gEeWhiZm8 Postad 17 April , 2010 Författare Rapport Share Postad 17 April , 2010 Coolt! i dagens Expressen listar dom lyxbilar i massa städer i Sverige. I Kalix listade dom 2 lyxbilar, gissa vems clk320 som kom med? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
NikLasVegas Postad 17 April , 2010 Rapport Share Postad 17 April , 2010 En grej jag kom att tänka på. Vet alla i kalix vem du är typ? När du går på stan så känner folk igen dig som "pokerproffset" typ? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
gEeWhiZm8 Postad 17 April , 2010 Författare Rapport Share Postad 17 April , 2010 En grej jag kom att tänka på. Vet alla i kalix vem du är typ? När du går på stan så känner folk igen dig som "pokerproffset" typ? Hehe näe någon kändis är jag inte ;p men alla mina kompisar och bekanta vet att jag spelar poker Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
gEeWhiZm8 Postad 17 April , 2010 Författare Rapport Share Postad 17 April , 2010 Du är så hip-hop gee!´ Hahah Hur lång tid tar en budgivning i Norrland? Gee slowrollar obv pf. Dom andra 2 budgivarna har dragit sig ur budgivningen och jag leder med mitt bud på 620k, men jag tror säljaren har fått nys om vem jag är för dom har ringt till mäklaren och sagt att "vi kan gå med på 655k, inget under det". YEaaa right, I call your bluff motherfkker. En kompis som jobbar med han som säljer huset hade stått bredvid han då han fått samtalet från mäklaren att "någon har lagt 620k bud på ditt hus", och då hade säljaren sagt till mäklaren att "det är ju bra det, det är ju ett bud man kan vara nöjd med". Pics på bilen då? Dom sitter inte på bilen ännu, dom skeppas in från tyskland atm Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
XeroxFin Postad 17 April , 2010 Rapport Share Postad 17 April , 2010 gl gl! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
gEeWhiZm8 Postad 18 April , 2010 Författare Rapport Share Postad 18 April , 2010 F M L Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
padrinosftw Postad 18 April , 2010 Rapport Share Postad 18 April , 2010 what now? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
gEeWhiZm8 Postad 18 April , 2010 Författare Rapport Share Postad 18 April , 2010 FuuUUUCcKKKK MYYY LIFE Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
KallOödmjukDiva Postad 18 April , 2010 Rapport Share Postad 18 April , 2010 plus Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
gEeWhiZm8 Postad 18 April , 2010 Författare Rapport Share Postad 18 April , 2010 zsfdfsfdfaafdfadsafdsafd Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
padrinosftw Postad 18 April , 2010 Rapport Share Postad 18 April , 2010 zsfdfsfdfaafdfadsafdsafd Geewhizm8 sa (03:50): gn dude l8rs DÖDAD SÅJA King [X] Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
gEeWhiZm8 Postad 18 April , 2010 Författare Rapport Share Postad 18 April , 2010 SÅÅÅÅÅÅ TILT Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
gEeWhiZm8 Postad 22 April , 2010 Författare Rapport Share Postad 22 April , 2010 Jag har en del roliga PLO händer jag skulle vilja posta, finns det någon bra plo converter? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
urmy Postad 22 April , 2010 Rapport Share Postad 22 April , 2010 bästa dagboken evah. kort och konsist. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
gEeWhiZm8 Postad 22 April , 2010 Författare Rapport Share Postad 22 April , 2010 bästa dagboken evah. kort och konsist. det finns en anledning till att jag har 4 stjärnor Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Kimzors Postad 22 April , 2010 Rapport Share Postad 22 April , 2010 det finns en anledning till att jag har 4 stjärnor aaa din avatar testa denna det står att den ska funka till omaha http://poker-tools.flopturnriver.com/Hand-Converter.php Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
urmy Postad 22 April , 2010 Rapport Share Postad 22 April , 2010 det finns en anledning till att jag har 4 stjärnor make that 3. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
döfiskdö Postad 22 April , 2010 Rapport Share Postad 22 April , 2010 Jag har en del roliga PLO händer jag skulle vilja posta, finns det någon bra plo converter? PLO is the devil Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
gEeWhiZm8 Postad 23 April , 2010 Författare Rapport Share Postad 23 April , 2010 aaa din avatar testa denna det står att den ska funka till omaha http://poker-tools.flopturnriver.com/Hand-Converter.php Tack. Men jag har redan prövat den och den fungerade inte för mig Verkar som att den bara fungerar till stars och ftp plo. PLO is the devil i know Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
IbeatU Postad 23 April , 2010 Rapport Share Postad 23 April , 2010 va händer? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
gEeWhiZm8 Postad 26 April , 2010 Författare Rapport Share Postad 26 April , 2010 va händer? chillin n watching the new hsp! **HSP SPOIL** fan vad skön mike är när han floppar kings full mot daniel's triss, får in pengarna och mike drar till med kommentaren, "THATS HOW YOU PLAY POKER BOYS" Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Kimzors Postad 26 April , 2010 Rapport Share Postad 26 April , 2010 asså daniel negreanu hahaha fyfan synd om han Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
padrinosftw Postad 27 April , 2010 Rapport Share Postad 27 April , 2010 BUmp Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
wahlen1 Postad 29 April , 2010 Rapport Share Postad 29 April , 2010 Har du fått huset? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
gEeWhiZm8 Postad 29 April , 2010 Författare Rapport Share Postad 29 April , 2010 Update om huset: Det var jag och 2 andra budgivare. Och båda dom 2 drog sig ur när jag halvpotta upp det till 620k och tog ledningen. Och ja, jag har legat 1a i typ 1 månad. Men dom har sagt att dom vill ha 35k mer för att sälja men jag har sagt FU 620k är mitt sista bud. Och det var för typ 3v sen Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts