Gå till innehåll

KungKroon, fyra hästgubbar och Miketimes höns


KungKroon

Recommended Posts

  • Svars 3,9k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

WHIning time

Sinnes kall idag, 14e i ipokers highroller, 11 i betfairs 20k och bubblat två av två steps so far

Blivit utdragen i så många CL och topp 5 potter så adsadaf

Brukar ju leva på att dra ut och när det är tvärtom går de ju som de går:rolleyes:

 

Blir ju inte segare än så här iaf:-)

Har en step kvar och klonkar jag den så hittar jag faktist +et idag, dock redan fått två överpar knäckta i den så jag hoppas inte på för mycket...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Snyggt där med 77..

själv hade jag nog inte hittat all in synen med 77 efter raise och re-raise

 

Marginellt, men jag ser mig själv som typ 45/55 mot hans pushrange och räknar med att openraisen är döda pengar 85% typ. Med 9 BBs får jag nog in det där med 77+ och AJs+. Kanske t.o.m lite bredare...

 

Edit: Det är dessutom ett välkänt faktum att AJ aldrig vinner flippar :mrgreen:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Marginellt, men jag ser mig själv som typ 45/55 mot hans pushrange och räknar med att openraisen är döda pengar 85% typ. Med 9 BBs får jag nog in det där med 77+ och AQs+. Kanske t.o.m lite bredare...

 

Edit: Det är dessutom ett välkänt faktum att AJ aldrig vinner flippar :mrgreen:

 

FYP

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

synd igår, du hade nog behövt mig på railen:-P

 

Min dator samarbetar dåligt nuförtiden, så kollat runt lite på en ny..

http://www.komplett.se/k/ci.aspx?sku=10386

 

Detta är den jag funderar på, med 6 gb ram.

har inte följt utveklingen senste tiden så har dålig koll på processor, grafikkort mm.

 

Kommentera gärna den eller droppa andra förslag:-D

Inte några jättekrav vad de gäller dator men tänkte unna mig en som håller ett tag. Förhoppningsvis får jag även pt3 att funka samtidigt som jag grindar på den nya datan, så jag kan posta lite hhs o annat trevligt

 

Fö blir det ingen turregrind ikväll, iofs kanske kör lite turbos, steps osv om jag inte har något bättre för mig

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

synd igår, du hade nog behövt mig på railen:-P

 

Min dator samarbetar dåligt nuförtiden, så kollat runt lite på en ny..

http://www.komplett.se/k/ci.aspx?sku=10386

 

Detta är den jag funderar på, med 6 gb ram.

har inte följt utveklingen senste tiden så har dålig koll på processor, grafikkort mm.

 

Kommentera gärna den eller droppa andra förslag:-D

Inte några jättekrav vad de gäller dator men tänkte unna mig en som håller ett tag. Förhoppningsvis får jag även pt3 att funka samtidigt som jag grindar på den nya datan, så jag kan posta lite hhs o annat trevligt

 

Fö blir det ingen turregrind ikväll, iofs kanske kör lite turbos, steps osv om jag inte har något bättre för mig

 

Tycker den verkar bra och kommer nog hålla 5+ år för dina behov, det enda jag skulle byta är chassit som är väldigt högljutt pga av att det är gjort så att man kan sätta fläktar överallt. Byt det till Antec P182 så blir du nöjd.

 

Mvh

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Kanske kör några turbos ikväll ändå, pga brist på aktiviteter. Sov 09:30-12:30, så kanske inte ultimat att lira...

 

Har dessutom fått bad case of musarm. :rolleyes: Bör nog egentligen inte spela förrän söndag...

 

Repet gick bra och alla är laddade inför lördagens gig. Nån festival i Svenljunga, med inbokad efterfest. Lär vara lagom pepp på söndag sen.

 

Bör göra nåt åt mina dagliga rutiner också. Standard dag består av uppstigning runt 15:00, pizza till frukost, sen grind eller rep. Avrundar med några timmar serier.

Ett fantastiskt liv som jag egentligen inte alls vill ändra på, men mamma har sagt att det inte är nyttigt :-(

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Kanske kör några turbos ikväll ändå, pga brist på aktiviteter. Sov 09:30-12:30, så kanske inte ultimat att lira...

 

Har dessutom fått bad case of musarm. :rolleyes: Bör nog egentligen inte spela förrän söndag...

 

Repet gick bra och alla är laddade inför lördagens gig. Nån festival i Svenljunga, med inbokad efterfest. Lär vara lagom pepp på söndag sen.

 

Bör göra nåt åt mina dagliga rutiner också. Standard dag består av uppstigning runt 15:00, pizza till frukost, sen grind eller rep. Avrundar med några timmar serier.

Ett fantastiskt liv som jag egentligen inte alls vill ändra på, men mamma har sagt att det inte är nyttigt :-(

 

Youtubelänk eller ngt till bandet får du ju posta!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...