pokerna22 Postad 26 Maj , 2009 Rapport Share Postad 26 Maj , 2009 grindat lite PLO idag och upp $3k så täppt igen gårdagens hål lite iaf, sprungit bra men känns som man har rätt bra edge även om jag ofta ångrar mig 1sec efter jag tryckt på betknappen. Nu blir det step + turbogrind, troligvis lite PLO också om huvudet orkar med tilt medans jag skriver detta så flippa jag ur mig ur en step så nästan tebacks på +-0 idag:-( postar en omaha hh som jag blir rätt förvirrad i, motståndaren verkar smått donkig utav sig FullTiltPoker Game #12446134223: Table Pistol (6 max) - $2/$4 - Pot Limit Omaha Hi - 14:45:23 ET - 2009/05/26 Seat 1: Sumpas ($623.60) Seat 2: hase0801 ($421.40) Seat 3: JIMT28 ($181) Seat 4: RalphPin ($400) Seat 5: Epiphany86 ($671.90) Seat 6: GraND KeD ($484) Sumpas posts the small blind of $2 hase0801 posts the big blind of $4 The button is in seat #6 *** HOLE CARDS *** Dealt to Sumpas JIMT28 folds RalphPin folds Epiphany86 folds GraND KeD raises to $14 Sumpas raises to $46 hase0801 folds GraND KeD has 15 seconds left to act GraND KeD calls $32 *** FLOP *** Sumpas has 15 seconds left to act Sumpas bets $72 GraND KeD calls $72 *** TURN *** Sumpas checks GraND KeD has 15 seconds left to act GraND KeD bets $125 Sumpas??? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
KungKroon Postad 26 Maj , 2009 Författare Rapport Share Postad 26 Maj , 2009 Youtubelänk eller ngt till bandet får du ju posta! http://www.myspace.com/stormholdsweden Riktigt gamla inspelningar, som låter crap (helgardering där:shock: ). Ska in i studio relativt snart för EP-inspelning ^^ Jag väljer att inte ge mig in i omahahanden, då jag är fisk Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
wheelinho Postad 26 Maj , 2009 Rapport Share Postad 26 Maj , 2009 Jag kan knappt omaha men är rätt säker på att den 3b inte är bra. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
KungKroon Postad 27 Maj , 2009 Författare Rapport Share Postad 27 Maj , 2009 Det blev hårdgrind ikväll, med ECOOP#3 $109 turbo rebuy som största dragplåstret. Precis hemkommen från rep med ett sidoprojekt, så e lite småseg, med nu peppar vi Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
KungKroon Postad 27 Maj , 2009 Författare Rapport Share Postad 27 Maj , 2009 Vann en partyspeed för $1,5k, och kvar i 3 turrar. 62/106 ECOOP#3 197/307 $80kGtd 14/64 $1091r1a Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
KungKroon Postad 27 Maj , 2009 Författare Rapport Share Postad 27 Maj , 2009 Cashade $600 i ECOOP för ännu ett minidagsplus Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
pokerna22 Postad 28 Maj , 2009 Rapport Share Postad 28 Maj , 2009 Tycker den verkar bra och kommer nog hålla 5+ år för dina behov, det enda jag skulle byta är chassit som är väldigt högljutt pga av att det är gjort så att man kan sätta fläktar överallt. Byt det till Antec P182 så blir du nöjd. Mvh Härligt, tackar för hjälpen, ska ta och ringa och kolla me dem imon då chassit inte fanns med som standard konfigalternativ Micha säger att datorn e profit nation Grindat idag och slutar typ +-0 efter + på omaha, bust en step. Kom 7a i ipokers 50k och 10 i partys 30k efter småäckliga händer på slutet. Men känner på mig att klonkskillzen ligger och vilar till ecoop ME nästa helg:mrgreen: Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
-xfx- Postad 28 Maj , 2009 Rapport Share Postad 28 Maj , 2009 trevligt, lycka till! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
KungKroon Postad 28 Maj , 2009 Författare Rapport Share Postad 28 Maj , 2009 Kom 7a i samma turre som KungKroon kom 7a i igår och 10 i partys 30k efter småäckliga händer på slutet. Men känner på mig att klonkskillzen ligger och vilar till ecoop ME nästa helg:mrgreen: FYP! (lärde mig precis vad det betydde och ville använda det på nåt sätt) En eisenhower1-film nu (rekommenderas) och sen sömn. Stay shajnis Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
AnteSvante Postad 28 Maj , 2009 Rapport Share Postad 28 Maj , 2009 wow hur har jag missat denna? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
cryddan Postad 28 Maj , 2009 Rapport Share Postad 28 Maj , 2009 Kanske kör några turbos ikväll ändå, pga brist på aktiviteter. Sov 09:30-12:30, så kanske inte ultimat att lira... Har dessutom fått bad case of musarm. Bör nog egentligen inte spela förrän söndag... Repet gick bra och alla är laddade inför lördagens gig. Nån festival i Svenljunga, med inbokad efterfest. Lär vara lagom pepp på söndag sen. Bör göra nåt åt mina dagliga rutiner också. Standard dag består av uppstigning runt 15:00, pizza till frukost, sen grind eller rep. Avrundar med några timmar serier. Ett fantastiskt liv som jag egentligen inte alls vill ändra på, men mamma har sagt att det inte är nyttigt Blir det ingen utgång under Gisledagarna då eller? GL och fortsätt klonka both of you! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
KungKroon Postad 28 Maj , 2009 Författare Rapport Share Postad 28 Maj , 2009 Blir det ingen utgång under Gisledagarna då eller? GL och fortsätt klonka both of you! Antagligen inte.. Vissa i bandet var sugna på att dra till gvd direkt efter gigget för å festa här. Får se hur de blir Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
KungKroon Postad 28 Maj , 2009 Författare Rapport Share Postad 28 Maj , 2009 Är sjukt trött idag, men kör nog några turbos ändå. Anledningen är att jag nu endast ligger 27 poäng ifrån sumpas på p5. Har aldrig varit förbi, så nu jävlar! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
cryddan Postad 28 Maj , 2009 Rapport Share Postad 28 Maj , 2009 Antagligen inte.. Vissa i bandet var sugna på att dra till gvd direkt efter gigget för å festa här. Får se hur de blir well, gvd-dagarna är inte som det en gång var. Känns riktigt uselt om jag ska vara helt ärlig. Tror faktiskt inte du missar mycket mer än fulla 14-åringar och spyor Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
pokerna22 Postad 30 Maj , 2009 Rapport Share Postad 30 Maj , 2009 Sitta inne och löka på lördagar verkar vara de som gäller om man ska klonka... Har 2x CL i stars 300fo me drygt 30 kvar, ligger även 2a i 300 fo på party och riktigt bra me i 1k omaha rebuy på ipoker samt 300fo på FTP:mrgreen: EDIT bara för de så jinxa jag mig själv och loosa q-q mot k-q för fet pott poå ftp och busta en djup speed 7-7 mot 8-8 inom 37sec efter jag posta:-( EDIT2: så halvtilta jag bort 1/3 av stacken på stars mot en äckeltomte Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
AnteSvante Postad 30 Maj , 2009 Rapport Share Postad 30 Maj , 2009 Sitta inne och löka på lördagar verkar vara de som gäller om man ska klonka... Har 2x CL i stars 300fo me drygt 30 kvar, ligger även 2a i 300 fo på party och riktigt bra me i 1k omaha rebuy på ipoker samt 300fo på FTP:mrgreen: EDIT bara för de så jinxa jag mig själv och loosa q-q mot k-q för fet pott poå ftp och busta en djup speed 7-7 mot 8-8 inom 37sec efter jag posta:-( EDIT2: så halvtilta jag bort 1/3 av stacken på stars mot en äckeltomte Gl i party/ Antes08 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
pokerna22 Postad 30 Maj , 2009 Rapport Share Postad 30 Maj , 2009 Gl i party/ Antes08 tyty, får önska desamma:-D Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
AnteSvante Postad 30 Maj , 2009 Rapport Share Postad 30 Maj , 2009 ser ju bra ut det här=) Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
pokerna22 Postad 30 Maj , 2009 Rapport Share Postad 30 Maj , 2009 ser ju bra ut det här=) de gör det, ser fram emot lite finalbordscoulusion;-) Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
AnteSvante Postad 30 Maj , 2009 Rapport Share Postad 30 Maj , 2009 de gör det, ser fram emot lite finalbordscoulusion;-) hehe u got it8-) Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
pokerna22 Postad 30 Maj , 2009 Rapport Share Postad 30 Maj , 2009 Vann precis en riktigt trevlig pott i ECOOP så ligger 2/34 där, 40k$ till ettan:-) Leder även party me 14 kvar och ligger 6/13 på stars Borde ju inte gå att missa en go klonk idag:mrgreen: Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
freddyponken Postad 30 Maj , 2009 Rapport Share Postad 30 Maj , 2009 Vann precis en riktigt trevlig pott i ECOOP så ligger 2/34 där, 40k$ till ettan:-) Leder även party me 14 kvar och ligger 6/13 på stars Borde ju inte gå att missa en go klonk idag:mrgreen: GL, var i linköping bor du? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
pokerna22 Postad 30 Maj , 2009 Rapport Share Postad 30 Maj , 2009 GL, var i linköping bor du? tyty, bor vid universitet ungefär, själv? update leder party med 5kvar, även ft i 300fo där jag ligger2/9 samt 4/23 i ECOOP Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
freddyponken Postad 30 Maj , 2009 Rapport Share Postad 30 Maj , 2009 tyty, bor vid universitet ungefär, själv? update leder party med 5kvar, även ft i 300fo där jag ligger2/9 samt 4/23 i ECOOP Bor en bit utanför, flyttar dock in till drottninggatan imorgon (eller idag blir det ju), så ska bli skönt. Vad studerar du? Sick om du FT:ar alla tre GL ännu en gång. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
KungKroon Postad 30 Maj , 2009 Författare Rapport Share Postad 30 Maj , 2009 Kom hem från gvd-dagarna nu å e rätt full, men gogogo sumpas! du har rail på alla siter Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts