slowboy Postad 25 Maj , 2010 Rapport Share Postad 25 Maj , 2010 FAAAAAN!! Jag är så viiidrigt sugen på att börja spela wow igen!!! Få bort den tanken ur huvudet direkt =/ Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
KungKroon Postad 25 Maj , 2010 Författare Rapport Share Postad 25 Maj , 2010 Få bort den tanken ur huvudet direkt =/ Försöker! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
slowboy Postad 25 Maj , 2010 Rapport Share Postad 25 Maj , 2010 Försöker! Ta fram gitarren igen , do what you must do Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Jompizh Postad 25 Maj , 2010 Rapport Share Postad 25 Maj , 2010 FAAAAAN!! Jag är så viiidrigt sugen på att börja spela wow igen!!! starta en guild som heter KungKroons Lärlingar! Jag är på Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Kimzors Postad 25 Maj , 2010 Rapport Share Postad 25 Maj , 2010 Försöker! hur länge har du spelat? gitarr asså.....hehe Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Rammy Postad 25 Maj , 2010 Rapport Share Postad 25 Maj , 2010 Bjuder på lite Symphony X (Micheal Romeos band) "Paradise Lost" plattan är ju bland det bästa som släppts på senaste år, ruggigt bra band. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Sladdafan Postad 25 Maj , 2010 Rapport Share Postad 25 Maj , 2010 på Sweden Rock liksom!Jag har inte pratat med henne än, så vet inte varför hon inte ville. Det är ju inte direkt förnedrings-tv lix... Ska snacka med henne idag. Ohoj Kungkroon! Vart ska du bo på srf? =) Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Elitloppet Postad 25 Maj , 2010 Rapport Share Postad 25 Maj , 2010 Sjuka låtar, Meta Meshuggah är obv kungar! Otroligt vad man blir avsteamad när man spelar gitarr! Hade jag inte haft guran hade jag antagligen tiltat bort rullen ett antal gånger. Min syster skickade från ingenstans in en ansökan till "Vem kan slå Filip och Fredrik" - familjevarianten. Ingen i familjen visste om att hon hade gjort det. Grymma som vi är blev vi obv kallade till casting den 12e Juni. Sjuuuukt nog vill inte mamma göra det... Jag fattar ingenting.. Jag är villig att skippa sista dagen på Sweden Rock liksom! Jag har inte pratat med henne än, så vet inte varför hon inte ville. Det är ju inte direkt förnedrings-tv lix... Ska snacka med henne idag. Kan inte tänka mig en mer optimal familj i det programmet faktiskt. Ta ett allvarligt snack med MissRead för det här tv-guldet vill iaf inte jag gå miste om FAAAAAN!! Jag är så viiidrigt sugen på att börja spela wow igen!!! lol Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
KungKroon Postad 25 Maj , 2010 Författare Rapport Share Postad 25 Maj , 2010 Ohoj Kungkroon! Vart ska du bo på srf? =) Blir nog ett gäng med partytält nånstans. Som vanligt hänger jag bara på och låter andra ta hand om skitgörat VI SKA PÅ CASTING!! :D Anledningen att vi inte kunde var tydligen att en kusin skulle ta studenten. Vi kollade med castingfolket och det gick att komma den 13e också Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
jkkman Postad 25 Maj , 2010 Rapport Share Postad 25 Maj , 2010 dubbel Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
jkkman Postad 25 Maj , 2010 Rapport Share Postad 25 Maj , 2010 Kan inte tänka mig en mer optimal familj i det programmet faktiskt. Ta ett allvarligt snack med MissRead för det här tv-guldet vill iaf inte jag gå miste om +1 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
emilio_15 Postad 25 Maj , 2010 Rapport Share Postad 25 Maj , 2010 +1 . Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Metaddict Postad 25 Maj , 2010 Rapport Share Postad 25 Maj , 2010 13 bi back över 1.4k händer nu och nästan hela månadsplusset åt helvete. Känner mig sådär tom som man bara kan bli av ett jätteback Lyssnar igenom dina låtar efter 2-5h gitarrgrind, meta. Bjuder på lite BTBAM sålänge. Borde falla dig i smaken! Såg dem live (Sladdafan var också där!) för bara några månader sen MKT MKT MKT bra skit även live! Riktigt jävla grymma var de. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Metaddict Postad 25 Maj , 2010 Rapport Share Postad 25 Maj , 2010 Sjuka låtar, Meta Meshuggah är obv kungar! Sjukt dåliga, sjukt bra, eller bara allmänt sjuka? Lyssnade nog på enbart Meshuggah i ett år. Det var det enda metallbandet jag lyssnade på ett bra tag. Tyckte alla dödsmetallband var alldeles för hårda och all thrash gick typ för fort! Vafan hände med mig egentligen? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Sladdafan Postad 25 Maj , 2010 Rapport Share Postad 25 Maj , 2010 Såg dem live (Sladdafan var också där!) för bara några månader sen MKT MKT MKT bra skit även live! Riktigt jävla grymma var de. Visst fan ja Får kolla upp dem på MT då ja bara såg halva när vi va i Lund Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
KungKroon Postad 25 Maj , 2010 Författare Rapport Share Postad 25 Maj , 2010 Köpte en päronmer och blev positivt överaskad. Sen snubblade jag, men kom snabbt på fötter igen. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
okocha Postad 25 Maj , 2010 Rapport Share Postad 25 Maj , 2010 pics på den röda ballongen eller så hände det inte Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Klyka Postad 26 Maj , 2010 Rapport Share Postad 26 Maj , 2010 Dream Theater är imo det bästa bandet i världshistorien! Ett av få band jag sett live. Spelar ingen roll hur många gånger man snurrat skivorna, man hittar alltid nåt nytt. Sick bra imo. I like you. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
KungKroon Postad 26 Maj , 2010 Författare Rapport Share Postad 26 Maj , 2010 pics på den röda ballongen eller så hände det inte Eh... Det kommer! För jag har verkligen en röd ballong! Lovar!!! Ett av få band jag sett live. Spelar ingen roll hur många gånger man snurrat skivorna, man hittar alltid nåt nytt. Sick bra imo. I like you. Nice!! Vart och när såg du dem? =) Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Klyka Postad 26 Maj , 2010 Rapport Share Postad 26 Maj , 2010 Nice!! Vart och när såg du dem? =) Såg Six Degrees of Inner Turbulence-touren på Globen. Stod längst fram. Det var riktigt nice, men de är egentligen inget liveband imo. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
JimmyRare Postad 26 Maj , 2010 Rapport Share Postad 26 Maj , 2010 Finns det Dream Theater fans här!? Härligt! Har sett dem 5ggr nu i Sverige. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ludvvig Postad 26 Maj , 2010 Rapport Share Postad 26 Maj , 2010 . Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
KungKroon Postad 26 Maj , 2010 Författare Rapport Share Postad 26 Maj , 2010 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
KungKroon Postad 26 Maj , 2010 Författare Rapport Share Postad 26 Maj , 2010 Gretko är den sjukaste människan i världen! Gretko säger: psst! vill du veta en hemlis Kroon säger: nej SKOJJA BARA!!!! HAHAHAHAHA Gretko säger: HAHAHHAHA DÄR BLEV JAG ÄGD!!!!!!!!!!!! Kroon säger: PWN!!!!! Gretko säger: jo såhär är det va när jag var i köpenhamn på touren bodde jag med sumpas han glömde sitt skärp tog på mig det nu och slog mig ner på några plo5k bord ska det skottas så ska det göras med sumpasskärp obv Kroon säger: hahahahahahahahahahaha Gretko säger: är givetvis upp 20k Kroon säger: AHAHAHAHAHAHAHA SJUKA JÄVEL!! Gretko säger: fyy helvete vad jag dunkar hem 10k potter bara hämtar dom Kroon säger: hahahaha SIKVNJbfvd ' öNFJKÖwfvljbS F Gretko säger: hahahha körde även 163f på ftp kom itm sen flipbustade jag precis eftre det BANG 12k pot sen BANG 10k pot tyty Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
jkkman Postad 26 Maj , 2010 Rapport Share Postad 26 Maj , 2010 Guld Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts