Illuminated Postad 29 April , 2005 Rapport Share Postad 29 April , 2005 Hittade den här när jag va ute och googlade, Är sugen på att ta bonusen 20% till 100$ 500 contributed hands. Nån som vet nåt om siten, bra klient? motstånd? trafik? http://www.worldpx.com/ (Pill, pill - Kubo) Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
MittINyllet Postad 4 April , 2006 Rapport Share Postad 4 April , 2006 Denna site är nu helt utan rake. Fungerar så att raken tas ut, och återfås i slutet av varje vecka till 100%. Sägas bör att pokerrummet hör till en av världens absolut mest respekterade och äldsta sportbooks, så någon oro för att bli lurad bör man inte ha. Anledningen till att de gått över till rake-fritt är nog att de har haft sitt pokerrum i flera år, men det har aldrig blivit stort, så nu har de väl kommit fram till att de antagligen kan ha mer nytta av det för att locka spelare till resten av sin verksamhet än som inkomstkälla i sig. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Bernt Postad 4 April , 2006 Rapport Share Postad 4 April , 2006 hm...när jag ska räkna ut hur mycket jag sprar, alltså den rake jag donerar i vanliga fall? så får kalkulatorn det till 800$. Spelar då 2st nl50 bord 60händer/h och 20h i månaden. Kan det stämma? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
serenity Postad 4 April , 2006 Rapport Share Postad 4 April , 2006 Det låter lite väl mycket... Min snittrake på NL50 på 240 händer (jag vet, jag vet) är $13.30/240 = $0.055 per hand. Ska du spara in $800 i månader måste du alltså spela 16000 händer den månaden. Även om snittraken blir det dubbla i längden så är det alltså 8000 händer per månad - 60/h, 20h, två bord blir 2400. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
MittINyllet Postad 4 April , 2006 Rapport Share Postad 4 April , 2006 Dom räknar väl på en snittspelare, och eftersom dåliga spelare spelar fler givar, betalar dom också mer i rake. Dessutom är det klart att de vill visa en så hög siffra som möjligt, och därför räknar "optimistiskt"... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
MittINyllet Postad 4 April , 2006 Rapport Share Postad 4 April , 2006 Hm. Dessutom menar du väl 20h i veckan väl? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
serenity Postad 4 April , 2006 Rapport Share Postad 4 April , 2006 Det skulle behövas lite mera folk bara... Typ 100 gånger så mycket 1 NL25 fullring, 0 SH 0 NL50 Jag tar nog och väntar lite innan jag sätter in några stålar, hoppas bara att alla inte tänker som mig Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
psykologen Postad 4 April , 2006 Rapport Share Postad 4 April , 2006 Hoppas de marknadsför. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
MittINyllet Postad 4 April , 2006 Rapport Share Postad 4 April , 2006 Det är nog mer action på limit-borden. Men det är som sagt ett litet pokerrum, vilket säkerligen är anledningen till att de gått över till rake-fritt. Men iaf drygt 1000 spelare online nu. Inklusive play-money antar jag, förstås. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
EL_FishkO Postad 4 April , 2006 Rapport Share Postad 4 April , 2006 vad tjänar de pengar på då`? räntan på rakepengar under veckan eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
serenity Postad 4 April , 2006 Rapport Share Postad 4 April , 2006 vad tjänar de pengar på då`? räntan på rakepengar under veckan eller? Hint: Klicka på "How can WPE do this?" på förstasidan. http://www.worldpx.com/norake.asp Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Aeis Postad 4 April , 2006 Rapport Share Postad 4 April , 2006 Hittade den här när jag va ute och googlade, Är sugen på att ta bonusen 20% till 100$ 500 contributed hands. Nån som vet nåt om siten, bra klient? motstånd? trafik? http://www.worldpx.com/ (Pill, pill - Kubo) Var hittar du info om det sign-up erbjudandet? Hade velat veta hur stor potten måste bli för att handen ska bli rakad. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Myssion Postad 4 April , 2006 Rapport Share Postad 4 April , 2006 Det låter lite väl mycket...Min snittrake på NL50 på 240 händer (jag vet, jag vet) är $13.30/240 = $0.055 per hand. Ska du spara in $800 i månader måste du alltså spela 16000 händer den månaden. Även om snittraken blir det dubbla i längden så är det alltså 8000 händer per månad - 60/h, 20h, två bord blir 2400. Sådana räknare brukar vara lite luriga. Har inte tittat på just denna, men man brukar skriva i hur mycket man spelar/dag, sedan multiplicerar den med 7 för att få veckopengen och med 31 för att få månadspengen. Men de flesta spelar ju inte varje dag så det blir ju lite fel. EDIT: såg att denna räknade annorlunda. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Cyntax Postad 4 April , 2006 Rapport Share Postad 4 April , 2006 error Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Pokemonn Postad 4 April , 2006 Rapport Share Postad 4 April , 2006 Verkar freakin otroligt, men frågan är bara om de får in så många proffs som vill multitabla hela dagarna att en annan inte har en chans... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Pokemonn Postad 4 April , 2006 Rapport Share Postad 4 April , 2006 Men faaaan vilken ful klient! Nog för att de inte tar rake, men jag undrar om inte den här klienten tar bort nöjet med poker. Riktigt trist att de inte hade en bättre klient... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
MittINyllet Postad 5 April , 2006 Rapport Share Postad 5 April , 2006 Ja, jag tyckte nog att de hade en bättre klient innan de bytte. Men mjukvaran styr inte var jag spelar. Man får tyvärr stå ut med dålig mjukvara på många ställen... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
wedo Postad 5 April , 2006 Rapport Share Postad 5 April , 2006 Själva utseendet är superlätt att modifiera om det är det ni syftar på. Har gjort en egen modd ful som stryk bara för att se så det funkar. Om det är nått annat ni tycker är dåligt med klienten blir det väl lite svårare Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Pokemonn Postad 5 April , 2006 Rapport Share Postad 5 April , 2006 Själva utseendet är superlätt att modifiera om det är det ni syftar på. Har gjort en egen modd ful som stryk bara för att se så det funkar. Om det är nått annat ni tycker är dåligt med klienten blir det väl lite svårare Tja, vet inte riktigt vad det är. Det ser ut och känns "B" liksom bara... Ser ut som ett gammalt, dåligt och billigt dataspel med dålig grafik liksom... Tyvärr är jag ingen hejare på design och grafik direkt, så jag skulle säkert bara göra en som är ännu sämre. Sedan saknar man ju massor med funktioner, typ fyrfärgskortlek och sånt, men jag testade i och för sig bara en kort snabbis så jag kanske missade någon meny eller något. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
serenity Postad 5 April , 2006 Rapport Share Postad 5 April , 2006 Fyrfärgslek finns, det finns faktiskt ganska mycket inställningar. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Bojen Postad 5 April , 2006 Rapport Share Postad 5 April , 2006 Vilket nätverk? Eller kör de eget? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Goatse Postad 5 April , 2006 Rapport Share Postad 5 April , 2006 God dag, en vän till mig som spelar fixed där påstår att det finns bottar vid borden. (10/20) <xxx> im playing a hand, i have top pair, i raise preflop and get threebet <xxx> i check to the raiser, he times out and checks behind <xxx> so i bet the turn with top pair, he times out and folds <xxx> IMMEDIATELY 7 other 'people' at the table sit out <xxx> and it wasnt like a... "do you want to post blinds? naaah" <xxx> it was INSTANTANEOUS <xxx> It makes perfect sense now <xxx> thats why its always the same 8 people at the 10/20 table <xxx> thats why they can give 100% rakeback <yyy> how many hours a day do those 10/20 players play? <xxx> yyy: thats the thing, ive never NOT seen some of these guys at the table <xxx> I was just watching the table <xxx> ALL SEVEN that I suspected to be bots <xxx> ALL LEFT THE TABLE AT THE EXACT SAME TIME <xxx> ive identified 7 that i KNOW are bots <xxx> i suspect about three more Förbannat kul om det är bottar dock, 100% RB och bottar som motståndare = +EV Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
baller Postad 5 April , 2006 Rapport Share Postad 5 April , 2006 <xxx> I was just watching the table <xxx> ALL SEVEN that I suspected to be bots <xxx> ALL LEFT THE TABLE AT THE EXACT SAME TIME Vadå det är ju slump! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Klyka Postad 5 April , 2006 Rapport Share Postad 5 April , 2006 Förbannat kul om det är bottar dock, 100% RB och bottar som motståndare = +EV Inte som de verkar vara 7 colludande bottar på ett bord. Då får du storsmisk alla dagar i veckan. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Zyr Postad 5 April , 2006 Rapport Share Postad 5 April , 2006 tror ni verkligen det finns bottar på den sidan? är inte WPE en av de trovärdigaste sidorna? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts