Gå till innehåll

SAJT: WorldPX.com


Illuminated

Recommended Posts

Är det någon mer än mig som inte kan se när folk spelar? När jag går in på ett bord så står allt still, men i chatten uppdateras det hela tiden och enligt den så spelas det på bordet. Men jag kan inte se när dom spelar, verkar helt sjukt. Jag testade att ominstallera programmet med, men inget funkar!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • Svars 639
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

De kanske har något internt strul... hoppas inte min rake har försvunnit bara!!! Lirade in $150 i rake igår och imorse... 3/6-nivån är ju riktigt löst "kötta-utav-helvete" spel som gäller... Helt sjukt. Kanske för att alla spelare är gamla FL-grinders som kör moves hela tiden.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Nej, den var också 0. Spelade idag också och båda siffrorna var fortfarande på 0 när jag stängde ner borden och uppdatera cashiern...

Kolla dina utbetalningar: logga in på wsex.com (inte pokersiten) och se om du har fått ut dina pengar. Kolla med livesupporten annars.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Nej, den var också 0. Spelade idag också och båda siffrorna var fortfarande på 0 när jag stängde ner borden och uppdatera cashiern...

Kolla dina utbetalningar: logga in på wsex.com (inte pokersiten) och se om du har fått ut dina pengar. Kolla med livesupporten annars.

 

Rake står fortfarande på 0 för idag, fastän jag precis lirat några timmar. Total rake har uppdaterats - 100 dollar ungefär. Så det känns som att det jag lirat efter midnatt någon gång inte kommit med... måste kolla upp det. Livesupport svarar inte - återkommer när jag får besked.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...