inho Postad 22 Februari , 2010 Rapport Share Postad 22 Februari , 2010 4:a Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
KungKroon Postad 22 Februari , 2010 Författare Rapport Share Postad 22 Februari , 2010 Grattis till er Nån som har railtips? 1tablar mulligan atm:lol: Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
inho Postad 22 Februari , 2010 Rapport Share Postad 22 Februari , 2010 Dom va fantastiskt dåliga dom 3 som va kvar så vill bara spy atm... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
inho Postad 22 Februari , 2010 Rapport Share Postad 22 Februari , 2010 nää sumpas har somnat mitt under FTOPS main, eller så har glimne lånat hans konto för han spelar inte en hand... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Jompizh Postad 23 Februari , 2010 Rapport Share Postad 23 Februari , 2010 nää sumpas har somnat mitt under FTOPS main, eller så har glimne lånat hans konto för han spelar inte en hand... haha truestory Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Displeased Postad 23 Februari , 2010 Rapport Share Postad 23 Februari , 2010 Gett dig in i hyper-turbo branschen Kroon? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
KungKroon Postad 23 Februari , 2010 Författare Rapport Share Postad 23 Februari , 2010 Gett dig in i hyper-turbo branschen Kroon? Bästa sättet att lura sig själv att man blir avtiltad imo Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
KungKroon Postad 23 Februari , 2010 Författare Rapport Share Postad 23 Februari , 2010 Sitter och spontanshoppar på Ginza och skulle vilja ha lite boktips! Gillar riktigt tunga böcker såsom Harry Potter och Twilight-serien (Ja, på riktigt ), så rekommendera gärna allt sånt även om ni tycker det är skit! Tar gärna lite musiktips också, även om inte en käft på PF har nån koll på det jag är ute efter. Har de senaste veckorna lyssnat mycket på episk fantasymetal, så tänkte beställa lite skivor nu. För er som undrar vad fantasymetal är, kan jag meddela att det låter ungefär såhär: Perfekt grindmusik för alla Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
iamivar Postad 23 Februari , 2010 Rapport Share Postad 23 Februari , 2010 Om du fortf gillar sånt och inte har läst dem än så är ju eddings serier om belgarion, mallorea och elenien ett måste Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
affe2000 Postad 23 Februari , 2010 Rapport Share Postad 23 Februari , 2010 Robin hobbs the farseer triology, liveship traders triology och tawny man triology är helt fantastiska. Berättelsen om fjärrskådarna, handelsmännen och de magiska skeppen, den gyllene mannen på svenska. Klart bästa fantasy jag läst. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
valterego Postad 23 Februari , 2010 Rapport Share Postad 23 Februari , 2010 Kroon, vad gäller böcker i den genren är detta några av mina favoriter: * Steven Donaldson: Cronichles of Tomas Covenant The Unbeliever * Ursula K Leguin: Trollkarlen från Övärlden * Peter Morwood: böckerna om Aldric Talvalin Musik: Jag är en noob om man gräver djupare i metal än Helloween och Gamma Ray, och det här tillhör väl inte riktigt genren, men jag antar att du lyssnat på de gamla grejerna med Rush? 2112 och Farewell to Kings den skiten? Finns en del riktigt bra grejer där om än ojämnt. Magnum: On A storytellers night? Daemons and Wizards? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
jacob1983 Postad 23 Februari , 2010 Rapport Share Postad 23 Februari , 2010 Musik: Jag är en noob om man gräver djupare i metal än Helloween och Gamma Ray, och det här tillhör väl inte riktigt genren, men jag antar att du lyssnat på de gamla grejerna med Rush? 2112 och Farewell to Kings den skiten? Finns en del riktigt bra grejer där om än ojämnt. Förstår mig inte på folk som gillar metal och skit. Varför inte komma över på punk sidan på en gång där det finns lite fart och fläkt... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
GG Postad 23 Februari , 2010 Rapport Share Postad 23 Februari , 2010 Förstår mig inte på folk som gillar metal och skit. Varför inte komma över på punk sidan på en gång där det finns lite fart och fläkt... :S :S Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
el_kryddo Postad 23 Februari , 2010 Rapport Share Postad 23 Februari , 2010 Sitter och spontanshoppar på Ginza och skulle vilja ha lite boktips! Gillar riktigt tunga böcker såsom Harry Potter och Twilight-serien (Ja, på riktigt ), så rekommendera gärna allt sånt även om ni tycker det är skit! Stephen Kings böcker om Det Mörka Tornet. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
KungKroon Postad 23 Februari , 2010 Författare Rapport Share Postad 23 Februari , 2010 Tack för boktipsen! Skiter i att kolla upp de, faktiskt. Kör helt enkelt ballerstilen och klickar hem allihopa Hej Valterego Rush :h: Edit: RUSH!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
TotalFarsa Postad 23 Februari , 2010 Rapport Share Postad 23 Februari , 2010 * Steven Donaldson: Cronichles of Tomas Covenant The UnbelieverOooooh, den är sjukt bra! Tack för boktipsen! Skiter i att kolla upp de, faktiskt. Kör helt enkelt ballerstilen och klickar hem allihopa Serien A song of Fire and Ice av George RR Martin ffs. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
KungKroon Postad 23 Februari , 2010 Författare Rapport Share Postad 23 Februari , 2010 Kommer antagligen inte att orka böcker på engelska, så skriv gärna om det finns svensk översättning Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
TotalFarsa Postad 23 Februari , 2010 Rapport Share Postad 23 Februari , 2010 Kommer antagligen inte att orka böcker på engelska, så skriv gärna om det finns svensk översättning Du missar en sjukt bra serie om du dissar den pga engelskan. Inleds med incest och illa övervägt mordförsök på en åttaåring. Dark fantasy indeed Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
valterego Postad 23 Februari , 2010 Rapport Share Postad 23 Februari , 2010 Förstår mig inte på folk som gillar metal och skit. Varför inte komma över på punk sidan på en gång där det finns lite fart och fläkt... Förstår inte varför man inte kan lyssna både på punk och metal. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
valterego Postad 23 Februari , 2010 Rapport Share Postad 23 Februari , 2010 Kommer antagligen inte att orka böcker på engelska, så skriv gärna om det finns svensk översättning Hoj! Jodå, Donaldson finns i en bra svensk översättning: "Krönikorna om Thomas Covenant, den klentrogne" De tre första böckerna i serien: 1) Furst Nids förbannelse 2) Ondskans sten 3) Kraften som bevarar Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
KungKroon Postad 23 Februari , 2010 Författare Rapport Share Postad 23 Februari , 2010 Hoj! Jodå, Donaldson finns i en bra svensk översättning: "Krönikorna om Thomas Covenant, den klentrogne" De tre första böckerna i serien: 1) Furst Nids förbannelse 2) Ondskans sten 3) Kraften som bevarar Finns inte på Ginza, och hittar inte nån annanstans heller Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
jacob1983 Postad 23 Februari , 2010 Rapport Share Postad 23 Februari , 2010 Förstår inte varför man inte kan lyssna både på punk och metal. hehe klart man kan göra--- tack för att du hjälpte mig och flytta bilarna på turren i kumla btw Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
valterego Postad 23 Februari , 2010 Rapport Share Postad 23 Februari , 2010 hehe klart man kan göra--- tack för att du hjälpte mig och flytta bilarna på turren i kumla btw Så lite så Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
valterego Postad 23 Februari , 2010 Rapport Share Postad 23 Februari , 2010 Finns inte på Ginza, och hittar inte nån annanstans heller Vågar du dig på att köpa begagnat? Jag vågar sätta en peng på att du kommer att tacka mig sen Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
highbury90 Postad 23 Februari , 2010 Rapport Share Postad 23 Februari , 2010 Förstår mig inte på folk som gillar metal och skit. Varför inte komma över på punk sidan på en gång där det finns lite fart och fläkt... Jag är inget metal-fan, men att jämföra den musikaliska talangen mellan metalband och punkband, så är ju metal ganska överlägsna. Så är man musiknörd är väl valet mellan dessa två genrar ganska lätt. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts