Gå till innehåll

Sätta in pengar på pokerkonto


Thomas90

Recommended Posts

Vad använder ni med för metod för att överföra pengar till ert pokerkonto? Jag har skaffat NetEller och har försökt att överföra pengar via Nordea, men det finns inte plats för alla uppgifter när jag tar bankgiro eller utlandsbetalningar.

 

Jag har endast Nordea för att överföra så om ni kan ge mig lite hjälp med någon metod som är säker och som inte kostar mycket för överföringen uppskattas det.

 

Vänliga hälsningar

Thomas

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag bor i Finland, och har det därmed kanske lite lättare, eftersom Euro ofta är lättare att använda än SEK.

 

Men i alla fall, du kan kolla det går att göra en direktinsättning från Nordea till sajten, via bankgiro. Tar någon dag, men du slipper (ofta) dåliga växelkurser och avgifter, och kan göra uttag direkt till ditt konto. Skriv vilken/vilka sajter du tänker på så finns nog expertisen här på forumet!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

satte in pengar med VISA-kort för många år sedan. slussar runt pengar mellan siter via moneybookers och kör oftast bankwire direkt från pokersiterna men ibland via moneybookers.

 

moneybookers är som neteller fast lite billigare och så låser de inte konton och kräver hyresavier de inte godkänner.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Vart kan jag skaffa moneybookers då? Är det någon avgift för överföring och för att ta ut? Jag undrar samma om Nordea solo.

 

Eftersom du redan skaffat neteller så kan du överväga att skaffa Moneybookers i en annan valuta och använda den ena på Euro sajterna och den andra på dollarsajterna.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag har försökt att sätta in pengar på Neteller kontot men det har inte lyckats och har varit krånligt och jag struntar i det nu.

 

Jag använde mitt Nordea visa kort för att sätta in på pokerkontot förrut och det gick på under 5min. Skulle jag vetat att det gick med kortet hade jag gjort det tidigare. :-)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...