jacob1983 Postad 15 Februari , 2010 Rapport Share Postad 15 Februari , 2010 Såg riktigt fint ut ett tag. Sen kom helvetestimmen - obligatorisk för alla söndagsgrinders.Det största hoppet atm är ipokers månadsmille där jag sitter och myser på en 50k-stack. Slutat starta upp nu (sket tom i million), då jag är rätt mörbultad efter gårdagens gig i Nässjö. Funderar på om vi ska börja ta med oss fläktar eller kräva att det ska finnas där... Gissar på att det var runt 62 grader på scen igår. drack 2-3 liter vatten under gigget. rekord sas! Vad spelar du iför band? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
padrinosftw Postad 15 Februari , 2010 Rapport Share Postad 15 Februari , 2010 SUMPAS årets ”Rookie” http://www.pokermagazine.se/pokernyheter/nyheter/8356 Grattis, det är du värd. Omdöpning av dbn till Grattisboken eller något plz (= Och obv, gzyo! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
papiPope Postad 15 Februari , 2010 Rapport Share Postad 15 Februari , 2010 Grattis Sumpas! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
-PK- Postad 15 Februari , 2010 Rapport Share Postad 15 Februari , 2010 Stort grattis Sumpas! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Rebonius Postad 15 Februari , 2010 Rapport Share Postad 15 Februari , 2010 Nice one Sumpas! Vill även säga att jag tycker att du verkar ta vinsterna och framgången bra. Jag har hört att du ska ha fötterna på jorden och det är starkt efter en hissnande karriär. Creds till dig! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Bluwajt Postad 15 Februari , 2010 Rapport Share Postad 15 Februari , 2010 Nice one Sumpas!Vill även säga att jag tycker att du verkar ta vinsterna och framgången bra. Jag har hört att du ska ha fötterna på jorden och det är starkt efter en hissnande karriär. Creds till dig! +2 gratz Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
valterego Postad 15 Februari , 2010 Rapport Share Postad 15 Februari , 2010 Passar väl på att hi-jacka dagboken jag med och lägga ut en länk till Ett stort officiellt grattis från Poker.se! Grymt jobbat, och instämmer helt. Du tar framgångarna med en väldigt klädsam ödmjukhet. All cred! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
berghet Postad 15 Februari , 2010 Rapport Share Postad 15 Februari , 2010 Grattis grattis! Inte så oväntat dock! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
mr-flow Postad 15 Februari , 2010 Rapport Share Postad 15 Februari , 2010 +2 gratz Instämmer! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
KungKroon Postad 15 Februari , 2010 Författare Rapport Share Postad 15 Februari , 2010 Vad spelar du iför band? http://www.myspace.com/stormholdsweden Ibland börjar jag gråta lite smått när en OS-tävling är avgjord och vinnaren är lycklig och glad. Helt utan att skämmas! Grattis Sumpas Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
KungKroon Postad 16 Februari , 2010 Författare Rapport Share Postad 16 Februari , 2010 Gissningsvis har Mikael Renberg propbetat en stor summa med någon. Betet går ut på att han ska säga "kladd" i sändning minst fem gånger. GGWP Micke! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Roob Postad 16 Februari , 2010 Rapport Share Postad 16 Februari , 2010 haha faan, de har du rätt i... och hosta minst 3? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ulaf Postad 16 Februari , 2010 Rapport Share Postad 16 Februari , 2010 Ibland börjar jag gråta lite smått när en OS-tävling är avgjord och vinnaren är lycklig och glad. Helt utan att skämmas! plusettar Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
KungKroon Postad 16 Februari , 2010 Författare Rapport Share Postad 16 Februari , 2010 Nu kände jag att det var dags för namnbyte! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Roob Postad 16 Februari , 2010 Rapport Share Postad 16 Februari , 2010 Nu kände jag att det var dags för namnbyte! facebookgilla Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
cryddan Postad 16 Februari , 2010 Rapport Share Postad 16 Februari , 2010 grattis sumpas Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
NikLasVegas Postad 16 Februari , 2010 Rapport Share Postad 16 Februari , 2010 Kung Sumpas drar in Kroonor... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
pokerna22 Postad 18 Februari , 2010 Rapport Share Postad 18 Februari , 2010 Thx allihopa! Vidare till dag 2 av ept köpenhamn med lite drygt avg så ser fint ut. Sjukt sugen på både os hockeyn och sängen nu, iom att jag halvsomna ett par ggr medans jag skrev detta så lutar det nog åt att jag stannar kvar i sängen så man orkar klonka riktigt hårt imon =) Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
KungKroon Postad 18 Februari , 2010 Författare Rapport Share Postad 18 Februari , 2010 Heja Sumpas friskt humör Hoppas alla andra dör! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Whoosa Postad 18 Februari , 2010 Rapport Share Postad 18 Februari , 2010 Thx allihopa! Vidare till dag 2 av ept köpenhamn med lite drygt avg så ser fint ut. Sjukt sugen på både os hockeyn och sängen nu, iom att jag halvsomna ett par ggr medans jag skrev detta så lutar det nog åt att jag stannar kvar i sängen så man orkar klonka riktigt hårt imon =) Lycka till i dagens spel! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
AnteSvante Postad 18 Februari , 2010 Rapport Share Postad 18 Februari , 2010 Heja Sumpas friskt humörHoppas alla andra dör! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Juggler Postad 18 Februari , 2010 Rapport Share Postad 18 Februari , 2010 Heja ALLA forumiter! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
NikLasVegas Postad 18 Februari , 2010 Rapport Share Postad 18 Februari , 2010 vissa menar leva, men skriver dö... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
mr-flow Postad 18 Februari , 2010 Rapport Share Postad 18 Februari , 2010 gl! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
-PK- Postad 18 Februari , 2010 Rapport Share Postad 18 Februari , 2010 "Fel i counten. Sumpas är chipleader" lol, jobba på Sumpas Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts