brandt Postad 30 April , 2005 Rapport Postad 30 April , 2005 Herregud Var det någon som såg programmet igår? Jag hoppas verkligen att mycket av det var fake. För om det finns sådana bilförare ute i trafiken. Då undrar man verkligen om man vågar gå utanför dörren igen Citera
MOJJE Postad 30 April , 2005 Rapport Postad 30 April , 2005 tyvärr så är det ej fake. man blir fan mörkrädd ibland, jag ligger och kör mellan 80-110 mil i veckan, och jag har sett det mesta. tänk att dom har tagit ut de 7 dårarna av alla som har körkort, undra hur stort mörkertalet är här i landet på usla förare,,,,,,,, Citera
freeman Postad 30 April , 2005 Rapport Postad 30 April , 2005 finns såna förare... jag har ju körkort Citera
Krissan Postad 1 Maj , 2005 Rapport Postad 1 Maj , 2005 Sånt här är riktigt otäckt, särskilt eftersom de sitter där och skrattar och inte fattar hur farliga de är för andra. Citera
Milo Postad 1 Maj , 2005 Rapport Postad 1 Maj , 2005 Det jag inte fattar är folket som sökte dit. Asså, är dem stolta över att dem suger så hårt? Citera
MOJJE Postad 2 Maj , 2005 Rapport Postad 2 Maj , 2005 en tog dom ju kortet i från direkt, efter han hade kört lite stadskörning. men lampan tändes ju inte gilla han som hade sin kärring med ibilen. hon säger du måste blinka han säger BLINK BLINK och kör vidare jaja..... Citera
Recommended Posts