Gå till innehåll

Linköping 13/6! BILDER I INLÄGG #258!!


MikeTime

Ska du till Linköping den 13:e juni och lira Ängelturren?  

61 medlemmar har röstat

  1. 1. Ska du till Linköping den 13:e juni och lira Ängelturren?

    • Javisst!
    • Nej, jag är en tråkig jävel!
    • Jag är Ängeln17 och dessutom ordningsman då.


Recommended Posts

Då finns en risk jag piskar dig... 38 i oktober ;)

 

38 år. Tältar i sin egen trädgård. :-D

Skönt att se att folk har barnasinnet kvar! Underbart att man är långt ifrån äldst den 13:e. Om jag ställer till med en liten fylleskandal då kan jag med andra ord skylla det hela på ungdomligt oförstånd!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • Svars 270
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

 

Jag är 28 btw. Seriös fråga: Är jag anmäld? Om inte, varför? Var ska jag bo? Vad ska jag ha med mig? Hjälp!

 

Sponsorer har väl friplats i turren?

När det gäller boendet - boka rum på Fawlty Towers som vi andra vanliga dödliga. Duger nog åt dig också. Vad du ska ha med? En massa added prizes i form av goodiebags, markerset och dyra whiskyflaskor. Förutom det - en stor plånbok så du kan bjuda hela gänget på Torget samt köpa upp hela Ängelns dryckesförråd och sätta upp en skylt - FRI BAR, MVH / BETWAY.

 

Tror det var allt. See ya.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Sponsorer har väl friplats i turren?

När det gäller boendet - boka rum på Fawlty Towers som vi andra vanliga dödliga. Duger nog åt dig också. Vad du ska ha med? En massa added prizes i form av goodiebags, markerset och dyra whiskyflaskor. Förutom det - en stor plånbok så du kan bjuda hela gänget på Torget samt köpa upp hela Ängelns dryckesförråd och sätta upp en skylt - FRI BAR, MVH / BETWAY.

 

Tror det var allt. See ya.

 

Jag orkar verkligen inte ta tag i det. Inte idag i alla fall. Är det bråttom? Finns det magsårsmedicin och defibrillatorer på plats? Vad dum jag är, klart det gör, det är ju Ängelns klubb....

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag orkar verkligen inte ta tag i det. Inte idag i alla fall. Är det bråttom? Finns det magsårsmedicin och defibrillatorer på plats? Vad dum jag är, klart det gör, det är ju Ängelns klubb....

 

Mtp på att hotellet är rätt litet lär du nog boka snart. Ska själv ringa idag och fixa rum. Kan ju även vara läge att svara på mitt PM Jennez! Ohyffsade sajtrep!

 

På tal om boende - någon som vill dela ett dubbelrum med en 37-årig fisk med begynnande ölmage och som (enligt säkra källor) snarkar lite efter ölintag? Hojta till nu isf - bokar i eftermiddag.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Mtp på att hotellet är rätt litet lär du nog boka snart. Ska själv ringa idag och fixa rum. Kan ju även vara läge att svara på mitt PM Jennez! Ohyffsade sajtrep!

 

På tal om boende - någon som vill dela ett dubbelrum med en 37-årig fisk med begynnande ölmage och som (enligt säkra källor) snarkar lite efter ölintag? Hojta till nu isf - bokar i eftermiddag.

 

Ja vad fan, om du ändå ska boka så kan du ju boka in mig. Jag pröjsar isf.

 

Och PM? Inte till mig väl? Om det är till sajtreppen så ska jag ligga på supporten, det är de som sköter den användaren.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ja vad fan, om du ändå ska boka så kan du ju boka in mig. Jag pröjsar isf.

 

Och PM? Inte till mig väl? Om det är till sajtreppen så ska jag ligga på supporten, det är de som sköter den användaren.

 

Oki. Bokar rum. Dela med undertecknad eller egen lya?

Jo, PM till dig personligen. Dock inget Betway-ärende utan helt privat. Inte ens tiggarbrev den här gången! :mrgreen: Snarare tvärtom...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Oki. Bokar rum. Dela med undertecknad eller egen lya?

Jo, PM till dig personligen. Dock inget Betway-ärende utan helt privat. Inte ens tiggarbrev den här gången! :mrgreen: Snarare tvärtom...

 

Kör ett dubbelrum till mig (vet ej om mer personal från Betway ska med), och om jag åker ensam så stuvar vi in dig där också.

 

Ska kolla inboxen igen.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hmmm, nej. Inte för att jag är barskrapad precis men misstänker att Jens har så han klarar sig ändå.

PM:et var samma som du har fått. OCH INTE HELLER SVARAT PÅ!

;-)

 

Ok, jag såg det. Men 3:e juli? Kom igen, jag vet inte ens om jag lever då. Jag får återkomma i sista minuten (som alltid).

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Rum bokade. Ett dubbelrum i ditt namn Jennez samt ett dubbelrum till mig. (Vågar ju inte lita på att man får rum hos dig...)

 

Som sagt - om någon vill dela rum (inte säng!!) - hör av er.

 

Kul konversation:

 

Jag; "Fanns visst någon rabatt om man uppgav PK Engeln som bokningskod?"

Receptionisten; "Ok, vänta... ja det stämmer. Sa du BK Engeln? Bridgeklubben alltså?"

Jag; "Nja, PK Engeln ska det visserligen vara. Men det handlar om kortspel - det stämmer."

Receptionisten; "Jo, kanske det...."

Jag; "Det finns alltså en rabatt, eller..?

Receptionist; "Ja..."

Jag; "Hur stor är den då?"

Receptionist; "Ni har rätt bra rabatt. Välkomna den 13:e då!"

Jag; "Öh, okej..."

"Klick"

:roll:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Bra jobbat Mike! Men är jag anmäld till turren?

 

Jahapp, oförutsedda händelser kom upp nu. Jag kan dessvärre inte komma. I repeat: I will not attend. Sorry. :(

 

Det är okey. Skicka bara anmälningsavgiften tillsammans med dealerbuttoms så blindar vi ut dig :mrgreen:.

 

BTW: Man mår bara sämre och sämre

 

Jag är Ängeln17 och dessutom ordningsman då:

alund1, Bluwajt, Rille, Ängeln17 4 11.43%

 

:mrgreen:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Rum bokade. Ett dubbelrum i ditt namn Jennez samt ett dubbelrum till mig. (Vågar ju inte lita på att man får rum hos dig...)

 

Som sagt - om någon vill dela rum (inte säng!!) - hör av er.

 

Kul konversation:

 

Jag; "Fanns visst någon rabatt om man uppgav PK Engeln som bokningskod?"

Receptionisten; "Ok, vänta... ja det stämmer. Sa du BK Engeln? Bridgeklubben alltså?"

:

 

Ja va fan. Man vill ju inte direkt ståta med att vi driver en halvillegal pokerklubb i stan, så jag sa Bridgeklubbe. Kortspel som kortspel tänkte jag ;-).

 

BTW (igen :() nu är det 23 anmälda. Heja.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...