Nesta_ Postad 27 April , 2006 Rapport Share Postad 27 April , 2006 Är det någon mer än mig som inte kan se när folk spelar? När jag går in på ett bord så står allt still, men i chatten uppdateras det hela tiden och enligt den så spelas det på bordet. Men jag kan inte se när dom spelar, verkar helt sjukt. Jag testade att ominstallera programmet med, men inget funkar! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
bzkt Postad 27 April , 2006 Rapport Share Postad 27 April , 2006 Hur fan tänkte dem när dem gjorde så att man inte ser korten vid showdown för dem som sitter längst upp?! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Svinn'o Postad 28 April , 2006 Rapport Share Postad 28 April , 2006 Tjenna Undrar också hur det är med SnG på worldpx. Vad har dom för limitar och hur är motståndet när man väl har fått igång ett bord? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
bzkt Postad 28 April , 2006 Rapport Share Postad 28 April , 2006 Undrar också hur det är med SnG på worldpx. Vad har dom för limitar och hur är motståndet när man väl har fått igång ett bord? 2+0,2 5+0,5 10+1 20+2 30+3 Men det verkar vara väldigt lite trafik. Vet inte hur moståndet är heller. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
therussian Postad 30 April , 2006 Rapport Share Postad 30 April , 2006 Hur är det med cap HU i fixed limit på WPX? Jag har för mig att det inte var cap när jag kollade in för nån vecka sedan, men nu är det cap. Jag kanske minns f Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Flesh2Flesh Postad 1 Maj , 2006 Rapport Share Postad 1 Maj , 2006 Raken visar 0 i cashiern, fastän jag lirade idag och igår...någon som råkat ut för samma sak? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
aoh Postad 1 Maj , 2006 Rapport Share Postad 1 Maj , 2006 Raken visar 0 i cashiern, fastän jag lirade idag och igår...någon som råkat ut för samma sak? Samma för mig. Är det verkligen en seriös sajt? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Flesh2Flesh Postad 1 Maj , 2006 Rapport Share Postad 1 Maj , 2006 De kanske har något internt strul... hoppas inte min rake har försvunnit bara!!! Lirade in $150 i rake igår och imorse... 3/6-nivån är ju riktigt löst "kötta-utav-helvete" spel som gäller... Helt sjukt. Kanske för att alla spelare är gamla FL-grinders som kör moves hela tiden. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
morberg Postad 1 Maj , 2006 Rapport Share Postad 1 Maj , 2006 Raken visar 0 i cashiern, fastän jag lirade idag och igår...någon som råkat ut för samma sak? Raken betalades ut idag, den nollas varje vecka. Du borde ha en siffra i "total economized rake" som inte är noll. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Flesh2Flesh Postad 1 Maj , 2006 Rapport Share Postad 1 Maj , 2006 Nej, den var också 0. Spelade idag också och båda siffrorna var fortfarande på 0 när jag stängde ner borden och uppdatera cashiern... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
morberg Postad 1 Maj , 2006 Rapport Share Postad 1 Maj , 2006 Nej, den var också 0. Spelade idag också och båda siffrorna var fortfarande på 0 när jag stängde ner borden och uppdatera cashiern... Kolla dina utbetalningar: logga in på wsex.com (inte pokersiten) och se om du har fått ut dina pengar. Kolla med livesupporten annars. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Flesh2Flesh Postad 1 Maj , 2006 Rapport Share Postad 1 Maj , 2006 Nej, den var också 0. Spelade idag också och båda siffrorna var fortfarande på 0 när jag stängde ner borden och uppdatera cashiern... Kolla dina utbetalningar: logga in på wsex.com (inte pokersiten) och se om du har fått ut dina pengar. Kolla med livesupporten annars. Rake står fortfarande på 0 för idag, fastän jag precis lirat några timmar. Total rake har uppdaterats - 100 dollar ungefär. Så det känns som att det jag lirat efter midnatt någon gång inte kommit med... måste kolla upp det. Livesupport svarar inte - återkommer när jag får besked. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
morberg Postad 1 Maj , 2006 Rapport Share Postad 1 Maj , 2006 Rake står fortfarande på 0 för idag, fastän jag precis lirat några timmar. Jag kollade nyss med livesupporten och det var ett känt problem som de höll på att jobba med. All intjänad rake kommer att krediteras så småningom. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Flesh2Flesh Postad 1 Maj , 2006 Rapport Share Postad 1 Maj , 2006 Ok, tack, man blir ju inte glad om det strular sig. Med tanke på att man lirar mot hårdare motstånd än vanligt så vill man varje fall ha rakefritt. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Flesh2Flesh Postad 2 Maj , 2006 Rapport Share Postad 2 Maj , 2006 Dagens rake jag lirade ihop på några minuter visas, men gårdagens verkar fortfarande vara bortblåst... ingen kontakt med livesupport heller... får väl maila och vänta... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Flesh2Flesh Postad 2 Maj , 2006 Rapport Share Postad 2 Maj , 2006 All rake krediterad nu på kontot! $100 dollar fattades Nu skall jag ut och köra lite... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Waggho Postad 2 Maj , 2006 Rapport Share Postad 2 Maj , 2006 De har vid ett flertal tillfällen haft problem med rakeräknaren men det reder sig alltid till sist och de har koll på hur mycket man ska ha. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Komodo Postad 2 Maj , 2006 Rapport Share Postad 2 Maj , 2006 Det har visat sig att jag är en idiot. Brukar spela på sidan, fast via ett annat skin med rake. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
aoh Postad 3 Maj , 2006 Rapport Share Postad 3 Maj , 2006 Var kan man se sina kontotransaktionen, exempelvis insättningar, uttag och återbetald rake? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
coolon1 Postad 4 Maj , 2006 Rapport Share Postad 4 Maj , 2006 orkade inte läsa hela tråden.. får man tillbaks avgiften i tuneringar på den här sidan? om ja, finns de nå vettiga tuneringar by in 20+ Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Komodo Postad 5 Maj , 2006 Rapport Share Postad 5 Maj , 2006 Ja, inte var det vackert. Det skinet jag brukar spela på är 100ggr snyggare och smidigare att använda. Fast då slipper man ju inte raken... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Anderssson Postad 6 Maj , 2006 Rapport Share Postad 6 Maj , 2006 Vad är det för nätverk? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
morberg Postad 6 Maj , 2006 Rapport Share Postad 6 Maj , 2006 Ja, inte var det vackert.Det skinet jag brukar spela på är 100ggr snyggare och smidigare att använda. Fast då slipper man ju inte raken... http://www.holdemreview.com/ Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Komodo Postad 6 Maj , 2006 Rapport Share Postad 6 Maj , 2006 Vad är det för nätverk? Vet ej vad nätverket heter. Men sajten är http://www.truemoneygames.com Frågan är om det går att använda deras utseende på något sätt.? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
morberg Postad 6 Maj , 2006 Rapport Share Postad 6 Maj , 2006 Frågan är om det går att använda deras utseende på något sätt.? Ja, det går. Lämnas som övning åt den intresserade läsaren att själv räkna ut hur. (Tips: läs svar på dina egna inlägg.) Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts