boman Postad 13 Juni , 2010 Rapport Postad 13 Juni , 2010 hehe ja ni var ju riktigt vassa på kanterna medan vi inte var så jätteheta då nog utmärkte du dig. vi åkte till pålänge för att hålla siffrorna från två-siffrigt så det höll. eran mittback förtjänade nog frilägesutvisning när han rev ner mig i andra halvleken, men man springer ju dåligt osv Citera
Jaane Postad 13 Juni , 2010 Rapport Postad 13 Juni , 2010 hehe ja ni var ju riktigt vassa på kanterna medan vi inte var så jätteheta då nog utmärkte du dig. vi åkte till pålänge för att hålla siffrorna från två-siffrigt så det höll. eran mittback förtjänade nog frilägesutvisning när han rev ner mig i andra halvleken, men man springer ju dåligt osv Men då klarade ni erat mål och vi tog våra 3 poäng alla nöjda=) Hehe nej det var bara gult... Du la dig väldigt lätt Men vi har ett väldigt bra lag och 1-0 mål var riktigt högklass. Avspark, 5 pass och sen mål 1-0 efter 15 sek och sen 6 minuter senare står det 3-0 och matchen är avgjord spelet blir ju lite där efter. Gillade du Vuvuzelan på läktaren? Citera
boman Postad 13 Juni , 2010 Rapport Postad 13 Juni , 2010 haha jag är inte den som filmar direkt.. dessutom varför skulle jag lägga mig när vi kanske hade fått våran enda chans i matchen? så om det är ditt argument till varför det inte skulle vart rött då var det definitivt rött vuvuzelan ja, den har väl kapacitet men var ju ngn jävel som inte kunde använda den i publiken.. träna hemma innan imo ni håller ju ändå hög div4 klass.. Citera
Jaane Postad 13 Juni , 2010 Rapport Postad 13 Juni , 2010 haha jag är inte den som filmar direkt.. dessutom varför skulle jag lägga mig när vi kanske hade fått våran enda chans i matchen? så om det är ditt argument till varför det inte skulle vart rött då var det definitivt rött vuvuzelan ja, den har väl kapacitet men var ju ngn jävel som inte kunde använda den i publiken.. träna hemma innan imo ni håller ju ändå hög div4 klass.. Haha ja det var nog rött:) Var en noobie som fick den, jag hade med den för första gången så det tog ett tag innan de lärde sig den. Direkt import från Sydafrika. Japp tror vi hade varit med i toppen av fyran. Spelat 1-1 mot IFK Kalix och ledde fram till 65 min mot LSK i dm men tappade när orken inte räckte till. Citera
boman Postad 13 Juni , 2010 Rapport Postad 13 Juni , 2010 Haha ja det var nog rött:) Var en noobie som fick den, jag hade med den för första gången så det tog ett tag innan de lärde sig den. Direkt import från Sydafrika. Japp tror vi hade varit med i toppen av fyran. Spelat 1-1 mot IFK Kalix och ledde fram till 65 min mot LSK i dm men tappade när orken inte räckte till. hehe, oavsett, riktigt kul att spela mot ett spelande lag, att bara få se på.. finns en hel del att lära faktiskt. till nästa match mot er hoppas jag vi får med ett helt annat lag så kanske det blir snäppet mer intressant. äger inte att köra med 99 olika nationaliteter faktiskt. btw vad tyckte du om målvakten vi hade i första? han sa innan match "hur gör man?" när vi sa att han skulle agera målvakt.. beställde en vuvuzela nu från aftonbladets shop! får se vad den har att ge.. Citera
Jaane Postad 13 Juni , 2010 Rapport Postad 13 Juni , 2010 hehe, oavsett, riktigt kul att spela mot ett spelande lag, att bara få se på.. finns en hel del att lära faktiskt. till nästa match mot er hoppas jag vi får med ett helt annat lag så kanske det blir snäppet mer intressant. äger inte att köra med 99 olika nationaliteter faktiskt. btw vad tyckte du om målvakten vi hade i första? han sa innan match "hur gör man?" när vi sa att han skulle agera målvakt.. beställde en vuvuzela nu från aftonbladets shop! får se vad den har att ge.. Är ju ofta så med "andra" lag att på hemmaplan har de/ni bättre lag än borta. Beror ju lite på när erat div 4 lag spelar match oxå. Men det ser vi fram emot. Hehe var ju asroligt när ni under matchen förklarade för eran målvakt hur man räddar skott=) Sweet hoppas du blir nöjd! Citera
gEeWhiZm8 Postad 13 Juni , 2010 Författare Rapport Postad 13 Juni , 2010 Fortsätter med att springa piss...asdasfd Citera
Jaane Postad 15 Juni , 2010 Rapport Postad 15 Juni , 2010 Idag jobbar vi in Slovakien och Brasilien! Citera
gEeWhiZm8 Postad 16 Juni , 2010 Författare Rapport Postad 16 Juni , 2010 Springer så viiiiiidrigt jävla dåligt den här månaden sdkojasdlkjfasdkfjasdlkfj.. får inget break heller lixom............ gång på gång på gång.............. Citera
gEeWhiZm8 Postad 16 Juni , 2010 Författare Rapport Postad 16 Juni , 2010 Fööör helvete. Nu är man back över 200k för månaden, hehehe... allt från 5/10 Citera
gEeWhiZm8 Postad 16 Juni , 2010 Författare Rapport Postad 16 Juni , 2010 Du baldnar dollar och sek i citatet va? 200k sek back. edit: Imorn ska jag ta med laptopen hem från tjejen och importera alla HH's till stationära där jag har HM så jag får se hur mkt under ev jag är :) :) Citera
Jaane Postad 17 Juni , 2010 Rapport Postad 17 Juni , 2010 Det var ju snyggt att du avgjorde mot ÖKX på tilläggstid:) Du ska se att nu vänder det även i Pokern för dig. Citera
gEeWhiZm8 Postad 17 Juni , 2010 Författare Rapport Postad 17 Juni , 2010 Det var ju snyggt att du avgjorde mot ÖKX på tilläggstid:) Du ska se att nu vänder det även i Pokern för dig. Mm det var som en skön seger I hope soooooo! Citera
gEeWhiZm8 Postad 17 Juni , 2010 Författare Rapport Postad 17 Juni , 2010 Ligger på delad 1a plats i VM tipset just nu(inte så svårt). Har bokat lite mer action till kvällens match. 6650kr mot 5000kr på frankrike vinst, oavgjort så torskar jag, vid mexiko vinst så betalas inga pengar ut. Citera
ANGRYKOREAMAN Postad 17 Juni , 2010 Rapport Postad 17 Juni , 2010 Ligger på delad 1a plats i VM tipset just nu(inte så svårt).Har bokat lite mer action till kvällens match. 6650kr mot 5000kr på frankrike vinst, oavgjort så torskar jag, vid mexiko vinst så betalas inga pengar ut. Låter som ett rätt bra vad för dig? Citera
gEeWhiZm8 Postad 17 Juni , 2010 Författare Rapport Postad 17 Juni , 2010 Låter som ett rätt bra vad för dig? Betar alltid med polare istället för att beta på online sidor, vi betar enligt oddsen som är online och vid det resultatet ingen av oss har(i detta fallet har ingen av oss vinst för mexiko), så betalas inte pengar ut av ngn. Citera
gEeWhiZm8 Postad 20 Juni , 2010 Författare Rapport Postad 20 Juni , 2010 Ska fara(padde fattar) till Stockholm imorn med nya tjejen. Blir grönan och sånt turist aktigt Dock så måste vi åka hem på onsdag kväll för hon jobbar på torsdagen, så jag kan inte göra ett närvarande på liveonsdagen =( Skönt iaf att komma bort från pokern i ett par dagar, har gått så jävla kasst den här månaden. Är back typ 160k kr atm. Citera
gEeWhiZm8 Postad 20 Juni , 2010 Författare Rapport Postad 20 Juni , 2010 Någon som lirar på microgaming(prima) och vet vilken map HH'sn sparas i? Citera
Metaddict Postad 20 Juni , 2010 Rapport Postad 20 Juni , 2010 Någon som lirar på microgaming(prima) och vet vilken map HH'sn sparas i? Är det inte bara Microgaming, Poker och sen "pokersidans namn"MPP? Citera
gEeWhiZm8 Postad 20 Juni , 2010 Författare Rapport Postad 20 Juni , 2010 Är det inte bara Microgaming, Poker och sen "pokersidans namn"MPP? Njaee när man ska auto importera kan man göra så, för då inkluderar importeraren alla undermappar oxå. Men nu ska jag skicka enbart HH mappen från laptopen till stationära, but it is nowhere to be found Citera
Demme Postad 26 Juni , 2010 Rapport Postad 26 Juni , 2010 Glad midsommar. Haha. Vad gör Ziigmund i den videon? Är det några av hans polare som gjort låten eller? Citera
Recommended Posts