bets på Murray-Dent. Har inget mot Murray men är oerhört svag för serve/volley så håller på Dent. Kanske att man skickar in lite livebetts senare :-)

• Skapa nytt...