Gå till innehåll

KungKroon, fyra hästgubbar och Miketimes höns


KungKroon

Recommended Posts

grindat lite PLO idag och upp $3k så täppt igen gårdagens hål lite iaf, sprungit bra men känns som man har rätt bra edge även om jag ofta ångrar mig 1sec efter jag tryckt på betknappen.

 

Nu blir det step + turbogrind, troligvis lite PLO också om huvudet orkar med

tilt medans jag skriver detta så flippa jag ur mig ur en step så nästan tebacks på +-0 idag:-(

 

postar en omaha hh som jag blir rätt förvirrad i, motståndaren verkar smått donkig utav sig

 

FullTiltPoker Game #12446134223: Table Pistol (6 max) - $2/$4 - Pot Limit Omaha Hi - 14:45:23 ET - 2009/05/26

Seat 1: Sumpas ($623.60)

Seat 2: hase0801 ($421.40)

Seat 3: JIMT28 ($181)

Seat 4: RalphPin ($400)

Seat 5: Epiphany86 ($671.90)

Seat 6: GraND KeD ($484)

Sumpas posts the small blind of $2

hase0801 posts the big blind of $4

The button is in seat #6

*** HOLE CARDS ***

Dealt to Sumpas 5 of Spades6 of Clubs6 of Diamonds3 of Clubs

JIMT28 folds

RalphPin folds

Epiphany86 folds

GraND KeD raises to $14

Sumpas raises to $46

hase0801 folds

GraND KeD has 15 seconds left to act

GraND KeD calls $32

*** FLOP *** 6 of HeartsJack of Clubs7 of Clubs

Sumpas has 15 seconds left to act

Sumpas bets $72

GraND KeD calls $72

*** TURN *** 6 of HeartsJack of Clubs7 of Clubs10 of Hearts

Sumpas checks

GraND KeD has 15 seconds left to act

GraND KeD bets $125

Sumpas???

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • Svars 3,9k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Tycker den verkar bra och kommer nog hålla 5+ år för dina behov, det enda jag skulle byta är chassit som är väldigt högljutt pga av att det är gjort så att man kan sätta fläktar överallt. Byt det till Antec P182 så blir du nöjd.

 

Mvh

 

Härligt, tackar för hjälpen, ska ta och ringa och kolla me dem imon då chassit inte fanns med som standard konfigalternativ

 

Micha säger att datorn e profit nation :mrgreen:

:-)

 

 

Grindat idag och slutar typ +-0 efter + på omaha, bust en step.

Kom 7a i ipokers 50k och 10 i partys 30k efter småäckliga händer på slutet. Men känner på mig att klonkskillzen ligger och vilar till ecoop ME nästa helg:mrgreen:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Kom 7a i samma turre som KungKroon kom 7a i igår och 10 i partys 30k efter småäckliga händer på slutet. Men känner på mig att klonkskillzen ligger och vilar till ecoop ME nästa helg:mrgreen:

 

FYP! (lärde mig precis vad det betydde och ville använda det på nåt sätt) :mrgreen:

 

En eisenhower1-film nu (rekommenderas) och sen sömn.

 

Stay shajnis :h:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Kanske kör några turbos ikväll ändå, pga brist på aktiviteter. Sov 09:30-12:30, så kanske inte ultimat att lira...

 

Har dessutom fått bad case of musarm. :rolleyes: Bör nog egentligen inte spela förrän söndag...

 

Repet gick bra och alla är laddade inför lördagens gig. Nån festival i Svenljunga, med inbokad efterfest. Lär vara lagom pepp på söndag sen.

 

Bör göra nåt åt mina dagliga rutiner också. Standard dag består av uppstigning runt 15:00, pizza till frukost, sen grind eller rep. Avrundar med några timmar serier.

Ett fantastiskt liv som jag egentligen inte alls vill ändra på, men mamma har sagt att det inte är nyttigt :-(

 

 

Blir det ingen utgång under Gisledagarna då eller? :-)

 

 

GL och fortsätt klonka both of you!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Antagligen inte.. Vissa i bandet var sugna på att dra till gvd direkt efter gigget för å festa här. Får se hur de blir :-P

 

well, gvd-dagarna är inte som det en gång var. Känns riktigt uselt om jag ska vara helt ärlig. Tror faktiskt inte du missar mycket mer än fulla 14-åringar och spyor :mrgreen:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Sitta inne och löka på lördagar verkar vara de som gäller om man ska klonka...

 

Har 2x CL i stars 300fo me drygt 30 kvar, ligger även 2a i 300 fo på party och riktigt bra me i 1k omaha rebuy på ipoker samt 300fo på FTP:mrgreen:

 

EDIT bara för de så jinxa jag mig själv och loosa q-q mot k-q för fet pott poå ftp och busta en djup speed 7-7 mot 8-8 inom 37sec efter jag posta:-(

 

EDIT2: så halvtilta jag bort 1/3 av stacken på stars mot en äckeltomte

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Sitta inne och löka på lördagar verkar vara de som gäller om man ska klonka...

 

Har 2x CL i stars 300fo me drygt 30 kvar, ligger även 2a i 300 fo på party och riktigt bra me i 1k omaha rebuy på ipoker samt 300fo på FTP:mrgreen:

 

EDIT bara för de så jinxa jag mig själv och loosa q-q mot k-q för fet pott poå ftp och busta en djup speed 7-7 mot 8-8 inom 37sec efter jag posta:-(

 

EDIT2: så halvtilta jag bort 1/3 av stacken på stars mot en äckeltomte

 

Gl i party/ Antes08

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

tyty, bor vid universitet ungefär, själv?

 

update leder party med 5kvar,

även ft i 300fo där jag ligger2/9

samt 4/23 i ECOOP

:-)

Bor en bit utanför, flyttar dock in till drottninggatan imorgon (eller idag blir det ju), så ska bli skönt. Vad studerar du? Sick om du FT:ar alla tre :lol: GL ännu en gång.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...