pokerna22 Postad 14 September , 2009 Rapport Share Postad 14 September , 2009 Hur mycket trodde du att du cashat då? Bad beat att vakna? /SK Har för mig jag busta typ 20 pers in i itm, men hade säkert kunnat drömma ihop ngt bättre Nu blir det sägnen på riktigt så man förhoppningsvis klarnar till lite i huvudet. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
KungKroon Postad 14 September , 2009 Författare Rapport Share Postad 14 September , 2009 öh.. vafan händer??? Gick du å la dig fast du var kvar i 1k? E de bust nu? Varför är det billigare på ÖoB? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Lisa87 Postad 14 September , 2009 Rapport Share Postad 14 September , 2009 skojjig läsning Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Kidder Postad 14 September , 2009 Rapport Share Postad 14 September , 2009 Hehe, tungt och va nattgrinder..... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
KungKroon Postad 15 September , 2009 Författare Rapport Share Postad 15 September , 2009 Eftersom jag inte spelar särsklit mycket poker just nu, så känner jag att jag bör hitta på nåt annat sätt att hålla dagboksspänningen uppe (om det inte räcker med Sumpas storklonkar till höger och vänster). Därför kommer här den första av många dagliga "dagens tilt/filt". Dagens tilt: Folk i publiken som säger "Sccchhhhh" under en tennismatch. Dagens filt: Min mormor. Hon är jättesnäll! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
KungKroon Postad 16 September , 2009 Författare Rapport Share Postad 16 September , 2009 Imorgon drar jag till Uppsala på knullresa. Ska bli skönt! Dagens tilt: 7e hålet på Lannas pay and play. Dagens filt: 4e hålet på Lannas pay and play. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
cryddan Postad 16 September , 2009 Rapport Share Postad 16 September , 2009 gått och blivit storgolfare? Isf får vi ta en match på Bökhults berömda banor någon gång, riktigt softa och det finns fina tiltbanor om man vill slänga (diverse klubbor/bollar..you name it).. runt omkring sig ha d! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
KungKroon Postad 16 September , 2009 Författare Rapport Share Postad 16 September , 2009 gått och blivit storgolfare? Isf får vi ta en match på Bökhults berömda banor någon gång, riktigt softa och det finns fina tiltbanor om man vill slänga (diverse klubbor/bollar..you name it).. runt omkring sig ha d! låter bra! Vad sägs om onsdag om två veckor? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
KungKroon Postad 17 September , 2009 Författare Rapport Share Postad 17 September , 2009 Ett kort tågpass med instabilt nät slutar 1bi upp. Bara lo2! Sjukt intressant/galen kvinna från USA här på tåget. Historien kommer på lördag för nu tar batteriet sl... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
cryddan Postad 17 September , 2009 Rapport Share Postad 17 September , 2009 låter bra! Vad sägs om onsdag om två veckor? kan nog alla dagar i stort sett efter jobbet dvs 16.00, bara höra av sig när du är hemma och sugen:-) btw, vad händer i uppsala? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
pokerna22 Postad 17 September , 2009 Rapport Share Postad 17 September , 2009 Jag vill också golfa! Ska nog hem en vardag inom närmaste två veckorna så kanske går att ordna ngt?!?? Spelade i tisdags och bubbla nästan varje turre Spel idag igen, sprungit och spelat rätt dåligt + alldeles för många bord mtp att några var omaha. Tror inte jag orkar regga omaha 2k om jag inte typ tripplar i 500r. Inte så sugen på att entabla hela natten samt lär vara donator i den turren. MTTs kommer nog mestadels grindas på söndagar framöver och kanske inte starta upp hela natten utan att man behåller lite dygnsrythm. Tycker det sliter för mycket både på huvudet och kroppen att grinda som jag gjort senaste två månaderna, spec under wcoop då det mot vad jag är van vid blivit en del sjuka spelpass. Innan såg jag fram emot att grinden och tyckte i princip alltid det var roligt att spela. Senaste månaden har det ofta känns segt även om det gått riktigt jävla bra. Spelat alltför mycket autopilot och inte alltid tänkt igenom besluten men fortsatt spela rätt mycket endå då man ju inte kunde missa wcoop. Ska ta och njuta av att ha sprungit så bra som jag gjort (först ska obv wcoop ME skeppas också) samt lägga ner tid på en del andra projekt som jag varit sugen på. Snart ett år sedan jag fick för mig att jag skulle bli bäst på omaha och aktier/trading så börjar bli dags att röra på sig där... Kan även hända att jag ökar några % i skolan Tror och hoppas på att omahan och framförallt tradingen långsiktigt ska kunna leverera iaf mer ev$/h än mitt MTT spel kommer kunna göra samt att arbetstiderna är bättre och mycket mer flexibla. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
pokerna22 Postad 17 September , 2009 Rapport Share Postad 17 September , 2009 Duktig på poker som man är så tvåtablar jag och efter att ha varvat internet ett par ggr upptäckte jag att det var en del obesvarat här. söt dialekt =) Känner du Annie oliv? Haha mm får bli att spendera mycket $ på röstcoacing efter att ha hört den interjuvn Kan inte säga att jag gör, hade dock en tennislärare in the old days som hette oliv, kan varit hon lr släkting kommer inte ihåg då man börjar bli gammal... En i min gamla klass är iaf kusin lr liknande med henne. nice radio Vad har du köpt sedan vinsten? Lär inte direkt kvalificera mig som någon baller då det mest blivit mat lol Tror knappt jag slaskköpt något, tom vägrat köpa skumpa trots ett jävla tjat från vissa Men fick batteriet bytt på min bil idag (klonkade gratis tack vare någon go garanti) så imon kommer det bli dyrare då jag även är helledig från skolan. hahaha då¨röstar jag på ...NYA SKOR! Check, iofs väldigt standard för mig, tror jag har nästan 20 par ala detta året eltandborste är viktigast av allt i slutändan Sant, införskaffat sedan länge Jag röstar på att du ska spela bort pengarna. Gör mitt bästa "Hur många var ni med på slutet?":roll: Lagom många?!?, var rätt sugen på att dra den kommentaren, men mormor skulle lyssna så det var lika bra att uppföra sig.. Härligt att höra lite småländska igen. Ingen shoutout till PF? Grattis förresten! Tack, den sparar jag tills jag skeppat ME EDIT: ser ut att kunna hitta upp ur hålet då de två jag har igång går fint 1/27 i ipoker 200r samt 2/15 i boss 50r Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
SoderKrippa Postad 17 September , 2009 Rapport Share Postad 17 September , 2009 Klonk upcoming dårå. gl! /SK Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
nordkvist Postad 17 September , 2009 Rapport Share Postad 17 September , 2009 glgl Tycker om din satsning också! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
KungKroon Postad 18 September , 2009 Författare Rapport Share Postad 18 September , 2009 Golf ska styras upp om ett tag alltså! gött! Sitter i uppsala och softar nu. Ang vad jag skrev om denna resan, så känns det i efterhand sjukt barnsligt och fjantigt. Tänkte väl antagligen att jag skulle visa hela PF vilken man jag var... men men, man lär sig av sina misstag och här editeras ingenting!! ^^ Ikväll blir det bio (inglourious basterds) och kanske tar mig i kragen och bjuder på nån lite finare matbit efteråt. Jag tror att jag skulle kunna vara den minst snobbiga människan i världen, men efter allt jag skriver här får jag nästan lämna över titeln. Golf och fina matbitar. Vilka jävla snobbfjanterier Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
KungKroon Postad 18 September , 2009 Författare Rapport Share Postad 18 September , 2009 Mest för att övertyga mig själv att jag inte börjar bli snobbig, bjuder jag här på skitig, fantastisk VIKINGMETAL!!! Underbart band ENSIFERUM:h: Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
nutshellcracker Postad 18 September , 2009 Rapport Share Postad 18 September , 2009 Golf ska styras upp om ett tag alltså! gött!Sitter i uppsala och softar nu. Ang vad jag skrev om denna resan, så känns det i efterhand sjukt barnsligt och fjantigt. Tänkte väl antagligen att jag skulle visa hela PF vilken man jag var... men men, man lär sig av sina misstag och här editeras ingenting!! ^^ Blev ingen flottstångsåkning alltså.... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
KungKroon Postad 18 September , 2009 Författare Rapport Share Postad 18 September , 2009 Blev ingen flottstångsåkning alltså.... haha jodå, men tycker bara att jag uttryckte mig fjantigt Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
KungKroon Postad 18 September , 2009 Författare Rapport Share Postad 18 September , 2009 Dagens tilt: Jag har mer WoW-abstinens än poker-abstinens (ja, jag började för en månad sen. Döm mig gärna ) Dagens filt: Det lagas just nu mat, och jag blev ombedd att inte hjälpa till Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Juggler Postad 18 September , 2009 Rapport Share Postad 18 September , 2009 Man kanske tjänar mer som goldfarmer i WoW än att spela poker. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
jkkman Postad 18 September , 2009 Rapport Share Postad 18 September , 2009 Man kanske tjänar mer som goldfarmer i WoW än att spela poker. beror väl lite på vad man är bra på. Frågan är om man inte har ett roligare liv som goldfarmer i alla fall... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
nordkvist Postad 18 September , 2009 Rapport Share Postad 18 September , 2009 Dagens tilt: Jag har mer WoW-abstinens än poker-abstinens (ja, jag började för en månad sen. Döm mig gärna ) Varför? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
pokerna22 Postad 18 September , 2009 Rapport Share Postad 18 September , 2009 Varför? +1 Hade du inte börjat träna hade jag förbjudigt dig från att hålla på med sådannt Skeppade ipokers 200r för typ 13k igår och ft bubblade boss 50r så även om jag var inne en del i 500r och busta en step 6 blev det ett fint plus. Var runt och kollade bilar idag och sjukt vad fina det finns, kommer hålla på att porrsurfa framför http://www.mobile.de närmaste veckorna. Ev blir det grind ikväll, kommer ångra mig efter att ha förlorat första 30/70 men verkar rätt dött med aktiviteter och vill ju jobba ihop till lite go extrautrustning. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Jamton Postad 18 September , 2009 Rapport Share Postad 18 September , 2009 Har armbandet kommit än?=) Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
cryddan Postad 18 September , 2009 Rapport Share Postad 18 September , 2009 Jag vill också golfa! Ska nog hem en vardag inom närmaste två veckorna så kanske går att ordna ngt?!?? klart det går ordna, bara skrika till när ni är hemma så kör vi! ps. bra quote det blev, men orkar inte ändra..live with it! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts