Gå till innehåll

KungKroon, fyra hästgubbar och Miketimes höns

KungKroon

Recommended Posts

• Svars 3,9k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Fick bevittna en äkta Hål-i-ett på golfbanan idag! 104 meter och ett träd hade inte en chans att stoppa golf-Jönsson!!

Ser fram emot att bli bjuden på champange :)

Polaren drog i en på en 305 meter par 4 för ett par veckor sedan medan folket framför fortfarande stod o putta, aningens sjukt haha...

Men e man född med en hästsko i röven så...

http://www.soderasensgk.se/extra/news/?module_instance=1&id=5386&navid&newscat&newslist

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Polaren drog i en på en 305 meter par 4 för ett par veckor sedan medan folket framför fortfarande stod o putta, aningens sjukt haha...

Men e man född med en hästsko i röven så...

http://www.soderasensgk.se/extra/news/?module_instance=1&id=5386&navid&newscat&newslist

Hahaha jävlar va sjukt :D

Slog han igenom trädet?

Obv

Oscar, ta kontakt med mig! du är omöjlig att få tag på, vet att din mobil strular. Men det är ingen ursäkt! ( BTW: Kudden på tv:n var AWESOOOOOOOOME! )

:S

Jag får inte in ongamehänderna i HM. Kollat på lite instruktionsvideor, men blir inte klokare.

Sökvägen (Oscar > appdata > local > P5 > Goalwin > handhistory+subfolders) ska stämma.

I den mappen ligger ett dokument som heter handhistory. Spelade några microhänder för 12h sen som nu verkar ha försvunnit. Sen lirade jag några till nu som finns där. Antar att HHs bara sparas i några timmar, men vet inte om det kan ha något att göra med problemet.

HEEELP!! :S

Länk till kommentar

Hej.

Inledde solodagbokandet med rekord i händer, timmar och back. Har lirat sen 02.00 inatt med en paus på typ 2h för att åka till donken plus trip in the w00ds med Micha.

Dagen har varit oerhört jobbig, men jag har ändå spelat riktigt bra och lyckats hålla en god stämning i mitt stackars huvud. Nu ska jag ägna resten av dagen åt att inte förstå hur mycket jag har backat.

Länk till kommentar

Vad gjorde du och Micha i skogen? Låter äckligt

Vi var på väg hem från donken när jag sa att en skogsväg såg intressant ut. Micha svängde in asap, and we never looked back! Vi var på upptäcksfärd i nästan en timme och hade skitmysigt. Stannade vid ett kalhygge och rökte medan vi kollade vart vi var på google maps och ristade in M <3 O med en pinne i marken. Standard lördag.

Länk till kommentar

Två saker...

Igår spelade jag schack och tittade på tour de france. I hörnet på tvn såg man namnen på alla deltagare. En hette K.Kroon. Då brister min IRLkompis ut: KungKroon!

Han har väl fått sin beskärda del av pf-historier han också :)

Vad ska man söka på om man vill hitta nidronlåten på youtube?

Länk till kommentar

Vilken sida är det?

På ongame var jag tvungen att lokalisera borden med hjälp av table finder.

Räckte att göra de på ett bord sen fungerade det som vanligt.

Tyty, ska testa när jag inte ramlar ihop av trötthet :P

Två saker...

Igår spelade jag schack och tittade på tour de france. I hörnet på tvn såg man namnen på alla deltagare. En hette K.Kroon. Då brister min IRLkompis ut: KungKroon!

Edit: Tack Mike =)

Han har väl fått sin beskärda del av pf-historier han också :)

Vad ska man söka på om man vill hitta nidronlåten på youtube?

Ärad och hedrad att man är känd i NLVs IRL-krets :mrgreen:

Antar att K. Kroon var både snyggast, snabbast och cykligast?

Sök på "En kärleksförklaring till Leoo" :)

Länk till kommentar