Gå till innehåll

The Well: SuperTequila


Supertequila

Recommended Posts

Hur ställer du dig till droger och den Svenska Narkotika politiken?Nej till droger förutom tobak o alkohol.

 

Har vi en fri vilja? Finns det en fri vilja?ja, typisk västerländsk bekvämlighet att ifrågasätta sånt. Ställ frågan till de revolutionärer som riskerade livet för att de trodde på någonting. Det är när man riskerar det yttersta man har, som man förstår att folk har en fri vilja.

 

Är ödet förutbestämt?nej

 

Anser du USA (främst deras utrikespolitik) vara bra/dålig, varför?Dålig. Kortsiktigt tänkande hela tiden. De skapar element som sedan biter dem i svansen, som Saddam Hussein, Osama Bin Laden, Talibaner, mm.

 

Ljuger du mycket? Vad anser du om att ljuga?Ljuger i princip aldrig. Tycker lögner visar på rädsla för va andra ska tycka om en, o jag skiter i va andra tycker.

 

Är människan i grunden egoistisk? ja

 

Skulle du kunna fixa fram en pistol (valfri) på ett par dagar?ja

 

Vad är kärlek för dig?Viljan att låta den andres väl gå före ens

egen.

 

.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • Svars 347
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Kanske bästa brunnen jag läst!

 

Hur gammal är du?33 i aug :(

 

Pic!Finns en hel del i min db om du tittar runt dec 07.

 

Hur snygg tycker du att du är på en skala 1-10?Det där går utför med exponentiell hastighet. Jag tycker att jag i grunden är en jävligt snygg kille, vilket jag fick höra när jag var 20 o vältränad, men nu är man tjock som fan så nu tycker jag inte jag är snygg. Fast jag får ju fortfarande brudar, så man är nog ingen Quasimodo heller. Säg en 4a med potential o va 8a?

 

Hur mycket har du vunnit på poker?Rullen låg som bäst på 60k usd

 

Ranka dig själv

 

1-10 skala

 

Gameflow kontroll:Försöker o ignorera gameflow. Tänker dock på min egen table image för o bestämma bluff-frekvens.

Spelteori:novis

Tiltkontroll:bättre med åren

6max:spelar 5max, toppen av min nivå på boss

HU:Toppen av min nivå på boss

Turneringar:spelar typ aldrig så average...

 

.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

2008-01-08, 18:07 #1

Standard SUPERTEQUILA Spewtastic

Tjena!

 

Har varit medlem här ett par år och tänkte lägga upp en dagbok.

 

December -07?

 

Aha... vi var i Rio i dec 07 o jag hade för mig att jag postade bilder i dbn typ direkt.. men bilderna bör då finnas i början av dbn nånstans.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tycker du att Hovrätten gjorde en korrekt bedömning i Tito Beltran-målet (båda fallen)?

 

Vad tycker du om jävdiskussionerna kring Pirate Bay-målet? Är det överlag ett problem att domare ofta har kontakt med åklagare, försvarare, advokater och dylikt utanför sitt ämbete?

 

Önskar du att du hade studerat något annat än juridik? Vad i så fall?

 

Vad tycker du om juristutbildningen i Sverige?

 

Vad har du för uppfattning om mig, om du nu har någon (person, pokerspelare)?

 

Är det svårare att ha konstruktiva diskussioner på nätet än live?

 

Bästa bok du någonsin läst?

 

Vilka fem personer (som du aldrig har träffat IRL) på pf skulle helst vilja tillbringa en pubkväll med?

 

Blir Jello aldrig äldre?

 

Känner du dig ofta tvungen att hoppa in i diskussioner när det handlar om ämnen du är väl insatt i och de som diskuterar hamnar väldigt fel?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Väldigt rolig och intressant tråd måste jag säga :)

 

Hur mycket pengar har du allt som allt inkl br, lgh, bil, krog mm.?

 

När du hade 65k$ i rullen hur mkt pengar hade du ute då? ytterligare 200k$? eller hade du allt i online br?

 

hur mkt har du i online br nu? har du enbart pengar på boss?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Väldigt rolig och intressant tråd måste jag säga :)

 

Hur mycket pengar har du allt som allt inkl br, lgh, bil, krog mm.?

 

När du hade 65k$ i rullen hur mkt pengar hade du ute då? ytterligare 200k$? eller hade du allt i online br?

 

hur mkt har du i online br nu? har du enbart pengar på boss?

 

cash, money, cash, money..

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tycker du att Hovrätten gjorde en korrekt bedömning i Tito Beltran-målet (båda fallen)?Har inte rättsfallet, men av barnflickans egna vittnesmål att bedöma tycker jag det är tveksamt om det var våldtäkt.

 

Vad tycker du om jävdiskussionerna kring Pirate Bay-målet? Är det överlag ett problem att domare ofta har kontakt med åklagare, försvarare, advokater och dylikt utanför sitt ämbete?Jag blev personligen vittne till en sån relation som belastade ett fall jag var ombud i vid hovrätten, men sen vann jag i Högsta Domstolen, så där fick de.

 

Önskar du att du hade studerat något annat än juridik? Vad i så fall?Nej, juridik är bland de bästa utbildningarna imo.

 

Vad tycker du om juristutbildningen i Sverige?Den i Göteborg är helt ok.

 

Vad har du för uppfattning om mig, om du nu har någon (person, pokerspelare)?Ingen uppfattning, sorry.

 

Är det svårare att ha konstruktiva diskussioner på nätet än live?Ja. Folk visar mer hänsyn till att vara sakliga och dialogintresserade. På nätet känns det mer som att folk skriver monologer och inte läser/tar till sig motståndarens argument.

 

Bästa bok du någonsin läst?100 år av ensamhet.

 

Vilka fem personer (som du aldrig har träffat IRL) på pf skulle helst vilja tillbringa en pubkväll med?Jag har ju träffat en del som jag gärna skulle vilja supa med, men av de jag inte träffat: Shahin89, Nebbis, saxin, Jello, Watoz.

 

Blir Jello aldrig äldre?It's a state of mind, för den fjortisen.

 

Känner du dig ofta tvungen att hoppa in i diskussioner när det handlar om ämnen du är väl insatt i och de som diskuterar hamnar väldigt fel?Nah. Jag är en typisk person som i princip struntar i vad omvärlden tycker om saker och om mig. Jag pratar med folk, lr pratar om ämnen, bara om det intresserar mig. Egoism ftw.

 

.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Vilken kvinnlig pokerspelare anser du vara den bästa respektive snyggaste?

Vilka 5 spelare skulle du välja att ha vid ditt bord om du fick vara med i t ex poker after dark och välja motspelare?

 

Jag tycker Anette Obrestad verkar va vassast på NLH-turneringar av de jag sett. På cashgamesidan går jag nog på Greensteins linje, o det lilla jag själv sett, o säger Mimi Tran.

 

Snyggast är Cecilia Nordenstam av de jag sett.

 

PAD: Saxin, Nebbis, Jello, Hjort, Staahla (värdet på bordet obv.).

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Väldigt rolig och intressant tråd måste jag säga :)

 

Hur mycket pengar har du allt som allt inkl br, lgh, bil, krog mm.?

 

När du hade 65k$ i rullen hur mkt pengar hade du ute då? ytterligare 200k$? eller hade du allt i online br?

 

hur mkt har du i online br nu? har du enbart pengar på boss?

 

Vill nog inte gå på ekonomiska detaljer så här. Krogen är såld. Kanske en ny på gång. Bilen är såld.

 

Jag har inte hela rullen online, men jag spelar bara på Boss just nu pga bra RB-deal + ok trafik + soft games + skattefritt. Ser inte riktigt varför jag ska spela nån annanstans då.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...