ulaf Postad 18 Februari , 2010 Rapport Share Postad 18 Februari , 2010 Antesvante alltså. Man är mitt uppe i ett samtal med massösen Frida (ni som vet vet) och är smooth som aldrig. Då dyker ante upp och börjar snacka massa om sitt sjuka bord. Hon drar... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
KungKroon Postad 18 Februari , 2010 Författare Rapport Share Postad 18 Februari , 2010 Antesvante alltså. Man är mitt uppe i ett samtal med massösen Frida (ni som vet vet) och är smooth som aldrig. Då dyker ante upp och börjar snacka massa om sitt sjuka bord. Hon drar... Allt blir bara värre när du inser att det kommer sluta med att Ante går hem med henne efter turreskepp Antar att du kör liveupdates? Länka plix! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ypsil0n Postad 18 Februari , 2010 Rapport Share Postad 18 Februari , 2010 Allt blir bara värre när du inser att det kommer sluta med att Ante går hem med henne efter turreskepp Antar att du kör liveupdates? Länka plix! http://www.pokermagazine.se/liverapportering/liverapportering/ept-koepenhamn-2010?page=0 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
KungKroon Postad 18 Februari , 2010 Författare Rapport Share Postad 18 Februari , 2010 http://www.pokermagazine.se/liverapportering/liverapportering/ept-koepenhamn-2010?page=0 Tackar! Heja Sumpas och Ante! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
KungKroon Postad 18 Februari , 2010 Författare Rapport Share Postad 18 Februari , 2010 För några veckor sedan hustlade jag in mig i ett gäng med polare som skulle till Sälen en vecka den 7e mars. Tänkte åka en hel del snowboard innan det, så jag inte dör första dagen. Nu insåg jag att vi åker om två veckor. GGWP Kroonan! Edit: Kan vi inte gemensamt bestämma något kul som Ulaf ska skriva i updaten. Han får $50 om han gör det Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
AnteSvante Postad 18 Februari , 2010 Rapport Share Postad 18 Februari , 2010 Antesvante alltså. Man är mitt uppe i ett samtal med massösen Frida (ni som vet vet) och är smooth som aldrig. Då dyker ante upp och börjar snacka massa om sitt sjuka bord. Hon drar... Haha du ska in o bräda Jeppsen altså Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
papiPope Postad 18 Februari , 2010 Rapport Share Postad 18 Februari , 2010 Antesvante alltså. Man är mitt uppe i ett samtal med massösen Frida (ni som vet vet) och är smooth som aldrig. Då dyker ante upp och börjar snacka massa om sitt sjuka bord. Hon drar... Tilt:lol: Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Juggler Postad 18 Februari , 2010 Rapport Share Postad 18 Februari , 2010 Antesvante alltså. Man är mitt uppe i ett samtal med massösen Frida (ni som vet vet) och är smooth som aldrig. Då dyker ante upp och börjar snacka massa om sitt sjuka bord. Hon drar... Är inte Frida ihop med Jesper Hougaard sen 90-talet typ? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
AnteSvante Postad 18 Februari , 2010 Rapport Share Postad 18 Februari , 2010 Är inte Frida ihop med Jesper Hougaard sen 90-talet typ? Jag trodde det var Jeppsen hon var med? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ulaf Postad 18 Februari , 2010 Rapport Share Postad 18 Februari , 2010 Är inte Frida ihop med Jesper Hougaard sen 90-talet typ? Ja Peter Jepsen, men och? och Ante, obv... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Juggler Postad 18 Februari , 2010 Rapport Share Postad 18 Februari , 2010 Dansk som dansk, var glada för att jag inte skrev Töfting. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
swahnroger Postad 18 Februari , 2010 Rapport Share Postad 18 Februari , 2010 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ulaf Postad 18 Februari , 2010 Rapport Share Postad 18 Februari , 2010 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Elitloppet Postad 19 Februari , 2010 Rapport Share Postad 19 Februari , 2010 Ja Peter Jepsen, men och? och Ante, obv... Läste inte jag i senaste PM att han dumpat henne när han var i Vegas o gift sig med en strippa istället? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ulaf Postad 19 Februari , 2010 Rapport Share Postad 19 Februari , 2010 Läste inte jag i senaste PM att han dumpat henne när han var i Vegas o gift sig med en strippa istället? Det var Andreas Hoivold. och hon var dealer Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
KungKroon Postad 19 Februari , 2010 Författare Rapport Share Postad 19 Februari , 2010 Det var Andreas Hoivold. och hon var golddigger FYP Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Roob Postad 19 Februari , 2010 Rapport Share Postad 19 Februari , 2010 bara jag som fassnar vid rövbilden när jag scrollar denna sida? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
KungKroon Postad 19 Februari , 2010 Författare Rapport Share Postad 19 Februari , 2010 bara jag som fassnar vid rövbilden när jag scrollar denna sida? Jag kan inte ens fortsätta scrolla ner, så jag ser inte ens ditt inlägg. Edit: Skriver inte heller. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
swahnroger Postad 19 Februari , 2010 Rapport Share Postad 19 Februari , 2010 bara jag som fassnar vid rövbilden när jag scrollar denna sida? Hade personligen föredragit kjol och ett par snygga skor, men visst Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
KungKroon Postad 19 Februari , 2010 Författare Rapport Share Postad 19 Februari , 2010 Sumpas: Ska rensa turren snabbt så jag hinner hem till hockeyn. På vägen hem ska jag spänna på två servitriser och kasta pengar på fattiga. Sen ska jag ta ett kaviarbad på rummet och skratta åt barn med aids. Så sa han inte alls, men ibland önskar jag att han var mer baller och inte så jävla snäll och ödmjuk. Spruta upp en champangeflaska en gång i livet, liksom! Det hade jag gjort iaf Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
pokerna22 Postad 19 Februari , 2010 Rapport Share Postad 19 Februari , 2010 Sumpas: Ska rensa turren snabbt så jag hinner hem till hockeyn. På vägen hem ska jag spänna på två servitriser och kasta pengar på fattiga. Sen ska jag ta ett kaviarbad på rummet och skratta åt barn med aids. Så sa han inte alls, men ibland önskar jag att han var mer baller och inte så jävla snäll och ödmjuk. Spruta upp en champangeflaska en gång i livet, liksom! Det hade jag gjort iaf hahah då får du se till att vinna någon gång så du får chansen imoo Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
KungKroon Postad 19 Februari , 2010 Författare Rapport Share Postad 19 Februari , 2010 hahah då får du se till att vinna någon gång så du får chansen imoo Jag vinner hela tiden. Jag är bara man nog att spendera mina vinster snabbt som fan. Köpte t.ex en färdigmat igår och ballade sönder med en stor läsk. Hela affären stannade upp och undrade vad som hände. Jag chillade fram till kassan och sa: "Tar det på kortet! Släng på ett paket tuggummi också. Inga jävla microstakes!" Alla började applådera och sen kom eye of the tiger i högtalarna. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Displeased Postad 19 Februari , 2010 Rapport Share Postad 19 Februari , 2010 Sumpas: Ska rensa turren snabbt så jag hinner hem till hockeyn. På vägen hem ska jag spänna på två servitriser och kasta pengar på fattiga. Sen ska jag ta ett kaviarbad på rummet och skratta åt barn med aids. Ödmjukare än så kan man väl knappast vara Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
smooger Postad 19 Februari , 2010 Rapport Share Postad 19 Februari , 2010 Jag vinner hela tiden. Jag är bara man nog att spendera mina vinster snabbt som fan. Köpte t.ex en färdigmat igår och ballade sönder med en stor läsk. Hela affären stannade upp och undrade vad som hände. Jag chillade fram till kassan och sa: "Tar det på kortet! Släng på ett paket tuggummi också. Inga jävla microstakes!" Alla började applådera och sen kom eye of the tiger i högtalarna. hahaha, snyggt Kroon! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
TotalFarsa Postad 19 Februari , 2010 Rapport Share Postad 19 Februari , 2010 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts