KungKroon Postad 23 Juli , 2010 Författare Rapport Share Postad 23 Juli , 2010 Grattis Sumpas! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
schumme Postad 23 Juli , 2010 Rapport Share Postad 23 Juli , 2010 Fick bevittna en äkta Hål-i-ett på golfbanan idag! 104 meter och ett träd hade inte en chans att stoppa golf-Jönsson!! Ser fram emot att bli bjuden på champange Polaren drog i en på en 305 meter par 4 för ett par veckor sedan medan folket framför fortfarande stod o putta, aningens sjukt haha... Men e man född med en hästsko i röven så... http://www.soderasensgk.se/extra/news/?module_instance=1&id=5386&navid&newscat&newslist Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Elitloppet Postad 23 Juli , 2010 Rapport Share Postad 23 Juli , 2010 Fick bevittna en äkta Hål-i-ett på golfbanan idag! 104 meter och ett träd hade inte en chans att stoppa golf-Jönsson!! Ser fram emot att bli bjuden på champange Slog han igenom trädet? Grattis Sumpas! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Joey Postad 23 Juli , 2010 Rapport Share Postad 23 Juli , 2010 Grattis Sumpas! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
bridge Postad 23 Juli , 2010 Rapport Share Postad 23 Juli , 2010 - Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
laewl Postad 23 Juli , 2010 Rapport Share Postad 23 Juli , 2010 Oscar, ta kontakt med mig! du är omöjlig att få tag på, vet att din mobil strular. Men det är ingen ursäkt! ( BTW: Kudden på tv:n var AWESOOOOOOOOME! ) Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
KungKroon Postad 23 Juli , 2010 Författare Rapport Share Postad 23 Juli , 2010 Polaren drog i en på en 305 meter par 4 för ett par veckor sedan medan folket framför fortfarande stod o putta, aningens sjukt haha... Men e man född med en hästsko i röven så... http://www.soderasensgk.se/extra/news/?module_instance=1&id=5386&navid&newscat&newslist Hahaha jävlar va sjukt Slog han igenom trädet? Obv Oscar, ta kontakt med mig! du är omöjlig att få tag på, vet att din mobil strular. Men det är ingen ursäkt! ( BTW: Kudden på tv:n var AWESOOOOOOOOME! ) Jag får inte in ongamehänderna i HM. Kollat på lite instruktionsvideor, men blir inte klokare. Sökvägen (Oscar > appdata > local > P5 > Goalwin > handhistory+subfolders) ska stämma. I den mappen ligger ett dokument som heter handhistory. Spelade några microhänder för 12h sen som nu verkar ha försvunnit. Sen lirade jag några till nu som finns där. Antar att HHs bara sparas i några timmar, men vet inte om det kan ha något att göra med problemet. HEEELP!! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
KungKroon Postad 24 Juli , 2010 Författare Rapport Share Postad 24 Juli , 2010 Hej. Inledde solodagbokandet med rekord i händer, timmar och back. Har lirat sen 02.00 inatt med en paus på typ 2h för att åka till donken plus trip in the w00ds med Micha. Dagen har varit oerhört jobbig, men jag har ändå spelat riktigt bra och lyckats hålla en god stämning i mitt stackars huvud. Nu ska jag ägna resten av dagen åt att inte förstå hur mycket jag har backat. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Starfitter Postad 24 Juli , 2010 Rapport Share Postad 24 Juli , 2010 nu kan jag äntligen börja följa dagboken utan att dö av fattigdomskomplex:rolleyes: gogogogogoogogokuuuuungeN! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
KungKroon Postad 24 Juli , 2010 Författare Rapport Share Postad 24 Juli , 2010 nu kan jag äntligen börja följa dagboken utan att dö av fattigdomskomplex:rolleyes: gogogogogoogogokuuuuungeN! Tyty! Nu får du istället kämpa mot samvetet när du läser hur fattig jag kommer bli ^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Elitloppet Postad 24 Juli , 2010 Rapport Share Postad 24 Juli , 2010 Vad gjorde du och Micha i skogen? Låter äckligt Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
KungKroon Postad 24 Juli , 2010 Författare Rapport Share Postad 24 Juli , 2010 Vad gjorde du och Micha i skogen? Låter äckligt Vi var på väg hem från donken när jag sa att en skogsväg såg intressant ut. Micha svängde in asap, and we never looked back! Vi var på upptäcksfärd i nästan en timme och hade skitmysigt. Stannade vid ett kalhygge och rökte medan vi kollade vart vi var på google maps och ristade in M <3 O med en pinne i marken. Standard lördag. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Elitloppet Postad 24 Juli , 2010 Rapport Share Postad 24 Juli , 2010 Det sorgliga är väl att det faktiskt är en standard lördag i Gislaved. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
KungKroon Postad 26 Juli , 2010 Författare Rapport Share Postad 26 Juli , 2010 Datorn kraschade i förrgår, och jag har inte kvar mitt serial number till HM. Vad göra? Skämt om flingor undanbedes Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
jo_ocke Postad 26 Juli , 2010 Rapport Share Postad 26 Juli , 2010 Datorn kraschade i förrgår, och jag har inte kvar mitt serial number till HM. Vad göra? Skämt om flingor undanbedes skriv till deras support. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
KungKroon Postad 26 Juli , 2010 Författare Rapport Share Postad 26 Juli , 2010 skriv till deras support. Gjorde det, men sen hittade jag koden i ett gammalt mail Allt verkar funka som det ska, förutom att jag inte får upp HUDen. Semikollat i FAQ, men hade varit gött om någon här hade koll på vad problemet kan vara Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
jo_ocke Postad 26 Juli , 2010 Rapport Share Postad 26 Juli , 2010 Vilken sida är det? På ongame var jag tvungen att lokalisera borden med hjälp av table finder. Räckte att göra de på ett bord sen fungerade det som vanligt. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
NikLasVegas Postad 26 Juli , 2010 Rapport Share Postad 26 Juli , 2010 Två saker... Igår spelade jag schack och tittade på tour de france. I hörnet på tvn såg man namnen på alla deltagare. En hette K.Kroon. Då brister min IRLkompis ut: KungKroon! Han har väl fått sin beskärda del av pf-historier han också Vad ska man söka på om man vill hitta nidronlåten på youtube? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
MikeTime Postad 26 Juli , 2010 Rapport Share Postad 26 Juli , 2010 Detta är resultatet av en natt med alldeles för lite att göra: Ta emot min hyllning med ett leende på läpparna, Leo. Allt är obv gjort med glimten i ögat Vad ska man söka på om man vill hitta nidronlåten på youtube? . Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
boman Postad 26 Juli , 2010 Rapport Share Postad 26 Juli , 2010 Sann Kung. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
KungKroon Postad 26 Juli , 2010 Författare Rapport Share Postad 26 Juli , 2010 Vilken sida är det? På ongame var jag tvungen att lokalisera borden med hjälp av table finder. Räckte att göra de på ett bord sen fungerade det som vanligt. Tyty, ska testa när jag inte ramlar ihop av trötthet Två saker... Igår spelade jag schack och tittade på tour de france. I hörnet på tvn såg man namnen på alla deltagare. En hette K.Kroon. Då brister min IRLkompis ut: KungKroon! Edit: Tack Mike =) Han har väl fått sin beskärda del av pf-historier han också Vad ska man söka på om man vill hitta nidronlåten på youtube? Ärad och hedrad att man är känd i NLVs IRL-krets Antar att K. Kroon var både snyggast, snabbast och cykligast? Sök på "En kärleksförklaring till Leoo" Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Metaddict Postad 27 Juli , 2010 Rapport Share Postad 27 Juli , 2010 Söderåsen var nog min favvobana när jag lirade golf Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
KungKroon Postad 27 Juli , 2010 Författare Rapport Share Postad 27 Juli , 2010 Kör en liten grillfest här i Gislaved imorgon kväll. Inte ens i närheten att vara värt bilturen för någon, men alla från PF är välkomna ändå Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Rooney Postad 27 Juli , 2010 Rapport Share Postad 27 Juli , 2010 Är det du som sitter o tar mina pengar? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
KungKroon Postad 27 Juli , 2010 Författare Rapport Share Postad 27 Juli , 2010 Är det du som sitter o tar mina pengar? Haha yes indeed! Om det inte hade varit för mitt fina löpande mot dig, så hade dagen sett extremt vidrig ut istället för bara vidrig PMar msn Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts